Δυσκολίες αντιμετωπίζουν τα παιδιά στην ανάπτυξη των βασικών τους δεξιοτήτων, όπως η γραφή και η ανάγνωση, μετά το ξέσπασμα της πανδημίας του κορωνοϊού, σύμφωνα με έρευνα της εκπαιδευτικής αρχής του Ηνωμένου Βασιλείου.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του CNBC, στην έρευνα συμμετείχαν μαθητές διαφόρων ηλικιών, από περίπου 280 διαφορετικά εκπαιδευτικά ιδρύματα, με τα αποτελέσματα της να δημοσιεύονται από τον Ofsted, τον Οργανισμό Επιθεώρησης και Πιστοποίησης Σχολικών Ιδρυμάτων στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Καθυστέρηση στην ανάπτυξη δεξιοτήτων
Από τα συμπεράσματα της έρευνας προκύπτει σημαντική καθυστέρηση στην ανάπτυξη του λόγου και των γλωσσικών δεξιοτήτων των μικρότερων σε ηλικία παιδιών, ενώ, παράλληλα, τα μωρά δυσκολεύονται να κατανοήσουν και να ανταποκριθούν στις βασικές εκφράσεις προσώπου oικείων τους, γεγονός που μπορεί να οφείλεται στον περιορισμό των κοινωνικών αλληλεπιδράσεων, εξαιτίας του κορωνοϊού.
Παράλληλα, παρατηρήθηκε ότι τα παιδιά αντιμετωπίζουν σημαντικές δυσκολίες στη συμμετοχή τους σε ομαδικές δραστηριότητες, ενώ τα νήπια και τα παιδιά προσχολικής ηλικίας χρειάζονται κάποιον να τους δείχνει πώς να μοιράζονται και να περιμένουν τη σειρά τους για να συμμετέχουν σε κάποια δραστηριότητα.
Καθυστέρηση, ακόμη, παρατηρήθηκε στην ανάπτυξη δραστηριοτήτων, όπως το περπάτημα και το μπουσούλημα, γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα τα παιδιά να χρειάζονται κάποιον να τους δείχνει πώς ακριβώς θα μπορέσουν να αναπτύξουν τις κινητικές τους δεξιότητες.
Σε ό,τι αφορά τα παιδιά σχολικής ηλικίας, η έρευνα έδειξε ότι αντιμετώπιζαν δυσκολίες στην επίδοσή τους σε μαθήματα, όπως τα μαθηματικά, η ανάγνωση και τη σωστή ανάπτυξη του γραπτού λόγου, καθώς, εξαιτίας της πανδημίας, πολλά σχολεία αναγκάστηκαν να κλείσουν και τα παιδιά να στραφούν στη λύση της τηλεκπαίδευσης.
Ανησυχίες για την ψυχική τους υγεία
Ανησυχία καταγράφεται και για την ψυχική υγεία των μαθητών, με τους εκπαιδευτικούς να παρατηρούν χειρότερη ψυχολογία και χαμηλότερη αυτοπεποίθηση στους μαθητές τους, ενώ, παράλληλα, το άγχος τους έχει αυξηθεί σημαντικά!
Η κατάσταση αυτή αντικατοπτρίζεται και στα μαθήματα που επιλέγουν οι μαθητές να διαβάσουν. Πολλοί εκπαιδευτικοί σημειώνουν ότι οι μαθητές επιλέγουν ευκολότερα να ασχοληθούν, πλέον, με μαθήματα, όπως η βιολογία, η χημεία ή η φυσική. Αντιθέτως αποφεύγουν να ασχοληθούν με το μάθημα της γλώσσας, λόγω της χαμηλότερης αυτοπεποίθησής τους για την επίδοσή τους στο μάθημα αυτό, μετά τα lockdown.
Οι τεχνολογικές δεξιότητες των μαθητών είναι, επίσης, ένας τομέας που επηρεάστηκε σημαντικά, μετά το ξέσπασμα της πανδημίας. Οι μαθητές ένιωθαν περισσότερο εξοικειωμένοι με τη χρήση συσκευών αφής. Οι εκπαιδευτικοί προσπάθησαν να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα αυτό, βάζοντας τους μαθητές να χρησιμοποιούν περισσότερο τα desktop, ενώ βρίσκονται στο σχολείο.
Τα αποτελέσματα της εν λόγω έρευνας αποδεικνύουν τις δυσκολίες και τις προκλήσεις που προέκυψαν, μετά το ξέσπασμα της πανδημίας, στον τομέα της εκπαίδευσης, με την κύρια ανησυχία να εντοπίζεται στην ανάπτυξη των παιδιών νεότερης ηλικίας. Κι αυτό διότι η καθυστέρηση στην ανάπτυξη τους θα μπορούσε, σε βάθος χρόνου, να προκαλέσει προβλήματα στα δημοτικά σχολεία και άρα στα επόμενα επίπεδα εκπαίδευσης.
Εντούτοις, όπως αναφέρει η Αμάντα Σπίλμαν, επικεφαλής επιθεωρητής εκπαίδευσης στον Ofsed: «Παρόλο που έχει σημειωθεί σημαντική πρόοδος στην προσπάθεια να αναπληρωθεί ό,τι “χάθηκε” στον τομέα της εκπαίδευσης, κατά τη διάρκεια των lockdown, είναι εμφανές ότι πολλές από αυτές τις δυσκολίες θα επιμείνουν για μεγάλο χρονικό διάστημα».
Latest News
Άστον Βίλα – Ολυμπιακός: 2-4 – Μυθική νίκη στην Αγγλία και φουλ για τελικό!
Ο Ολυμπιακός ήταν μαγικός πετυχαίνοντας επική νίκη στην Αγγλία επί της Άστον Βίλα και θέλει να «σφραγίσει» στο Καραϊσκάκη την πρόκριση στον τελικό του Conference League
Πέθανε ο αμερικανός μυθιστοριογράφος Πολ Όστερ
Άφησε την τελευταία του πνοή στην κατοικία του στο Μπρούκλιν της Νέας Υόρκης
Το 75% των οργανισμών αλλάζουν στρατηγικές για το ανθρώπινο δυναμικό λόγω Generative AI
Έρευνα της Deloitte για το Generative AI διαπιστώνει ότι η υιοθέτησή του προχωρά γρήγορα, αλλά το κλειδί για μεγαλύτερη πρόοδο είναι η πραγματοποίηση οργανωτικών αλλαγών
Eminem και Bob Marley «επιστρατεύει» η McKinsey για να τονώσει τους συνεργάτες της
Η εταιρεία προσπαθεί να ενισχύσει το ηθικό των εργαζομένων της
Τα οικονομικά χάλια του Κέντρου Πομπιντού στο Παρίσι
Το μουσείο αντιμετωπίζει οικονομική πίεση από ένα συνεχιζόμενο έργο ανακαίνισης του βασικού του ιδρύματος στο Παρίσι και τη δημιουργία ενός νέου παραρτήματος στο Massy της Γαλλίας
Πόσα «έπιασε» το χρυσό ρολόι του πλουσιότερου επιβάτη του Τιτανικού
Καταρρίφθηκε το προηγούμενο ρεκόρ για αντικείμενο από το ναυάγιο του Τιτανικού
Στασιμότητα στην πρόοδο των γυναικών εντός και εκτός του χώρου εργασίας
Σύμφωνα με την έκθεση της Deloitte, τα αυξανόμενα επίπεδα άγχους και η κακή ψυχική υγεία εξακολουθούν να υπάρχουν
Τι θα γίνω όταν μεγαλώσω – Τα προσωπικά όνειρα και ο «Στόχος 8»
Τι σημαίνει αξιοπρεπής εργασία;
Έργα του Andy Warhol και του KAWS θα εκτεθούν μαζί για πρώτη φορά
Η έκθεση «KAWS + Warhol» θα εγκαινιαστεί στις 18 Μαΐου και θα διαρκέσει έως τις 20 Ιανουαρίου 2025 στο Μουσείο Άντι Γουόρχολ, το οποίο γιορτάζει την 30η επέτειό του.
Στο σφυρί ρολόι που ανήκε στον πλουσιότερο επιβάτη του Τιτανικού
Σε δημοπρασία και η βαλίτσα που περιείχε το βιολί που έπαιζε ο επικεφαλής της ορχήστρας την ώρα που βυθιζόταν το πλοίο