Ο ιταλικός όμιλος Grimaldi, μητρικός όμιλος των Μινωικών Γραμμών, ετοιμάζει μια παραγγελία αξίας έως και ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων για δέκα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων (car carriers) που θα μπορούν να χρησιμοποιούν ως καύσιμο αμμωνία (ammonia ready) και θα κατασκευαστούν στην Κίνα.
Τα πλοία, θα είναι μεταφορικής ικανότητας 9.000 αυτοκινήτων, και θα κατασκευαστούν στα ναυπηγεία China Merchants Group, δήλωσε στο TradeWinds ο διευθύνων σύμβουλος του Ιταλικού Ομίλου, Emanuele Grimaldi.
Διαβάστε ακόμα: Δορυφορικό σύστημα πλοήγησης πλοίων αναπτύσσει ο Όμιλος Grimaldi
Η ναυτιλιακή εταιρεία που έχει έδρα τη Νάπολη έχει υπογράψει μια επιστολή προθέσεων που θα μπορούσε να επιβεβαιωθεί μέχρι το τέλος του μήνα, πρόσθεσε, ο κ. Grimaldi. Η παράδοση των πρώτων πλοίων αναμένεται σε τρία χρόνια.
Πρόγραμμα ανανέωσης του στόλου
Σημειώνεται ότι ο όμιλος υλοποιεί ένα μεγάλο επενδυτικό προγραμμα ανανέωσης και επέκτασης του στόλου. Στο πλαίσιο αυτού του προγράμματος, μέχρι το τέλος του 2024 ο ιταλικός Όμιλος θα έχει παραλάβει 14 νεότευκτα πλοία εκ των οποίων έξι πλοία ro-ro πέμπτης γενιάς (GG5G) με μεταφορική ικανότητα 7.800 γραμμικών μέτρων κυλιόμενου φορτίου το καθένα, έξι ro-ro-πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και πολλαπλών χρήσεων ικανά να μεταφέρουν 4.700 γραμμικά μέτρα κυλιόμενου φορτίου, 2.500 CEU και 2.000 TEU το καθένα, καθώς και δύο πλοία ro-pax Superstarclass για τη βόρειο ευρωπαϊκή ακτοπλοϊκή θυγατρική, την Finnlines (με χωρητικότητα 5.100 γραμμικά μέτρα κυλιόμενου φορτίου και 1.100 επιβάτες το κάθε ένα).
Latest News
Παράταση στον διαγωνισμό για την παραχώρηση του Λιμένα Λαυρίου
Σκοπός του Ταμείου είναι η τουριστική κυρίως αξιοποίηση του εξυπηρετώντας κρουαζιερόπλοια αλλά και για τη μεταφορά φορτίων εμπορευμάτων
Η Navtex στο Λακωνικό Κόλπο και ο «σκιώδης στόλος» του Πούτιν
Πώς η ανακοίνωση ασκήσεων του Πολεμικού Ναυτικού δυσκολεύει το «ξέπλυμα» ρωσικού πετρελαίου
Θηριώδεις επενδύσεις στα ευρωπαϊκά λιμάνια
Η πράσινη μετάβαση θα στοιχίσει πάνω από 80 δισ. ευρώ για να ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες του διεθνούς εμπορίου και των πλοίων
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias