Με προίκα την υψηλή κερδοφορία ήδη από το δεύτερο χρόνο λειτουργίας της, την επίτευξη απόδοσης 20% για τους υφιστάμενους μετόχους της, τους ισχυρούς δείκτες κεφαλαιακής επάρκειας, την ταχεία επέκταση του δανειακού της χαρτοφυλακίου και το αναπτυσσόμενο δίκτυο καταστημάτων νέας γενιάς, η Optima Bank βάζει πλώρη για την είσοδό της στο ελληνικό χρηματιστήριο την ερχόμενη χρονιά.
Πρόκειται για ένα εγχείρημα που θα βελτιώσει σε μεγάλο βαθμό τις προοπτικές ανάπτυξης της μη συστημικής τράπεζας, η οποία έχει κερδίσει σε σύντομο χρονικό διάστημα ένα εύλογο μερίδιο στην αγορά της επιχειρηματικής πίστης.
Διαβάστε επίσης – Optima bank: Ολοκλήρωση μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου 60 εκατ. ευρώ
Σύμφωνα με τον πρόεδρό της Γιώργο Τανισκίδη, ο χρόνος της δημόσιας προσφοράς θα εξαρτηθεί από τις πολιτικές εξελίξεις. «Εάν οι εκλογές γίνουν στη λήξη της τετραετίας, η είσοδος στο ΧΑ θα ολοκληρωθεί στις αρχές του 2023. Σε περίπτωση όμως πρόωρης προσφυγής στην κάλπη, θα μετατεθεί για το φθινόπωρο της ερχόμενης χρονιάς».
Ο ίδιος υπογράμμισε την ήδη ισχυρή κεφαλαιακή βάση της τράπεζας, η οποία της επιτρέπει να εφαρμόσει με άνεση τη στρατηγική της για ενίσχυση των εργασιών στην Ελλάδα.
Διαβάστε επίσης – Ελληνικές τράπεζες: Πόσο άλλαξαν μέσα σε μόλις τρία χρόνια
Όπως είπε μιλώντας σε δημοσιογράφους, μετά την πρόσφατη επιτυχή έκδοση ομολογιακού δανείου ύψους 60 εκατ. ευρώ και την εσωτερική δημιουργία κεφαλαίου μέσω της κερδοφορίας της, τα κεφάλαια της τράπεζας θα διαμορφωθούν στα επίπεδα των 225 εκατ. ευρώ στο τέλος της εφετινής χρήσης.
Έμφαση στις επιχειρήσεις
Κατά τον CEO της Optima Bank Δημήτρη Κυπαρίσση σήμερα το δανειακό της χαρτοφυλάκιο ανέρχεται σε 1,45 δισ. ευρώ, εκ των οποίων το 95% αφορά επιχειρηματικές χορηγήσεις και το 5% προϊόντα λιανικής, κυρίως στεγαστικά δάνεια.
Όπως εξήγησε ο ίδιος, η τράπεζα στοχεύει κατά βάση σε επιχειρήσεις, με τζίρο τουλάχιστον 2,5 εκατ. ευρώ, συμμετέχοντας σε όλα τα αναπτυξιακά προγράμματα και στις δράσεις του Ταμείου Ανάκαμψης.
Εξάλλου, αναφέρθηκε στους μηδενικούς δείκτες καθυστερήσεων, τονίζοντας χαρακτηριστικά ότι «γνωρίζω τους κόκκινους πελάτες με τα ονόματά τους, καθώς είναι μόλις τρεις!».
Αναφερόμενος στις διαδικασίες χορήγησης που ακολουθεί η Optima Bank, ο κ. Τανισκίδης υπογράμμισε την ταχύτητα εξέτασης των αιτημάτων και εκταμίευσης των χρημάτων, η οποία όπως είπε είναι η μεγαλύτερη στην ελληνική αγορά.
Ταυτόχρονα, η τράπεζα δίνει έμφαση στη συγκέντρωση καταθέσεων από πελάτες, ιδιώτες και επιχειρήσεις, προς ενίσχυση της ρευστότητάς της.
Το δίκτυο καταστημάτων
Για το λόγο αυτό, κατά το Δημήτρη Παπαγεωργόπουλο, διευθυντή του δικτύου καταστημάτων της τράπεζας, η τράπεζα έχει παρουσία σε πόλεις με υψηλά καταθετικά υπόλοιπα. Στο πλαίσιο αυτό, η ανάπτυξη των καταστημάτων της ξεκίνησε από την Αθήνα, όπου συγκεντρώνεται το 70% της εγχώριας καταθετικής βάσης.
Αυτή τη στιγμή η τράπεζα διαθέτει 25 μονάδες και στοχεύει στη σταδιακά αύξησή τους στις 50, με επέκταση σε μεγάλες πόλεις της χώρας.
Επιπλέον, τα καταστήματά της είναι με τέτοιο τρόπο διαμορφωμένα ώστε να εξασφαλίζεται η ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών.
Σε αυτά δεν υπάρχουν ταμεία, παρά μόνο γραφεία, όπου μπορούν να γίνουν και εγχρήματες συναλλαγές, ενώ διαθέτουν ξεχωριστούς χώρους για συζητήσεις με τους πελάτες και για παρουσιάσεις με σύγχρονα τεχνολογικά μέσα.
Latest News
Πώς «απαντούν» οι εισηγμένες στις αναταράξεις των επιτοκίων
Οι μεγάλοι όμιλοι λαμβάνουν μια σειρά από μέτρα, προκειμένου να μετριάσουν τις επιπτώσεις
Η απίστευτη ιστορία του πλουσιότερου ανθρώπου της Αργεντινής
Ο Galperin έχει εξελιχθεί σε μέγα σταρ της τεχνολογικής σκηνής της Λατινικής Αμερικής
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Οι επενδυτικές κινήσεις, οι συμμαχίες και οι νέοι παίκτες - Πώς τα αναψυκτικά περνούν κάτω από το «ραντάρ» του πληθωρισμού
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Και χειμώνα και καλοκαίρι - Ο freddo espresso δεν επηρεάζεται από την εποχικότητα
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση
Τα σχέδια των ελληνικών τραπεζών για ανάπτυξη στο εξωτερικό
Οι κινήσεις Eurobank, Alpha Bank, Εθνικής Τράπεζας και Πειραιώς
O Μπάιντεν στρώνει το χαλί… σε Τιτάνα και Ελληνικά Καλώδια
Πακέτο κινήτρων 120 εκατ. δολ. στις δύο ελληνικές βιομηχανίες για επενδύσεις στις ΗΠΑ
Η 15ετία που τα άλλαξε όλα στα τραπεζικά καταστήματα
Νέα πρότυπα λειτουργίας και εξυπηρέτηση των πελατών με τη συμβολή της τεχνολογίας