H MSC με πολύ μεγάλη διαφορά είναι η ναυτιλιακή εταιρεία τακτικών γραμμών (liner) που αγόρασε τα περισσότερα «μεταχειρισμένα» πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων από τον Αύγουστο του 2020 μέχρι και τα τέλη Οκτωβρίου του 2022 σύμφωνα με την Alphaliner. Η MSC απέκτησε 253 πλοία εκ των οποίων τα 230 προέρχονται από εταιρείες με στόλους containerships που όμως δεν τα διαχειρίζονται οι ίδιες (Non-Operating Owners-NOOs) αλλά τα ναυλώνουν σε liners.
Στη δεύτερη θέση μετά την Ιταλοελβετική MSC βρίσκεται η γαλλική CMA CGM που αγόρασε 85 πλοία εκ των οποίων τα 80 απέκτησε από NOO. Στην τρίτη θέση βρίσκεται η δανική Maersk που αγόρασε 28 second hand πλοία όλα από NOO.
Σύμφωνα με την Alphaliner οι ναυτιλιακές εταιρείες (ΝΟΟ) που ελέγχουν στόλους με containerships μείωσαν τα δυο προηγούμενα χρόνια την μεταφορική τους ικανότητα κατά 2 εκατ. teu, περίπου. «Υπεύθυνοι» ήταν οι liners που επέλεξαν να προχωρήσουν σε αγορές πλοίων από τις NOOs αντί να τα ναυλώνουν. Η Alphaliner υπολόγισε ότι μέχρι την 1η Νοεμβρίου ο παγκόσμιος στόλος των NOOs είχε μειωθεί και από τα 3.000 πλοία έχει πέσει στα 2.555 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Τα πλοία πάντως που κυρίως αγόρασαν οι liners ήταν μεταξύ 700-9000 teu (περίπου 380 πλοία)
Πάντως η πρόσφατη πτώση των ναύλων έχει περιορίσει και το ενδιαφέρον των Liners για περαιτέρω αγορές πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με αποτέλεσμα να μειωθεί ο ρυθμός των αγοραπωλησιών
Latest News
Θηριώδεις επενδύσεις στα ευρωπαϊκά λιμάνια
Η πράσινη μετάβαση θα στοιχίσει πάνω από 80 δισ. ευρώ για να ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες του διεθνούς εμπορίου και των πλοίων
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias
Επιχείρηση διάσωσης από το Maran Gas Psara στα ανοιχτά της Ινδονησίας
To Maran Gas Psara ταξιδεύει υπό ελληνική σημαία
Επίθεση των Χούθι με πυραύλους και drones στο ελληνόκτητο πλοίο Cyclades
Οι Χούθι ανακοίνωσαν ότι στόχευσαν το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων MSC Orion σε επίθεση με drone στον Ινδικό Ωκεανό