Aύξηση των πωλήσεων κατά 10% αναμένουν η Hyundai Motor Co της Νότιας Κορέας και η θυγατρική Kia Corp, αντισταθμίζοντας τις περσινές πωλήσεις οι οποίες έμειναν πίσω από τον στόχο λόγω προβλημάτων στην αλυσίδα εφοδιασμού.
Οι δύο εταιρείες πούλησαν 6,85 εκατομμύρια οχήματα το 2022, περίπου 4% λιγότερο από τον συνδυασμένο στόχο τους των 7,16 εκατομμυρίων οχημάτων, εξαιτίας των ελλείψεων σε τσιπ και εξαρτήματα.
Tesla: Έσκασε η «φούσκα» των μεταχειρισμένων, φρέναρε η ζήτηση νέων οχημάτων
Υψηλοί στόχοι
Την Τρίτη, οι δύο κολοσσοί ανέφεραν ότι στοχεύουν σε παγκόσμιες πωλήσεις 7,52 εκατομμυρίων οχημάτων φέτος.
«Η Hyundai σχεδιάζει να επεκτείνει το μερίδιο αγοράς και να λειτουργήσει επιχειρήσεις με γνώμονα την κερδοφορία, ανταποκρινόμενη με ευελιξία στις αλλαγές της αγοράς, επιταχύνοντας τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, ανταποκρινόμενη στους παγκόσμιους περιβαλλοντικούς κανονισμούς και βελτιστοποιώντας την παραγωγή, τα logistics και τις πωλήσεις ανά περιοχή», ανέφερε η Hyundai Motor σε ανακοίνωσή της.
Αναλυτές δήλωσαν ότι οι στόχοι πωλήσεων των δύο εταιρειών για το τρέχον έτος φαίνεται να είναι επιθετικοί αλλά εφικτοί, λαμβάνοντας υπόψη τη συσσωρευμένη ζήτηση για οχήματα.
Υψηλή ζήτηση το πρώτο εξάμηνο του 2023
«Η Hyundai Motor και η Kia εξακολουθούν να βλέπουν σχετικά υψηλότερες ανεκτέλεστες παραγγελίες οχημάτων και οι αγοραστές αυτοκινήτων εξακολουθούν να περιμένουν στην ουρά για να αγοράσουν αυτοκίνητα παρά το πρόσφατο οικονομικό περιβάλλον… με αυτή τη ζήτηση στην εικόνα, οι εταιρείες φαίνεται να είναι σίγουρες», δήλωσε ο Kim Gwi-yeon, αναλυτής της Daishin Securities.
Ο Kim, ωστόσο, πρόσθεσε ότι τα οικονομικά εμπόδια, όπως τα υψηλά επιτόκια, θα μπορούσαν να επιβραδύνουν τις πωλήσεις αυτοκινήτων, ιδίως κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους, αφού αμβλυνθεί η ανεβασμένη ζήτηση.
Οι μετοχές της Hyundai Motor και της Kia έκλεισαν με άνοδο 1,3% και 1,5% αντίστοιχα, την Τρίτη.
Latest News
Ο Μπάφετ φεύγει, ο Άμπελ έρχεται - Η επόμενη μέρα στην Berkshire
Ο Γκρεγκ Άμπελ προβλέπεται πως θα αντικαταστήσει τον Μπάφετ στη λήψη όλων των σημαντικών αποφάσεων για τις επενδύσεις και την κατανομή του κεφαλαίου
Άμμος, χιόνι και ανακλήσεις - Πόσο άτρωτο είναι το Cybertruck της Tesla
Για τον Ίλον Μασκ, ο μοναδικός σχεδιασμός του αυτοκινήτου δημιουργούσε τεράστια προβλήματα με την κλιμάκωση της παραγωγής - Δεν είναι τυχαίο πως σχολίασε: «Σκάψαμε τον δικό μας τάφο με το Cybertruck»
Πώς η στεγαστική κρίση της ΕΕ ενδυναμώνει την ακροδεξιά
Τα δυσβάσταχτα ενοίκια και οι τιμές των ακινήτων κινδυνεύουν να γίνουν βασικό πολιτικό ζήτημα σε όλη την ήπειρο
Λέιν (ΕΚΤ): Πιο σίγουρος ότι ο πληθωρισμός επιστρέφει στο στόχο
Ενισχύονται οι εκτιμήσεις για μείωση των ευρωεπιτοκίων τον Ιούνιο
Από τη βενζίνη στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα - Τι κάνουν ΗΠΑ και Κίνα
Οι ραγδαίες πωλήσεις αυτοκινήτων, μαζί με την υψηλή οικονομική ανάπτυξη και τη χαμηλή διείσδυση των ηλεκτρικών οχημάτων, οδηγούν τη ζήτηση βενζίνης στην Ινδία και την Ινδονησία
Ο υποβιβασμός και η παραίτηση της προέδρου της ABC News
H εταιρική αναδιάρθρωση που της αφαίρεσε μεγάλο μέρος της διοικητικής της αυτονομίας.
Σανίδα σωτηρίας - Ο δισεκατομμυριούχος Kretinsky και η OnePoint θα σώσουν την Atos;
Μια ακόμη προσφορά από την Bain Capital απορρίφθηκε, δήλωσε η Atos, η οποία βρίσκεται σε συνομιλίες με το γαλλικό κράτος για τη διάσωση μέρους της στρατηγικής μονάδας της
Γιατί η επίσκεψη Σι Τζινπινγκ στην Ευρώπη δεν θα είναι μία εύκολη βόλτα
Ο Σι θα πιεστεί για την βοήθεια στη Ρωσία, τις κρατικές επιδοτήσεις στη κινεζική βιομηχανία, αλλά και την σκιώδη επιρροή της Κίνας - Διχασμένοι εμφανίζονται οι Ευρωπαίοι ηγέτες
Φον ντερ Λάιεν: «Απαιτούμε δίκαιο ανταγωνισμό της Ευρώπης με την Κίνα»
«Πρέπει να δράσουμε ώστε να εγγυηθούμε ότι ο ανταγωνισμός θα είναι δίκαιος και όχι στρεβλωμένος» είπε η Φον ντερ Λάιεν
Ποια χώρα βλέπει ο Μπάφετ ως νέο Ελντοράντο
Ο δισεκατομμυριούχος επενδυτής εξήγησε ότι η μελλοντική διοίκηση του ομίλου θα μπορούσε να τις αξιοποιήσει