Μείωση της τάξης του ο,6% κατέγραψε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον μήνα Νοέμβριο του 2022, σε σύγκριση με την αντίστοιχο μήνα 2021, παρουσίασε μείωση κατά 0,6%., σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Ελληνική Στατιστική Αρχή.
Σημειώνεται ότι κατά την αντίστοιχη σύγκριση του Νοεμβρίου του 2021 με το 2020 είχε σημειωθεί αύξηση κατά 0,3%.
Σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ η ολική χωρητικότητα του ελληνικού εμπορικού στόλου, από πλοία 100 ΚΟΧ και άνω, παρουσίασε μείωση κατά 2,3% τον μήνα Νοέμβριο 2022 σε σύγκριση με την αντίστοιχη χωρητικότητα Νοεμβρίου 2021. Μείωση κατά 2,8% σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2021 προς το 2020.
Στα 156,14 δισ. δολ. η αξία του ελληνόκτητου στόλου
Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα τον προηγούμενο μήνα η VesselsValue, η συνολική αξία του ελληνόκτητου στόλου αποτιμάται στα επίπεδα των 156,14 δις. δολ, καταλαμβάνοντας την 3η θέση παγκοσμίως, μετά την Κίνα που βρίσκεται στη 2η θέση με αξία στόλου 190,1 δισ. δολ και την Ιαπωνία που καταλαμβάνει την 1η θέση με αξία στόλου 196,6 δισ. δολ.
Με βάση την κατάταξη των τοπ 10 χωρών, βάση όλων των τύπων πλοίων που καλύπτει (Bulker, Tanker, Container, Reefer, Small Dry, LNG, LPG, Vehicle Carriers, RoRo, Cruise, OSV , OCV, MODU και CTV), την 4η θέση καταλαμβάνουν οι ΗΠΑ με αξία στόλου 98,68 δισ. δολ., ενώ ακολουθούν στην 5η και 6η θέση η Σιγκαπούρη με 80,3 δισ. δολ και η Ν. Κορέα με 65,9 δισ. δολ.
Διαβάστε επίσης – Aνάγκη για 3.500 προσλήψεις ναυτικών
Επίσης, στην 7η θέση με αξία στόλου 64,34 δισ. δολ βρίσκεται η Γερμανία, στην 8η θέση με 56,69 δισ. δολ η Νορβηγία, στην 9η η Βρετανία με 54,09 δισ. δολ και στην 10η η Ελβετία με 47,6 δισ. δολ.
Να σημειωθεί πως ο ελληνόκτητος στόλος δεξαμενόπλοιων έχει αξία 56,28 δισ. δολ., τοποθετεί την Ελλάδα στην 1η θέση στη συγκεκριμένη αγορά. Η χώρα μας βρίσκεται επίσης στην 2η θέση παγκοσμίως στον στόλο LNG carriers, με τον ελληνόκτητο στόλο να έχει αξία 29,1 δισ. δολ.
Latest News
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias
Επιχείρηση διάσωσης από το Maran Gas Psara στα ανοιχτά της Ινδονησίας
To Maran Gas Psara ταξιδεύει υπό ελληνική σημαία
Επίθεση των Χούθι με πυραύλους και drones στο ελληνόκτητο πλοίο Cyclades
Οι Χούθι ανακοίνωσαν ότι στόχευσαν το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων MSC Orion σε επίθεση με drone στον Ινδικό Ωκεανό
Επιστρέφει στον ΟΛΠ η παλαιά φρουρά της Cosco – Τι παίζει με την αλλαγή διοίκησης
Το παρασκήνιο και οι προκλήσεις της νέας διοίκησης
Αλλαγές κορυφής στη διοίκηση του ΟΛΠ - Επιβεβαίωση IL Postino
Οι αλλαγές έρχονται σε μια στιγμή που για τρίτη συνεχόμενη χρονιά τις υψηλότερες επιδόσεις στην ιστορία της, αναφορικά με τα έσοδα και την κερδοφορία