Η αυτοκινητοβιομηχανία Ford ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να περικόψει 3.800 θέσεις εργασίας στην Ευρώπη, μέσα στα επόμενα τρία χρόνια, ώστε να μπορέσει να υιοθετήσει μία πιο ολιγάριθμη εταιρική δομή και να επικεντρωθεί στην παραγωγή ηλεκτροκίνητων οχημάτων.
Στα σχέδια της εταιρείας είναι η περικοπή 2.300 θέσεων εργασίας από τα τμήματα ανάπτυξης και διοίκησης στην Γερμανία, άλλες 1.300 θέσεις εργασίας θα χαθούν στην Βρετανία, ενώ στην υπόλοιπη Ευρώπη θα κοπούν άλλες 200 θέσεις εργασίας.
Απολύσεις και κλείσιμο τμημάτων στην Ευρώπη σχεδιάζει η Ford
Ωστόσο, η αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε ότι θα διατηρήσει τις περίπου 3.400 θέσεις μηχανικών που διατηρεί στην Ευρώπη ενώ παράλληλα θα επικεντρωθεί στον σχεδιασμό και στην ανάπτυξη οχημάτων, παράλληλα με τη δημιουργία συνδεδεμένων υπηρεσιών.
Οι συγκεκριμένες διεργασίες δεν αναμένεται να επηρεάσουν τον διατυπωμένο στόχο της Ford να διαθέτει μία πλήρως ηλεκτροκίνητη γκάμα οχημάτων έως το 2035. Η εταιρεία αναμένει ότι η παραγωγή των πρώτων ηλεκτροκίνητων επιβατικών επί ευρωπαϊκού εδάφους θα ξεκινήσει εντός του 2023.
«Δύσκολες αποφάσεις»
«Πρόκειται για δύσκολες αποφάσεις, που δεν παίρνονται αβασάνιστα. Αναγνωρίζουμε ότι οι αποφάσεις αυτές δημιουργούν ανασφάλεια στους συνεργάτες μας, τους οποίους διαβεβαιώνουμε ότι θα τους προσφέρουμε την πλήρη μας στήριξη στους μήνες που έρχονται», δήλωσε ο γενικός διευθυντής της Ford Model e στην Ευρώπη, Μάρτιν Σαντέρ.
«Το να ανοίξει ο δρόμος για ένα βιώσιμο κερδοφόρο μέλλον για τη Ford στην Ευρώπη απαιτεί δράσεις ευρείας βάσης και αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο αναπτύσσουμε, κατασκευάζουμε και πουλάμε οχήματα Ford. Αυτό θα επηρεάσει την οργανωτική δομή, το ταλέντο και τις δεξιότητες που θα χρειαστούμε στο μέλλον», κατέληξε
Latest News
Επίσημη επίσκεψη Σι Τζινπίγνκ στο Παρίσι - «Χρειαζόμαστε τους Κινέζους», δηλώνει ο Μακρόν
Αναθέρμανση των σχέσεων ΕΕ - Κίνας επιδιώκει ο γάλλος πρόεδρος - Τι είπε σε συνέντευξή του
Μπούμεραγκ για την Τουρκία το πάγωμα εξαγωγών στο Ισραήλ;
Επιπτώσεις στην τουρκική οικονομία φοβούνται οι τούρκοι έμποροι
Η Fed…και όχι η Μέση Ανατολή θα μπορούσε να εκτροχιάσει την ΕΚΤ - Ανάλυση της Deutsche Bank
Ποια είναι τα νέα δεδομένα για την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα
Μπάφετ: Στο τέλος του β' τριμήνου το ταμείο θα φτάσει τα 200 δισ. δολάρια
Απαντώντας σε ερωτήσεις δήλωσε πως δεν είναι σίγουρος για το πως θα αξιοποιηθούν καλύτερα τα μετρητά της Berkshire
Μήπως η Ουκρανία έσωσε το εμπορικό έλλειμμα της ΕΕ; - Ανάλυση της BNP Paribas
Η είσοδος Κινέζων κατασκευαστών στην ευρωπαϊκή αγορά είναι σχετικά βραχύβια, αλλά η ταχύτητα διείσδυσης είναι πράγματι θεαματική
Γιατί η Japan Tobacco μένει στην Ρωσία ενώ άλλοι την εγκαταλείπουν
Τα τέσσερα εργοστάσια και οι 4.000 εργαζόμενοι στη χώρα λειτουργούν κανονικά
Η αμερικανική οικονομία επιβραδύνεται λένε οικονομολόγοι και επιχειρηματίες
Η κατανάλωση υποχωρεί και το θέμα των επιτοκίων τίθεται εκ νέου
Συμφωνία πιστωτών για τη διάσωση του γαλλικού ομίλου τεχνολογίας Atos
Σύμφωνα με τη La Tribune, οι ομολογιούχοι πιστωτές και οι τράπεζες που μοιράζονται το χρέος της Atos θα εισφέρουν 1,2 δισ. ευρώ σε μετρητά
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Ο CEO που προσέλαβε τη σύζυγο, έκανε Sir τον σκύλο τους και... γκρέμισε μία τράπεζα
Ο Βέρνον Χιλ, ιδρυτής της Commerce Bank και της Metro Bank, ήταν επίσης ο άνθρωπος που βρέθηκε πίσω από την κατάρρευση της Republic First - Τα όνειρα, η υπερβολή και η διαπλοκή