Η Ελλάδα μπορεί να γίνει προορισμός αφίξεων – αναχωρήσεων για το yachting, υπό την προϋπόθεση ότι θα υπάρξει ένας ολιστικός σχεδιασμός, τόνισε ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ Βασίλης Κορκίδης στο 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Yachting 2023.
To yachting αιχμή του δόρατος του ελληνικού τουρισμού
Ανέφερε ότι στην Ελλάδα εκτιμάται ότι υπάρχουν 170.000 σκάφη αναψυχής όλων των μεγεθών, με τα επαγγελματικά σκάφη να ανέρχονται σε 6.500, εκ των οποίων 70% είναι ιστιοφόρα και 30% είναι μηχανοκίνητα. Ο κ. Κορκίδης είπε ότι το ελληνικό επαγγελματικό yachting συνεισέφερε με 3,8% στο συνολικό 18% του τουρισμού στο ΑΕΠ ενώ το 2022 εκτιμάται ότι η αύξηση θα φθάσει στο 11%. Για το ισοζύγιο μαρινών στο Αιγαίο είπε ότι η σχέση βαρύνει υπέρ της Τουρκίας καθώς εμείς διαθέτουμε 22 μαρίνες με 8.100 θέσεις ελλιμενισμού ενώ η γείτονα χώρα 67 μαρίνες με 30.000 διαθέσιμες θέσεις ελλιμενισμού.
O κ. Κορκίδης είπε ότι για δεκαετίες το yachting «ταλαιπωρείται» στα κύματα που δημιουργούν μια σειρά προβλήματα τα οποία αν είχαν επιλυθεί εγκαίρως σήμερα η Ελλάδα όντως θα ήταν Yachting Home Port παγκοσμίως. Ανέφερε ότι εκπονήθηκαν διάφοροι αναπτυξιακοί σχεδιασμοί με επίκεντρο τις μαρίνες που είτε δεν ολοκληρώθηκαν είτε δεν πέρασαν στη φάση της υλοποίησης για μία σειρά λόγους κυριότεροι των οποίων ήταν η έλλειψη κονδυλίων αλλά και η έλλειψη οράματος.
“Σήμερα που ο ανταγωνισμός σε Αιγαίο, Ιόνιο και Αδριατική «καραδοκεί» για να κερδίσει μεγαλύτερο κομμάτι από την πίτα του Yachting σε βάρος της Ελλάδας το όραμα να καταστεί η Ελλάδα το νέο Yachting Home Port παγκοσμίως πρέπει να γίνει πράξη με αρωγό την πολιτεία” επεσήμανε ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ.
Latest News
Θηριώδεις επενδύσεις στα ευρωπαϊκά λιμάνια
Η πράσινη μετάβαση θα στοιχίσει πάνω από 80 δισ. ευρώ για να ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες του διεθνούς εμπορίου και των πλοίων
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias
Επιχείρηση διάσωσης από το Maran Gas Psara στα ανοιχτά της Ινδονησίας
To Maran Gas Psara ταξιδεύει υπό ελληνική σημαία
Επίθεση των Χούθι με πυραύλους και drones στο ελληνόκτητο πλοίο Cyclades
Οι Χούθι ανακοίνωσαν ότι στόχευσαν το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων MSC Orion σε επίθεση με drone στον Ινδικό Ωκεανό