Σχεδόν δύο χρόνια μετά το πιο διάσημο ναυτιλιακό ατύχημα αυτού του αιώνα, οι δικαστικές υποθέσεις συνεχίζουν να στροβιλίζονται γύρω από την προσάραξη και τον αποκλεισμό της διώρυγας του Σουέζ από το Ever Given.
Δικαστήριο στο Λονδίνο εκδικάζει μια υπόθεση αυτή τη στιγμή που έχει ζητηθεί από τη SMIT, μια εταιρεία διάσωσης που ανήκει στη Royal Boskalis Westminster. Η εταιρεία διάσωσης υποστηρίζει ότι οι Ιάπωνες ιδιοκτήτες του Ever Given, Shoei Kisen Kaisha, εξακολουθούν να οφείλουν πολλά εκατομμύρια για τη συμμετοχή της SMIT στην απελευθέρωση του γιγαντιαίου containership που προσάραξε στην αιγυπτιακή πλωτή οδό τον Μάρτιο του 2021.
Το πλοίο-γίγας που άλλαξε την παγκόσμια ναυσιπλοΐα
Οι δικηγόροι των Ιαπώνων ιδιοκτητών υποστηρίζουν ότι ήταν η Αρχή της Διώρυγας του Σουέζ που ήταν πίσω από τις περισσότερες εργασίες για την απελευθέρωση του μήκους 400 μέτρων σκάφους.
Ο ιδιοκτήτης του Ever Given αναγκάστηκε να πληρώσει στην Αρχή της Διώρυγας του Σουέζ πολλά εκατομμύρια δολάρια για να ελευθερώσει το πλοίο μήνες μετά την επαναφορά του στην ενεργό δράση.
Πολλές αγωγές που ασκήθηκαν από εταιρείες εμπορευμάτων εκκρεμούν δύο σχεδόν χρόνια μετά το ατύχημα, ενώ τον περασμένο μήνα έγινε γνωστό ότι η ναυτιλιακή εταιρεία – κολοσσός Maersk είχε καταθέσει μήνυση, 40 εκατομμυρίων δολαρίων, εναντίον του ιδιοκτήτη και του κυβερνήτη του Ever Given, ζητώντας αποζημίωση για καθυστερήσεις που προκλήθηκαν από το συμβάν.
Latest News
Η Navtex στο Λακωνικό Κόλπο και ο «σκιώδης στόλος» του Πούτιν
Πώς η ανακοίνωση ασκήσεων του Πολεμικού Ναυτικού δυσκολεύει το «ξέπλυμα» ρωσικού πετρελαίου
Θηριώδεις επενδύσεις στα ευρωπαϊκά λιμάνια
Η πράσινη μετάβαση θα στοιχίσει πάνω από 80 δισ. ευρώ για να ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες του διεθνούς εμπορίου και των πλοίων
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias
Επιχείρηση διάσωσης από το Maran Gas Psara στα ανοιχτά της Ινδονησίας
To Maran Gas Psara ταξιδεύει υπό ελληνική σημαία