Στα 165 εκατ. δολάρια ανήλθαν στο τέταρτο τρίμηνο του 2022 τα έσοδα της Global Ship Lease, συμφερόντων Γιώργου Γιουρούκου, αυξημένα κατά 7,5% σε σύγκριση με ένα έτος πριν. Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν στα 72,6 εκατ. δολάρια αυξημένα κατά 9,8% συγκριτικά με το ίδιο διάστημα του 2021.
Στο σύνολο της χρήσης του 2022 τα έσοδα ανήλθαν στα 645,6 εκατ. δολ. αυξημένα κατά 44,1% σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν και τα κέρδη έφτασαν τα 283,4 εκατ. δολ. καταγράφοντας άνοδο 73,7% σε σχέση με το 2021. Τα συνολικά συμβασιοποιημένα έσοδα ανέρχονται σε 2,1 δισ. δολάρια με τη μέση υπολειπόμενη διάρκεια των ναυλώσεων να φτάνει τα 2,7 έτη.
Η εισηγμένη στο NYSE ναυτιλιακή εταιρεία δραστηριοποιείται στην αγορά πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και όπως αναφέρει στο site της, «ο συνδυασμός μεγεθών πλοίων στον στόλο μας παρέχει ευελιξία για την ανάπτυξη σε ένα ευρύ φάσμα εμπορικών διαδρομών».
«Big boom» στα ναυπηγεία – Η υπερπροσφορά containerships «τρομάζει» την αγορά
Στόλος 65 πλοίων
Η Global Ship Lease διαθέτει 65 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, που κυμαίνονται από 1.118 έως 11.040 TEU, με συνολική χωρητικότητα 342.348 TEU. Επιπλέον 32 πλοία είναι τύπου Post-Panamax.
Ο Γιώργος Γιουρούκος, εκτελεστικός πρόεδρος της Global Ship Lease, ανέφερε μεταξύ άλλων πως «ενώ το 2022 ξεκίνησε δυναμικά, οι μακροοικονομικές αναταράξεις και το αρνητικό κλίμα που ακολούθησε άσκησαν πίεση στη ζήτηση των καταναλωτών και συνεπώς στον κλάδο των εμπορευματοκιβωτίων. Παρά την πίεση που ασκήθηκε τόσο στις τιμές ναύλωσης όσο και στις αξίες ενεργητικού η Global Ship Lease συνέχισε να σημειώνει σημαντική οικονομική, εμπορική και στρατηγική πρόοδο, που θα βοηθήσει αρκετά την εταιρεία μακροπρόθεσμα».
Latest News
Παράταση στον διαγωνισμό για την παραχώρηση του Λιμένα Λαυρίου
Σκοπός του Ταμείου είναι η τουριστική κυρίως αξιοποίηση του εξυπηρετώντας κρουαζιερόπλοια αλλά και για τη μεταφορά φορτίων εμπορευμάτων
Η Navtex στο Λακωνικό Κόλπο και ο «σκιώδης στόλος» του Πούτιν
Πώς η ανακοίνωση ασκήσεων του Πολεμικού Ναυτικού δυσκολεύει το «ξέπλυμα» ρωσικού πετρελαίου
Θηριώδεις επενδύσεις στα ευρωπαϊκά λιμάνια
Η πράσινη μετάβαση θα στοιχίσει πάνω από 80 δισ. ευρώ για να ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες του διεθνούς εμπορίου και των πλοίων
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias