Κανένας από τους επιβάτες ή τα μέλη του πληρώματος του πλοίου «Κεφαλονιά» δεν τραυματίστηκε, σύμφωνα με το λιμενικό, όταν συγκρούστηκε σήμερα το πρωί στο λιμάνι της Κυλλήνης, με το πλοίο «Fior Di Levante».
Σύμφωνα με το λιμενικό, την στιγμή που κατέπλεε το επιβατηγό – οχηματαγωγό πλοίο «Κεφαλονιά» στο λιμάνι της Κυλλήνης, προερχόμενο από το λιμάνι του Πόρου της Κεφαλονιάς, κατά την διάρκεια των διαδικασιών χειρισμών πρόσδεσης κτύπησε, για άγνωστους ακόμα λόγους, πάνω στο επιβατηγό – οχηματαγωγό πλοίο «Fior Di Levante», το οποίο ήταν ελλιμενισμένο.
Στην συνέχεια το «Κεφαλονιά» έδεσε με ασφάλεια στο λιμάνι της Κυλλήνης και αποβιβάστηκαν οι 130 επιβάτες, οι οποίοι είναι όλοι καλά στην υγεία τους, όπως επίσης και τα 39 μέλη του πληρώματος.
Από το λιμεναρχείο απαγορεύτηκε ο απόπλους και των δυο πλοίων, μέχρι να ολοκληρωθεί η επιθεώρησή τους.
Πηγή: In.gr
Latest News
Παράταση στον διαγωνισμό για την παραχώρηση του Λιμένα Λαυρίου
Σκοπός του Ταμείου είναι η τουριστική κυρίως αξιοποίηση του εξυπηρετώντας κρουαζιερόπλοια αλλά και για τη μεταφορά φορτίων εμπορευμάτων
Η Navtex στο Λακωνικό Κόλπο και ο «σκιώδης στόλος» του Πούτιν
Πώς η ανακοίνωση ασκήσεων του Πολεμικού Ναυτικού δυσκολεύει το «ξέπλυμα» ρωσικού πετρελαίου
Θηριώδεις επενδύσεις στα ευρωπαϊκά λιμάνια
Η πράσινη μετάβαση θα στοιχίσει πάνω από 80 δισ. ευρώ για να ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες του διεθνούς εμπορίου και των πλοίων
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias