Έσοδα 8,16 δισεκατομμυρίων δολαρίων (έναντι εκτίμησης για 8,18 δισ. δολ.) κατέγραψε το Netflix το πρώτο τρίμηνο του 2023, με τα κέρδη ανά μετοχή να ανέρχονται σε 2,88 δολάρια έναντι εκτιμήσεων για 2,86 δολάρια.
Οι συνδρομητές της πλατφόρμας αυξήθηκαν την ίδια περίοδο κατά 1,75 εκατ., αριθμός αρκετά χαμηλότερος από τα 2,2 εκατ. που ανέμεναν αναλυτές.
Netflix: Με… ψαλίδι σε τιμές και προσθήκη διαφημίσεων θα κερδίσει νέους συνδρομητές;
Παράλληλα με την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων, την Τρίτη, το Netflix ανακοίνωσε ότι αναβάλλει την επέκταση της απαγόρευσης χρήσης κοινών κωδικών πρόσβασης: Βάσει του αρχικού προγραμματισμού, η σκλήρυνση της στάσης της δημοφιλούς πλατφόρμας αναμενόταν να υλοποιηθεί ως τα τέλη του πρώτου τριμήνου. Ωστόσο, χθες ανακοινώθηκε ότι η διαδικασία αυτή θα παραταθεί στο δεύτερο τρίμηνο.
$NFLX Netflix Q1 FY23:
Subs +1.75M Q/Q.
ARM +4% Y/Y fx neutral.• Revenue +4% Y/Y to $8.16B ($20M miss).
• +8% Y/Y fx neutral.
• Operating margin 21% (1pp beat).
• EPS $2.88 ($0.01 beat).Q2 FY23 Guidance:
• Revenue +3% Y/Y (+6% fx neutral).
• Operating margin 19%. pic.twitter.com/8MjYvVVNE6— App Economy Insights (@EconomyApp) April 18, 2023
«Αν και αυτό σημαίνει ότι μέρος της αναμενόμενης αύξησης των μελών και της ενίσχυσης των εσόδων θα φανεί στο τρίτο τρίμηνο αντί για το δεύτερο τρίμηνο, πιστεύουμε ότι η ενέργεια αυτή θα οδηγήσει σε ένα καλύτερο αποτέλεσμα τόσο από τα μέλη μας όσο και από την επιχείρησή μας», ανέφερε η εταιρεία στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της, σημειώνοντας παράλληλα ότι στις περιοχές που έχει αναπτύξει αντίστοιχες πρωτοβουλίες είδε τον αριθμό των συνδρομητών της να αυξάνεται.
Τα αποτελέσματα
Αναλυτικά, για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου, η Netflix ανακοίνωσε κέρδη ύψους 1,31 δισ. δολαρίων ή 2,88 δολάρια ανά μετοχή, έναντι 1,6 δισ. δολαρίων ή 3,53 δολαρίων ανά μετοχή ένα χρόνο νωρίτερα. Τα έσοδα αυξήθηκαν στα 8,16 δισ. δολάρια από 7,87 δισ. δολάρια την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Η καταστολή της κοινής χρήσης κωδικών βρέθηκε στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των επενδυτών. Υπενθυμίζεται ότι στα τέλη του περασμένου έτους, η εταιρεία δήλωσε ότι θα αρχίσει να εφαρμόζει μέτρα ώστε οι άνθρωποι που εισέρχονται στην πλατφόρμα από άλλους λογαριασμούς, να δημιουργήσουν πλέον τους δικούς τους.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Netflix, περισσότερα από 100 εκατομμύρια νοικοκυριά μοιράζονται λογαριασμούς – ή περίπου το 43% της παγκόσμιας βάσης χρηστών της, κάτι που έχει επηρεάσει την ικανότητά της να επενδύει σε νέο περιεχόμενο. Έτσι, τόσο η έκδοση της πλατφόρμας που περιλαμβάνει διαφημίσεις όσο και η πάταξη της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης αποσκοπούν στην αύξηση των κερδών.
Ο συνCEO της εταιρείας, Γκρεγκ Πίτερς, εξήγησε την Τρίτη ότι όπου επεκτείνεται η απαγόρευση κοινής χρήσης κωδικών οι συνδρομητές αρχικά διστάζουν και ακυρώνουν τη συνδρομή τους. Σιγά σιγά όμως επιστρέφουν στην πλατφόρμα, καταβάλλοντας το τίμημα. Με βάση τον σχεδιασμό που είχε εκπονηθεί τον Φεβρουάριο, οι επόμενες χώρες που η πλατφόρμα θα απαγόρευε την κοινή χρήση κωδικών θα ήταν η Νέα Ζηλανδία, ο Καναδάς, η Πορτογαλία και η Ισπανία.
Στον Καναδά, η εφαρμογή του μέτρου οδήγησε σε αύξηση του αριθμού των συνδρομητών και ταχύτερη ενίσχυση των εσόδων σε σχέση με τις ΗΠΑ.
Τα αυξημένα έσοδα που αναμένονται από την επέκταση της βάσης των συνδρομητών εκτιμάται ότι θα επιτρέψουν στην Netflix να δαπανήσει περίπου 17 δισεκατομμύρια δολάρια το 2024 για περιεχόμενο.
Τέλος η αποστολή DVD
Το Netflix σημείωσε την Τρίτη ότι «ο ανταγωνισμός παραμένει έντονος, καθώς ανταγωνιζόμαστε τόσες πολλές μορφές ψυχαγωγίας». Παράλληλα, η εταιρεία ανακοίνωσε την κατάργηση της αποστολής DVD σε πελάτες – την υπηρεσία δηλαδή από την οποίαν ξεκίνησε.
Πριν από ένα χρόνο, η Netflix είχε ανακοινώσει την πρώτη της απώλεια συνδρομητών εδώ και μια δεκαετία, στέλνοντας τις μετοχές της σε καθοδική τροχιά, καθώς και εκείνες των ομοειδών της μέσων ενημέρωσης. Τα αποτελέσματα ώθησαν το Netflix και τους αντιπάλους του στο streaming να επικεντρωθούν στα κέρδη έναντι του αριθμού συνδρομητών.
Καθώς το Netflix επεδίωκε να ενισχύσει τα κέρδη και τη συνδρομητική του βάση, έστρεψε την προσοχή του σε μια έκδοση της πλατφόρμας υποστηριζόμενης από διαφημίσεις, καθώς και στην καταστολή της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης.
Latest News
Πώς η στεγαστική κρίση της ΕΕ ενδυναμώνει την ακροδεξιά
Τα δυσβάσταχτα ενοίκια και οι τιμές των ακινήτων κινδυνεύουν να γίνουν βασικό πολιτικό ζήτημα σε όλη την ήπειρο
Λέιν (ΕΚΤ): Πιο σίγουρος ότι ο πληθωρισμός επιστρέφει στο στόχο
Ενισχύονται οι εκτιμήσεις για μείωση των ευρωεπιτοκίων τον Ιούνιο
Από τη βενζίνη στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα - Τι κάνουν ΗΠΑ και Κίνα
Οι ραγδαίες πωλήσεις αυτοκινήτων, μαζί με την υψηλή οικονομική ανάπτυξη και τη χαμηλή διείσδυση των ηλεκτρικών οχημάτων, οδηγούν τη ζήτηση βενζίνης στην Ινδία και την Ινδονησία
Ο υποβιβασμός και η παραίτηση της προέδρου της ABC News
H εταιρική αναδιάρθρωση που της αφαίρεσε μεγάλο μέρος της διοικητικής της αυτονομίας.
Σανίδα σωτηρίας - Ο δισεκατομμυριούχος Kretinsky και η OnePoint θα σώσουν την Atos;
Μια ακόμη προσφορά από την Bain Capital απορρίφθηκε, δήλωσε η Atos, η οποία βρίσκεται σε συνομιλίες με το γαλλικό κράτος για τη διάσωση μέρους της στρατηγικής μονάδας της
Γιατί η επίσκεψη Σι Τζινπινγκ στην Ευρώπη δεν θα είναι μία εύκολη βόλτα
Ο Σι θα πιεστεί για την βοήθεια στη Ρωσία, τις κρατικές επιδοτήσεις στη κινεζική βιομηχανία, αλλά και την σκιώδη επιρροή της Κίνας - Διχασμένοι εμφανίζονται οι Ευρωπαίοι ηγέτες
Φον ντερ Λάιεν: «Απαιτούμε δίκαιο ανταγωνισμό της Ευρώπης με την Κίνα»
«Πρέπει να δράσουμε ώστε να εγγυηθούμε ότι ο ανταγωνισμός θα είναι δίκαιος και όχι στρεβλωμένος» είπε η Φον ντερ Λάιεν
Ποια χώρα βλέπει ο Μπάφετ ως νέο Ελντοράντο
Ο δισεκατομμυριούχος επενδυτής εξήγησε ότι η μελλοντική διοίκηση του ομίλου θα μπορούσε να τις αξιοποιήσει
Διάσημες, ακριβές αλλά χωρίς διαφήμιση - Ποιες είναι οι τσάντες Goyard
Μία από τις πιο εμβληματικές και ακριβές τσάντες της μόδας έχει βρεθεί στα χέρια προσωπικοτήτων όπως ο Πάμπλο Πικάσο, η Κοκό Σανέλ, ο Καρλ Λάγκερφελντ αλλά και μέλη της δυναστείας των Ρομανώφ
Γιατί οι πλούσιοι δεν αποκαλύπτουν στους κληρονόμους τους τα παριουσιακά τους
Οι νεαροί κληρονόμοι μπορούν να βρουν τις επαύλεις των γονιών τους στο Zillow. Κι όμως, πολλές πλούσιες οικογένειες προσπαθούν να κρύψουν την οικογενειακή τους περιουσία,...