Τη σημασία της ελληνικής δημιουργικής βιομηχανίας και τις επενδύσεις στη χώρα υπογράμμισαν η Melisa Itmec και ο David Richards από τη Creative Business Network (CBN), μιλώντας στο περίπτερο του ΟΤ, στο περιθώριο της έκθεσης Beyond 2023.
Σύμφωνα με την κ. Itmec η Ελλάδα έχει -μεταξύ άλλων- πλούσια πολιτιστική κληρονομιά και στο πλαίσιο αυτό -όπως είπε- «προσπαθούμε να προσελκύσουμε νέους επενδυτές που θα έχουν βασικό στόχο το μέλλον και τις νέες τεχνολογίες»
«Είναι πολύ σημαντικό η προσέλκυση νέων επενδύσεων και υπάρχουν πολλές δυνατότητες στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια», πρόσθεσε.
Από την πλευρά του, ο κ. Richards τόνισε πως στη χώρα μας «υπάρχει πολύ ταλέντο, ικανότητες και επικοινωνιακές δυνατότητες κάτι που επιζητούν οι επενδυτές». Ως εκ τούτου, σύμφωνα με τον ίδιο, ως εταιρεία η CBN προσπαθεί να συνδράμει στην επέκταση και προσέλκυση επενδύσεων.
Σε ό,τι αφορά τα «σημεία κλειδιά», η Melisa Itmec επεσήμανε πως η Creative Business Network συνεργάζεται με start ups στην Ελλάδα και θέτει ως βασικό σκοπό τη δημιουργικότητα. «Είναι πολύ σημαντικό για εμάς να ενθαρρύνουμε νέους επιχειρηματίες, να συνεργαστούμε με πανεπιστήμια κ.α. Θέλουμε να δώσουμε το έναυσμα σε αυτούς που δεν ξέρουν πως να ξεκινήσουν», τόνισε.
Κρίσιμο γρανάζι οι start ups
«Θέλουμε να δείξουμε τι μπορεί να κάνει η Ελλάδα στην υπόλοιπη Ευρώπη», ανέφερε με νόημα ο David Richards.
Σε ερώτηση για το τι προσβλέπει η CBN στην Ελλάδα, η Itmec -expert της επιχείρησης- υπογράμμισε ότι η χώρα μας αποτελεί σημαντικό κομμάτι στο χάρτη επιχειρήσεων της CBN και -όπως σημείωσε- «για εμάς είναι πολύ κρίσιμο να συνεργαστείς με όλη την αλυσίδα σε αυτό τα ταξίδι».
Επιπρόσθετα, τονίστηκε πως οι start ups αποτελούν πολύ κρίσιμο γρανάζι για τη CBN, η οποία εργάζεται προκειμένου να τις κάνει ορατές. «Είναι σημαντικό να κερδίσεις έναν διαγωνισμό αλλά μετά ξεκινούν τα δύσκολα και εκεί έρχεται η CCBN να δείξει τον δρόμο», επεσήμανε ο κ. Richards, ο οποίος στάθηκε και στην ομαδική δουλειά και τη συνεργασία.
«Χρειαζόμαστε τη δημιουργική βιομηχανία, διότι με την ψηφιοποίηση και την τεχνητή νοημοσύνη δεν ξέρουμε πως θα είναι π.χ. ο τουρισμός σε 15 -20 χρόνια, αλλά χρειαζόμαστε τους creators να φανταστούν το τουυρισμό του αύριο, είναι κάτι που η Ελλάσα δεν μπορεί να το χάσει», πρόσθεσε.
Latest News
Beyond 2024: Ο Οικονομικός Ταχυδρόμος στην καρδιά των εξελίξεων
Ολα όσα συζητήθηκαν στο στούντιο του Οικονομικού Ταχυδρόμου κατά την τρίτη ημέρα της έκθεσης Beyond
Στάγκος: Το στοίχημα κερδήθηκε
H Beyond έχει μπει στον χάρτη, είπε ο Μιχάλης Στάγκος, partner του επενδυτικού κεφαλαίου L-Stone και Beyond Curator
Κωνσταντινίδης (ΥΜΑΘ): Η Θεσσαλονίκη διαδραματίζει μητροπολιτικό ρόλο
Στοίχημα για την Βόρεια Ελλάδα η ενεργειακή μετάβαση
Κυριαζής: Προ των πυλών η εθνική στρατηγική έρευνας και καινοτομίας
Ο γ.γ. Ερευνας και Καινοτομίας Θανάσης Κυριαζής μίλησε στο στούντιο του ΟΤ στην Beyond 2024
Δημητριάδης: Η Τεχνητή Νοημοσύνη θα αλλάξει όλα τα επαγγέλματα
«Δεν θα ξυπνήσουμε μια μέρα και θα δούμε τον Terminator», είπε ο Futurist Δημήτρης Δημητριάδης
Δημέας: Τα ρομπότ είναι εδώ για να σώσουν τις δουλειές
«Τα ρομπότ μπορούν να παρέχουν την ευελιξία που χρειάζεται σήμερα η βιομηχανία - και είναι το κομμάτι όπου "πονάει" ο αυτοματισμός»
Δουκίδης (OΠΑ): Επιφυλακτικές με την τεχνητή νοημοσύνη οι επιχειρήσεις
To εσωτερικό Erasmus στα πανεπιστήμια και η ανάγκη για «άνοιγμα» της ΑΙ σε περισσότερες επιστήμες
Αναγνωστόπουλος: Η διαλειτουργικότητα αλλάζει τη συναλλαγή με το δημόσιο
Κομβικός ο ρόλος του gov.gr και του ψηφιακού βοηθού, που χρησιμοποιούν ολοένα και περισσότεροι οι πολίτες
Ψάλτη: Τα επόμενα βήματα της Microsoft στην AI - Η θέση των ανθρώπων
«Ο άνθρωπος θα είναι πάντα στο κέντρο αυτής της εμπειρίας» είπε στον ΟΤ η senior director της Microsoft Εύη Ψάλτη
Πάλλα (Spotify): Με αλγόριθμους και ΑΙ ελέγχουμε το περιεχόμενο που βλέπουν οι χρήστες
Οι δύσκολες ισορροπίες των αλγορίθμων και ο έλεγχος περιεχομένου