Το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο, το «Icon of the Seas» που ανήκει στην Royal Caribbean International ολοκλήρωσε με επιτυχία τα πρώτα δοκιμαστικά στην ανοιχτή θάλασσα.
Σύμφωνα με τα ναυπηγεία Meyer Turku στη Φινλανδία, το θηριώδες πλοίο απέπλευσε για πρώτη φορά στις 19 Ιουνίου και μετά από τρεις ημέρες επέστρεψε στις εγκαταστάσεις.
Το κρουαζιερόπλοιο χωρητικότητας 250.800 τόνων παρέμεινε στη θάλασσα τρία 24ωρα και σύμφωνα με τους ναυπηγούς «το πρώτο θαλάσσιο ταξίδι του Icon είναι ένα σημαντικό γεγονός και ένα από τα πιο σημαντικά στάδια στη ναυπηγική». Κατά τη διάρκεια της δοκιμής στη θάλασσα, ελέγχθηκαν οι επιδόσεις των συστημάτων πρόωσης του πλοίου, των συστημάτων πλοήγησης και άλλα χαρακτηριστικά, όπως η σταθερότητα.
Royal Caribbean International: «Θαύμα των θαλασσών»- Το νέο πλωτό παλάτι
«Επί του σκάφους βρέθηκαν πάνω από 450 ειδικοί πραγματοποιώντας κρίσιμες, προκαταρκτικές δοκιμές στις κύριες μηχανές, το κύτος, τις σωσίβιες λέμβους, τους προωθητήρες και άλλα κρίσιμα συστήματα του πλοίου», ανέφερε η Royal Caribbean International.
Το Icon of the Seas είναι το πρώτο μιας νέας κατηγορίας τριών κρουαζιερόπλοιων που κατασκευάζονται από το Meyer Turku. Μόλις παραδοθεί, θα είναι σχεδόν 6% μεγαλύτερο σε όγκο από το σημερινό μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο, το «Wonder of the Seas». Οι βασικές διαφορές, ωστόσο, είναι στο μηχανοστάσιο. Είναι ένα κρουαζιερόπλοιο διπλού καυσίμου – LNG με έξι κινητήρες Wärtsilä που παράγουν συνολικά ισχύ 67.500 kW.
Το νέο κρουαζιερόπλοιο έχει μήκος 365 μέτρα με μέγιστη χωρητικότητα επιβατών 7.600 άτομα. Διαθέτει πάνω από 2.800 καμπίνες για επιβάτες, ενώ το πλήρωμά του θα αποτελείται από 2.350 άτομα.
Η Royal Caribbean International αναφέρει ότι ο τεχνικός σχεδιασμός ενσωματώνει νέα χαρακτηριστικά για τη βελτίωση της απόδοσης του σκάφους και τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Ενσωματώνει τεχνολογίες που είχε χρησιμοποιήσει η εταιρεία στο παρελθόν, όπως σύστημα λίπανσης αέρα για το κύτος και σύστημα ανάκτησης απορριμμάτων θερμότητας που θα παρέχει έως και 3 MW επιπλέον ενέργειας.
Το «Icon of the Seas» αναμένεται να παραδοθεί στα τέλη του 2023 και το παρθενικό ταξίδι από το Μαϊάμι έχει προγραμματιστεί για τον Ιανουάριο του 2024.
Latest News
Πλέοντας σε ταραγμένα ύδατα – Οι κίνδυνοι για τη ναυτιλία το 2024
Σύμφωνα με την Allianz Comercial η ναυτιλία έχει να αντιμετωπίσει από τους πολέμους και τη γεωπολιτική αστάθεια μέχρι την κλιματική κρίση και την πειρατεία
Έπεσαν οι υπογραφές για τη σύνδεση του Λιμένα Αλεξάνδρούπολης με την Περιφερειακή Οδό
Τι περιλαμβάνει το σχέδιο ανάπτυξης του εμπορικού λιμένα - Το έργο ωρίμασε η Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (PPF) του ΤΑΙΠΕΔ
Στυλιανίδης: Ρεαλιστικά μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα μέτρα για ναυτιλία ουδέτερη από άνθρακα
Ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής διαβεβαίωσε ότι προς την πράσινη μετάβαση θα κινηθούν ακτοπλοΐα και λιμενικές υποδομές
Έλληνες και Κινέζοι εφοπλιστές κοντράρονται στις αγορές πλοίων
Η μάχη για την πρωτοκαθεδρία
Στην Κέρκυρα η γ.σ. της Ένωσης Μαρινών Ελλάδας
Κατά τη διάρκεια της Συνεδρίασης έγινε απολογισμός του έργου της Ένωσης, της πορείας του κλάδου και των προοπτικών ανάπτυξης
Ίδρυμα Ευγενίδου: Δωρεά νέου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού και εξοπλισμού στις ΑΕΝ
Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει 47 σταθερούς υπολογιστές, tablet, laptop, headsets και διαδραστική οθόνη
Το roadmap για τον έκτο προβλήτα στον ΟΛΘ - Στο περίμενε... του Προεδρικού Διατάγματος
Τι είπε η διοίκηση του ΟΛΘ στη ΓΣ των μετόχων
Πού επενδύουν οι ναυτιλιακές τακτικών γραμμών
Βασίζονται όλο και περισσότερο στην ιδιοκτησία των πλοίων τους για να επεκταθούν μειώνοντας το μερίδιο των ναυλωμένων πλοίων
Σε ιστορικά υψηλά οι τιμές ναυπήγησης νέων πλοίων
Κίνα και Κορέα διεκδικούν την μερίδα του λέοντος στις ναυπηγήσεις
Απεβίωσε ο Καπετάν Βαγγέλης Κούζιλος
Ο Καπετάν Βαγγέλης Κούζιλος, διετέλεσε επί σειρά ετών πρόεδρος του Ομίλου Φίλων Λίμπερτυ και συνέβαλε στην ανάδειξη του πλωτού μουσείου «Ελλάς Λίμπερτυ»