Το πρώτο κρουαζιερόπλοιο κινεζικής κατασκευής, το «Adora Magic City», προγραμματίζεται να αποπλεύσει για την πρώτη του κρουαζιέρα την 1η Ιανουαρίου του 2024 από τη Σανγκάη, σηματοδοτώντας την έναρξη της εμπορικής λειτουργίας του, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία Adora Cruises Limited.
Το κρουαζιερόπλοιο έχει μήκος 323,6 μέτρα και μεικτό εκτόπισμα 135.500 τόνων, ενώ διαθέτει 2.125 δωμάτια, αλλά και 22 εστιατόρια και μπαρ, με δυνατότητα φιλοξενίας 5.246 επιβατών.
Ο απόπλους για το πρώτο ταξίδι του κρουαζιερόπλοιου προγραμματίζεται να γίνει από τον διεθνή τερματικό σταθμό ναυτιλιακών αναχωρήσεων στη Σαγκάη, ενώ το πλοίο θα παρέχει μία ξεχωριστή εμπειρία κρουαζιέρας, προσφέροντας φαγητά γκουρμέ, πολλαπλές παραστάσεις διασκέδασης, αλλά και δυνατότητα αγοράς προϊόντων παγκόσμιας κλάσης εν πλω.
Το πλοίο θα είναι το πρώτο στον κόσμο με ευρυζωνική συνδεσιμότητα 5G για τους επιβάτες. «Αξιοποιώντας ένα πλεονέκτημα στην αγορά 5G της βιομηχανίας κρουαζιέρας, ελπίζουμε να θέσουμε ένα νέο πρότυπο για την ψηφιακή επικοινωνία στον τομέα των θαλάσσιων ταξιδιών», δήλωσε στο CGTN ο Chen Ranfeng, διευθύνων σύμβουλος της CSSC Carnival Cruise Shipping.
Η Royal Caribbean κάνει comeback στην κινεζική αγορά
Το «Adora Magic City» κατασκευάστηκε από μια κοινοπραξία που αποτελείται από την China State Shipbuilding Corporation, την Carnival και την ιταλική ναυπηγική εταιρεία κρουαζιέρας Fincantieri, η οποία παρείχε το σχεδιασμό και την τεχνολογία κατόπιν άδειας, μαζί με υπηρεσίες εφοδιαστικής αλυσίδας και συγκεκριμένο βασικό εξοπλισμό.
Καθυστερήσεις λόγω πανδημίας
Η κατασκευή ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2020, αλλά καθυστέρησε λόγω των περιορισμών της πανδημίας.
Ένα αδελφό πλοίο που δεν έχει ακόμη ονομαστεί βρίσκεται υπό κατασκευή στη Σαγκάη και θα είναι έτοιμο να ξεκινήσει τη λειτουργία του τον επόμενο χρόνο.
Το «Adora Magic City» θα λειτουργεί υπό την Adora, το εμπορικό σήμα της Carnival στην Κίνα, και θα αποπλεύσει από τη Σαγκάη φέτος. Μετά τη χαλάρωση των περιορισμών, οι διεθνείς κρουαζιέρες από την ευημερούσα πόλη-λιμάνι αναμένεται να ξαναρχίσουν τον Ιούνιο. Τα πρώτα κινεζικής ιδιοκτησίας κρουαζιερόπλοια που θα επανεκκινήσουν δρομολόγια θα είναι το «Blue Dream Star», που θα εκμεταλλεύεται η Blue Dream Cruises, και το «China Merchants Yidun», που λειτουργεί από την Viking και την China Merchants.
Latest News
Πλέοντας σε ταραγμένα ύδατα – Οι κίνδυνοι για τη ναυτιλία το 2024
Σύμφωνα με την Allianz Comercial η ναυτιλία έχει να αντιμετωπίσει από τους πολέμους και τη γεωπολιτική αστάθεια μέχρι την κλιματική κρίση και την πειρατεία
Έπεσαν οι υπογραφές για τη σύνδεση του Λιμένα Αλεξάνδρούπολης με την Περιφερειακή Οδό
Τι περιλαμβάνει το σχέδιο ανάπτυξης του εμπορικού λιμένα - Το έργο ωρίμασε η Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (PPF) του ΤΑΙΠΕΔ
Στυλιανίδης: Ρεαλιστικά μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα μέτρα για ναυτιλία ουδέτερη από άνθρακα
Ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής διαβεβαίωσε ότι προς την πράσινη μετάβαση θα κινηθούν ακτοπλοΐα και λιμενικές υποδομές
Έλληνες και Κινέζοι εφοπλιστές κοντράρονται στις αγορές πλοίων
Η μάχη για την πρωτοκαθεδρία
Στην Κέρκυρα η γ.σ. της Ένωσης Μαρινών Ελλάδας
Κατά τη διάρκεια της Συνεδρίασης έγινε απολογισμός του έργου της Ένωσης, της πορείας του κλάδου και των προοπτικών ανάπτυξης
Ίδρυμα Ευγενίδου: Δωρεά νέου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού και εξοπλισμού στις ΑΕΝ
Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει 47 σταθερούς υπολογιστές, tablet, laptop, headsets και διαδραστική οθόνη
Το roadmap για τον έκτο προβλήτα στον ΟΛΘ - Στο περίμενε... του Προεδρικού Διατάγματος
Τι είπε η διοίκηση του ΟΛΘ στη ΓΣ των μετόχων
Πού επενδύουν οι ναυτιλιακές τακτικών γραμμών
Βασίζονται όλο και περισσότερο στην ιδιοκτησία των πλοίων τους για να επεκταθούν μειώνοντας το μερίδιο των ναυλωμένων πλοίων
Σε ιστορικά υψηλά οι τιμές ναυπήγησης νέων πλοίων
Κίνα και Κορέα διεκδικούν την μερίδα του λέοντος στις ναυπηγήσεις
Απεβίωσε ο Καπετάν Βαγγέλης Κούζιλος
Ο Καπετάν Βαγγέλης Κούζιλος, διετέλεσε επί σειρά ετών πρόεδρος του Ομίλου Φίλων Λίμπερτυ και συνέβαλε στην ανάδειξη του πλωτού μουσείου «Ελλάς Λίμπερτυ»