Ο Κάνιε Γουέστ (Kanye West) εξέπληξε για μία ακόμα φορά τους θαυμαστές του, παρουσιάζοντας το πρώτο κομμάτι της πολυαναμενόμενης γραμμής του Yeezy Gap.
Η κυκλοφορία συνέπεσε με τα 44α γενέθλια του διάσημου ράπερ.
Την περασμένη χρονιά η GAP και ο Κάνιε Γουέστ ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους (10ετή συμφωνία) για τη δημιουργία μιας σειράς ρούχων, η οποία θα ονομάζεται YEEZY Gap.
Kanye West’s Yeezy Gap launch isn’t sold out. But it’s still good news for the billionaire’s fortune https://t.co/Zl7erMRDuu by @MadelinePBerg pic.twitter.com/H02RLkydWR
— Forbes (@Forbes) June 8, 2021
Πρόσφατα ο Κάνιε Γουέστ εντοπίστηκε φορώντας ένα μπουφάν σε γαλάζιο χρώμα, και μάσκα που κάλυπτε το πρόσωπό του, μια επιλογή που έκανε εντύπωση δεδομένων των θερμοκρασιών που επικρατούν στο Λος Άντζελες.
Kanye out in Los Angeles yesterday (6.3.21) pic.twitter.com/iHP98MnHDR
— Kanye Media (@KanyeMedia_) June 4, 2021
Ήταν όμως η πρώτη παρουσίαση…
Today @kanyewest celebrates his 44th birthday with a surprise YEEZY x Gap drop as his first release of the collaboration; a ‘Round Jacket’ constructed of recycled nylon expressing a sky blue tone, the colour West most dislikes.https://t.co/sjdDPdFG57 pic.twitter.com/c2o0OPFWh5
— SHOWstudio (@SHOWstudio) June 8, 2021
Το μπουφάν που φορούσε ο Κάνιε ονομάζεται YEEZY Gap Round Jacket, είναι κατασκευασμένο από ανακυκλωμένο νάιλον και διαθέτει μια έντονη μπλε απόχρωση.
Τo jacket έχει μοναδικό σχεδιασμό, δεδομένου ότι δεν διαθέτει κολάρο και φερμουάρ, ενώ στο εσωτερικό του είναι ραμμένη η ετικέτα YEEZY Gap.
Το YEEZY Gap Round Jacket κοστίζει 200 δολάρια και προς το παρόν είναι διαθέσιμο μόνο για προπαραγγελία σε πελάτες των ΗΠΑ. Όσοι ενδιαφέρονται, μπορούν να εισαγάγουν τα στοιχεία τους στην ιστοσελίδα της Gap, και να περιμένουν την αποστολή του jacket κάποια στιγμή το φθινόπωρο.
Σκοπός της συνεργασίας αυτής είναι, υπό τη δημιουργική καθοδήγηση του Κάνιε Γουέστ, να δημιουργηθούν μοντέρνα κομμάτια για όλους σε προσιτές τιμές.
Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Κάνιε Γουέστ επιλέγει να κάνει μια διαφημιστική καμπάνια με αυτό τον τρόπο, καθώς είδαμε να ακολουθεί παρόμοια στρατηγική με το άλμπουμ του Yeezus το 2013.