Ένα νέο σποτ για τον εμβολιασμό των παιδιών θα μεταδίδεται από τους τηλεοπτικούς μας δέκτες. Ενόψει της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς η κυβέρνηση στέλνει μήνυμα για αύξηση των εμβολιασμών στα παιδιά, ανακοινώνοντας ότι το εμβόλιο θα μπορεί να γίνεται και από τους παιδιάτρους.
Στο νέο βίντεο που κυκλοφορεί ο λόγος δίνεται σε μια μητέρα παιδίατρο, που επισημαίνει την ασφάλεια των εμβολίων και την ανάγκη να επαναλειτουργήσουν τα σχολεία με ασφάλεια.
Η ίδια σημειώνοντας ότι θα εμβολιάσει τα παιδιά της, προτρέπει όλους τους γονείς να κάνουν το ίδιο.







![Ελληνική ναυτιλία: Μοχλός αναγέννησης της ναυπηγικής βιομηχανίας [πίνακες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2026/06/ot_naut_ploio_tanker2-1024x600-1-300x300.png)



















![Ελληνική ναυτιλία: Μοχλός αναγέννησης της ναυπηγικής βιομηχανίας [πίνακες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2026/06/ot_naut_ploio_tanker2-1024x600-1.png)










