Νέο πλοίο έφερε στην ακτοπλοΐα η Levante Ferries. Πρόκειται για το πλοίο Contessa di Levante (πρώην Queen Coral 8), το οποίο έχει ναυπηγηθεί στην Ιαπωνία τον Σεπτέμβριο 1999. Έχει μήκος 140 μέτρα και πλάτος 20.5 μέτρα, ενώ αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 24 κόμβων και υπηρεσιακή ταχύτητα 22 κόμβων.
Όπως επισημαίνει η ακτοπλοϊκή εταιρεία σε ανακοίνωση της «πιστή στην αναπτυξιακή της στρατηγική και κόντρα στις δύσκολες συνθήκες που επικρατούν, με υπερηφάνεια ανακοινώνει και καλωσορίζει το νέο της απόκτημα και έκτο πλοίο του στόλου της, την αρχόντισσα του Ιονίου! Ένα πλοίο εξαιρετικών χαρακτηριστικών και προδιαγραφών, που αλλάζει τα δεδομένα στο Ιόνιο».
Η χωρητικότητά του, έπειτα από τη μετασκευή που θα δεχθεί και όταν πλεύσει στα ελληνικά νερά, θα είναι 1000 γραμμικά μέτρα, που σημαίνει ότι θα μεταφέρει πάνω από 430 Ι.Χ ή 60 φορτηγά των 16,5 μέτρων ή 80 φορτηγά των 12 μέτρων, και πάνω από 1300 επιβάτες.
«Το Contessa di Levante θα αναβαθμιστεί και θα προσαρμοστεί στα πρότυπα της εταιρείας, ώστε να αποτελεί ένα ακόμη ασφαλές και πολυτελές πλοίο, αντάξιο των νησιωτών και των ναυτικών μας», προστίθεται στην ανακοίνωση. Η κίνηση αυτή εντάσσεται στον σχεδιασμό της Levante Ferries, που προβλέπει ακόμα καλύτερη εξυπηρέτηση των αναγκών των νησιών μας, για την περαιτέρω ανάπτυξη και ευημερία τους. «Στη Levante Ferries πλέουμε πάντα με κεντρικό μας όραμα “Το Ιόνιο μπροστά”. Και συνεχίζουμε…» καταλήγει η ανακοίνωση.
Latest News
Πρωτοβουλίες για «πράσινη ακτοπλοΐα» - Μελέτες για τις άγονες γραμμές στο πλαίσιο ΣΔΙΤ
Σε εξέλιξη βρίσκονται το τελευταίο διάστημα πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας, προκειμένου να προχωρήσουν οι πράσινες επενδύσεις
Ενώνουν τη συνεργασία τους λιμάνια και ακτοπλόοι
Σύμφωνο Συνεργασίας μεταξύ της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος και του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ)
Αισιόδοξα μηνύματα για την ακτοπλοΐα - Πρωτοβουλίες για «πράσινη» μετάβαση
Eξετάζεται και η εισαγωγή του μοντέλου των slots (χρονοθυρίδων) στη λειτουργία των λιμένων