
Nέες τάσεις ομορφιάς φαίνεται να ακολουθούν οι γυναίκες, μετά το ξέσπασμα της πανδημίας, με τα lockdown να τις έχουν κάνει να προτιμούν περισσότερο το φυσικό λουκ. Η νέα αυτή πραγματικότητα, όμως, έχει προκαλέσει σημαντικές μειώσεις στις πωλήσεις προϊόντων ομορφιάς και καλλυντικών, με πολλούς να αναρωτιούνται αν αυτή η τάση «ήρθε για να μείνει».
Σύμφωνα με δημοσίευμα του BBC, έρευνα που διεξήχθη από την εταιρεία έρευνας αγοράς, Kantar, απέδειξε ότι οι ρουτίνες αγοράς μεταξύ των γυναικών έχουν αλλάξει σημαντικά, μετά ττην πανδημία και τα lockdown, με τη χρήση προϊόντων ομορφιάς να μειώνεται αισθητά, κατά σχεδόν ένα τρίτο, τα τελευταία δύο χρόνια.
Τα αποτελέσματα της έρευνας
Πιο αναλυτικά, η εν λόγω έρευνα, η οποία διεξήχθη σε 300.000 γυναίκες ανά τον κόσμο και για την οποία χρησιμοποιήθηκαν στοιχεία σχετικά με τις δαπάνες των γυναικών εν μέσω lockdown, έδειξε ότι οι Βρετανίδες ήταν εκείνες που έκαναν τις μεγαλύτερες αλλαγές στον τομέα της περιποίησης, τα τελευταία χρόνια.
Όπως αναφέρουν και οι ίδιες, η πανδημία τις έκανε να καταλάβουν ότι κανείς δεν ενδιαφέρεται πραγματικά για το εάν φορούν make-up ή όχι, ενώ οι καθημερινές τους συνήθειες, ακόμη και για να πάνε στο γραφείο, έχουν απλοποιηθεί κατά πολύ, με τις ίδιες να προτιμούν, πλέον, να φορούν απλώς λίγο ρουζ ή μάσκαρα.
Από το 2019, έχει παρατηρηθεί, επίσης, πτώση 19% στις πωλήσεις make-up, με την πανδημία να αποτελεί μία από τις πολλές αιτίες της μείωσης αυτής, σύμφωνα με αναλύτρια της εταιρείας Kantar.
Πτώση, επίσης, σημειώθηκε και στις αγορές κραγιόν, καθώς η χρήση μάσκας και η τηλεργασία επέφερε 40% μείωση στις αγορές προϊόντων για τα χείλη.
Όπως συνεχίζει η ίδια: «Με τις οικονομικές δυσκολίες να γίνονται όλο και περισσότερο αισθητές στα πορτοφόλια των καταναλωτών, οι τελευταίοι προσπαθούν να περιορίσουν τις δαπάνες τους, μειώνοντας τα έξοδα για καλλυντικά, όπως το make-up ή οι βαφές μαλλιών».
Ωστόσο, όπως υποστηρίζει, δεν παρατηρείται παρόμοια τάση στα προϊόντα περιποίησης δέρματος, καθώς η ενυδάτωση του σώματος αποτέλεσε σημαντική ρουτίνα, λόγω της συχνής χρήσης αντισηπτικών.
Οι τάσεις
Σε γενικές γραμμές, μετά την πανδημία, παρατηρήθηκε η τάση οι καταναλωτές να δαπανούν, κυρίως, σε προϊόντα που θεωρούν ότι θα τους κάνουν καλό στο δέρμα, αποφεύγοντας, έτσι, τα περιττά έξοδα.
Σε πολλές περιπτώσεις, όμως, παρατηρήθηκε ότι οι καταναλωτές, αντί να μειώσουν τις δαπάνες τους, στράφηκαν στην αγορά διαφορετικών προϊόντων, με πολλούς να προτιμούν προϊόντα για τα μάτια, καθώς θεώρησαν ότι η χρήση μάσκας τόνιζε σημαντικά την περιοχή των ματιών.
Ακόμη, η τηλεργασία και η αλλαγή της νοοτροπίας σχετικά με το τι φοράμε στο γραφείο οδήγησε την Εθνική Στατιστική Υπηρεσία, στη Μεγάλη Βρετανία, να αφαιρέσει τα ανδρικά κοστούμια από το «τυπικό» καλάθι του καταναλωτή.
Οι αλλαγές αυτές, μετά το ξέσπασμα του κορωνοϊού, αποτελούν τη νέα πραγματικότητα. Το ερώτημα, όμως, που τίθεται, σήμερα, είναι εάν η νέα αυτή πραγματικότητα «ήρθε για να μείνει» ή εάν, με το πέρασμα του χρόνου, θα αλλάξει, ακολουθώντας τις νέες τάσεις της μόδας και τις αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών.


Latest News

Άνοδος του Δείκτη Οικονομικού Κλίματος στο πρώτο τρίμηνο του 2025 - Τι δείχνουν τα στοιχεία ΕΑΣΕ και ICAPCRIF
Το πρώτο τρίμηνο του 2025 ο γενικός δείκτης οικονομικού κλίματος (ΕΑΣΕ/ICAP CRIF-CEO General Index) σημείωσε πτώση στις 146 μονάδες έναντι 160 το προηγούμενο τρίμηνο

Η UEFA ετοιμάζει σαρωτικές αλλαγές στο Champions League – Όλα τα δεδομένα
Ποιες επιπρόσθετες αλλαγές εξετάζει η UEFA για το Champions League, μετά το νέο φορμάτ και τη League Phase.

Θανόπουλος στον ΟΤ: «Γινόμαστε 100% αυτόνομοι ενεργειακά - Τα σχέδια στο delivery»
Ο πρόεδρος της εταιρείας Θανόπουλος, Τέλης Θανόπουλος, μιλάει στον ΟΤ για την πρόσφατη επένδυση σε ΑΠΕ, τη σημασία του Q-Commerce στον κλάδο των τροφίμων και τα επόμενα σχέδια της αλυσίδας

Νέος πρεσβευτής της Chanel ο ράπερ Κέντρικ Λαμάρ
Η σχέση του Κέντρικ Λαμάρ με τον οίκο ξεκίνησε το 2023, όταν παρευρέθηκε στο Met Gala το οποίο είχε ως θέμα «Karl Lagerfeld: A Line of Beauty».

Ο Τι Τζέι Σορτς, οι 450.000 στην Παρί και το «χρυσό» συμβόλαιο που ψάχνει στην αγορά
Ο Τι Τζέι Σορτς απασχολεί τη… μισή Euroleague, μετά την καταπληκτική σεζόν με την Παρί – Πόσα χρήματα παίρνει στη γαλλική ομάδα και πόσα αναμένεται να βρει στην αγορά…

Ποια επαγγέλματα «ανθούν» στην αγορά εργασίας - Τι δείχνει έρευνα του ΙΟΒΕ
Η απασχόληση κερδίζει έδαφος με την αγορά εργασίας στην Ελλάδα να βελτιώνεται αλλά παραμένουν δομικές προκλήσεις

GenZ: Ένας στους δύο σκέφτεται να αλλάξει δουλειά
Ενώ η GenΖ στη Γερμανία θέλει να αλλάζει θέση εργασίας, οι Boomer μένουν δεκαετίες στον ίδιο εργοδότη, αναφέρει η Deutsche Welle

Warner Bros και DC τιμούν την 87η επέτειο του Superman
Η ταινία «Superman» του Τζέιμς Γκαν, μία από πολυαναμενόμενες ταινίες του καλοκαιριού, αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στις αίθουσες στις 11 Ιουλίου

Επίσημο: Ο Ντιαλό ανανέωσε για τρία χρόνια με τη Μονακό
Ο Άλφα Ντιαλό παραμένει και επίσημα στο Μόντε Κάρλο, καθώς η Μονακό ανακοίνωσε την ανανέωση του συμβολαίου του για τα επόμενα τρία χρόνια.

Γιατί για κάποιους η ακαταστασία είναι παραγωγική
Όλες οι έρευνες επιμένουν πως η ακαταστασία μειώνει την παραγωγικότητά μας. Ωστόσο, για κάποιους, αποτελεί κομμάτι της δημιουργικότητάς τους.