
Ένα εξαιρετικά σπάνιο αγωνιστικό αυτοκίνητο Mercedes-Benz πωλήθηκε για 143 εκατομμύρια δολάρια νωρίτερα αυτό το μήνα, καθιστώντας το το πιο ακριβό αυτοκίνητο που πωλήθηκε ποτέ.
Ο οίκος Sotheby’s ανακοίνωσε ότι δημοπράτησε μια Mercedes-Benz 300 SLR Uhlenhaut Coupe του 1955 προς περίπου 143 εκατομμύρια δολάρια. Η πώληση έσπασε το προηγούμενο ρεκόρ για το πιο ακριβό αυτοκίνητο που πουλήθηκε σε δημοπρασία κατά περισσότερα από 95 εκατομμύρια δολάρια και ξεπέρασε το ρεκόρ των 70 εκατομμυρίων δολαρίων για ένα αυτοκίνητο που πουλήθηκε ιδιωτικά.
Η νικήτρια προσφορά έγινε από τον Βρετανό συλλέκτη αυτοκινήτων, σύμβουλο και αντιπρόσωπο Simon Kidston για λογαριασμό ενός πελάτη που δεν κατονομάζεται.
Η πώληση, που αναφέρθηκε για πρώτη φορά από το Hagerty Insider, πραγματοποιήθηκε στις 5 Μαΐου σε μια μυστική και εξαιρετικά ασυνήθιστη δημοπρασία στο Μουσείο Mercedes-Benz στη Στουτγάρδη της Γερμανίας. Μόνο επιλεγμένοι συλλέκτες και πελάτες της Mercedes-Benz προσκλήθηκαν να παρευρεθούν.
Το 300 SLR Uhlenhaut Coupe είναι ένα από τα δύο που δημιουργήθηκαν το 1955 και θεωρείται ένα από τα πολυτιμότερα αυτοκίνητα στην ιστορία του αυτοκινήτου. Κατασκευάστηκε από το αγωνιστικό τμήμα της Mercedes και πήρε το όνομά του από τον αρχιμηχανικό και σχεδιαστή του, Rudolf Uhlenhaut.
Το αυτοκίνητο βασίστηκε στο επιτυχημένο αυτοκίνητο W 196 R Grand Prix της εταιρείας, το οποίο κέρδισε δύο Παγκόσμια Πρωταθλήματα με οδηγό τον Juan Manuel Fangio. Το 300 SLR είχε έναν μεγαλύτερο κινητήρα 3,0 λίτρων και μπορούσε να φτάσει τα 180 mph, καθιστώντας το ένα από τα ταχύτερα νόμιμα αυτοκίνητα δρόμου εκείνη την εποχή.
Η εταιρεία Mercedes-Benz κατείχε και τα δύο από τα 300 αυτοκίνητα SLR — η πώληση της 5ης Μαΐου ξάφνιασε πολλούς συλλέκτες.
Η Mercedes-Benz είπε ότι θα δωρίσει τα έσοδα για τη δημιουργία ενός ταμείου για υποτροφίες και εκπαιδευτική έρευνα για το περιβάλλον και την απαλλαγή από τις εκπομπές άνθρακα.
Πριν από την πώληση, το πιο ακριβό αυτοκίνητο που πουλήθηκε σε δημοπρασία ήταν μια Ferrari 250 GTO του 1962 στον οίκο RM Sotheby’s για 48,5 εκατομμύρια δολάρια το 2018 . Επίσης, μια Ferrari GTO του 1963 πουλήθηκε ιδιωτικά το 2018 για 70 εκατομμύρια δολάρια.


Latest News

Άνοδος του Δείκτη Οικονομικού Κλίματος στο πρώτο τρίμηνο του 2025 - Τι δείχνουν τα στοιχεία ΕΑΣΕ και ICAPCRIF
Το πρώτο τρίμηνο του 2025 ο γενικός δείκτης οικονομικού κλίματος (ΕΑΣΕ/ICAP CRIF-CEO General Index) σημείωσε πτώση στις 146 μονάδες έναντι 160 το προηγούμενο τρίμηνο

Η UEFA ετοιμάζει σαρωτικές αλλαγές στο Champions League – Όλα τα δεδομένα
Ποιες επιπρόσθετες αλλαγές εξετάζει η UEFA για το Champions League, μετά το νέο φορμάτ και τη League Phase.

Θανόπουλος στον ΟΤ: «Γινόμαστε 100% αυτόνομοι ενεργειακά - Τα σχέδια στο delivery»
Ο πρόεδρος της εταιρείας Θανόπουλος, Τέλης Θανόπουλος, μιλάει στον ΟΤ για την πρόσφατη επένδυση σε ΑΠΕ, τη σημασία του Q-Commerce στον κλάδο των τροφίμων και τα επόμενα σχέδια της αλυσίδας

Νέος πρεσβευτής της Chanel ο ράπερ Κέντρικ Λαμάρ
Η σχέση του Κέντρικ Λαμάρ με τον οίκο ξεκίνησε το 2023, όταν παρευρέθηκε στο Met Gala το οποίο είχε ως θέμα «Karl Lagerfeld: A Line of Beauty».

Ο Τι Τζέι Σορτς, οι 450.000 στην Παρί και το «χρυσό» συμβόλαιο που ψάχνει στην αγορά
Ο Τι Τζέι Σορτς απασχολεί τη… μισή Euroleague, μετά την καταπληκτική σεζόν με την Παρί – Πόσα χρήματα παίρνει στη γαλλική ομάδα και πόσα αναμένεται να βρει στην αγορά…

Ποια επαγγέλματα «ανθούν» στην αγορά εργασίας - Τι δείχνει έρευνα του ΙΟΒΕ
Η απασχόληση κερδίζει έδαφος με την αγορά εργασίας στην Ελλάδα να βελτιώνεται αλλά παραμένουν δομικές προκλήσεις

GenZ: Ένας στους δύο σκέφτεται να αλλάξει δουλειά
Ενώ η GenΖ στη Γερμανία θέλει να αλλάζει θέση εργασίας, οι Boomer μένουν δεκαετίες στον ίδιο εργοδότη, αναφέρει η Deutsche Welle

Warner Bros και DC τιμούν την 87η επέτειο του Superman
Η ταινία «Superman» του Τζέιμς Γκαν, μία από πολυαναμενόμενες ταινίες του καλοκαιριού, αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στις αίθουσες στις 11 Ιουλίου

Επίσημο: Ο Ντιαλό ανανέωσε για τρία χρόνια με τη Μονακό
Ο Άλφα Ντιαλό παραμένει και επίσημα στο Μόντε Κάρλο, καθώς η Μονακό ανακοίνωσε την ανανέωση του συμβολαίου του για τα επόμενα τρία χρόνια.

Γιατί για κάποιους η ακαταστασία είναι παραγωγική
Όλες οι έρευνες επιμένουν πως η ακαταστασία μειώνει την παραγωγικότητά μας. Ωστόσο, για κάποιους, αποτελεί κομμάτι της δημιουργικότητάς τους.