
Αποδίδουν καρπούς οι προσπάθειες του υπουργείου Τουρισμού για την ανάκαμψη της τουριστικής κίνησης στη χώρα μας, δήλωσε ο Βασίλης Κικίλιας στον Alpha 9.89, παρά το ότι αντιμετωπίζουμε ακόμα μια παγκόσμια κρίση δημόσιας υγείας, έχουμε πόλεμο στην καρδιά της Ευρώπης, πληθωρισμό και ενεργειακή κρίση.
Ο κ. Κικίλιας υπογράμμισε επίσης ότι αυτά τα πολύ θετικά μηνύματα έρχονται μετά τα καλά αποτελέσματα των προηγούμενων μηνών με την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, το άνοιγμα χειμερινών προορισμών, την επιτυχία της καμπάνιας greekend και την ενίσχυση της κρουαζιέρας. «Όλο το προηγούμενο διάστημα εργαστήκαμε σκληρά για την προπαρασκευή συμφωνιών με μεγάλους tour operators, ό,τι πρέπει δηλαδή να κάνει ένα σοβαρό υπουργείο Τουρισμού για να μπορέσει να επιτύχει το στόχο του ο οποίος είναι να φέρει έσοδα στη μέση ελληνική οικογένεια και στην εθνική οικονομία» ανέφερε ο υπουργός Τουρισμού, υπογραμμίζοντας ότι το πού θα φτάσει ο πήχης θα φανεί στο τέλος του 2022.
To brand Ελλάδα στο Νο 5 του κόσμου
«Το brand “Ελλάδα” είναι 5ο στον κόσμο, συνεχίζουμε να το στηρίζουμε και να το αναβαθμίζουμε, δίνοντας μάχη μέρα- μέρα και εβδομάδα-εβδομάδα με στόχο να έχουμε ποιοτικό τουριστικό προϊόν, να προσφέρουμε καλές υπηρεσίες και το συνάλλαγμα που έρχεται από τους ταξιδιώτες να είναι κάθε χρονιά και πιο υψηλό» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ο κ. Κικίλιας έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην τουριστική ανάπτυξη και αναβάθμιση του ιστορικού κέντρου και στην «αθηναϊκή Ριβιέρα», τονίζοντας ότι οι συμφωνία που επιτεύχθηκε με τις αμερικανικές αερογραμμές για 63 απευθείας πτήσεις την εβδομάδα, φέρνουν στην Αθήνα πολύ μεγάλο αριθμό high spenders ταξιδιωτών οι οποίοι ενισχύουν σημαντικά όχι μόνο τον ξενοδοχειακό κλάδο αλλά και την εστίαση, τη διασκέδαση και τα εμπορικά καταστήματα της πρωτεύουσας.
Τέλος, όσον αφορά τους εργαζόμενους στον κλάδο του τουρισμού, ο υπουργός είπε ότι τα συναρμόδια υπουργεία έχουν κάνει σημαντικά βήματα προς τη σωστή κατεύθυνση και για την κάλυψη των κενών θέσεων, που αποτελεί πανευρωπαϊκό πρόβλημα λόγω των lockdown των προηγούμενων ετών, αλλά και σχετικά με την προστασία των εργαζομένων και των ταξιδιωτών. «Σε ό,τι έχει να κάνει με τη Μύκονο, ένα από τα πιο ισχυρά brand μας, έχω να πω ότι και τα τρία υπουργεία- Ανάπτυξης, Εργασίας και Τουρισμού- διενεργούν αλλεπάλληλους ελέγχους και επιβάλλουν αυστηρά πρόστιμα, έτσι ώστε να προστατευθούν οι πολλοί που είναι οι πολύ καλοί επαγγελματίες και να απομονωθούν οι λίγοι που προσπαθούν να κάνουν ζημιά» επεσήμανε ο κ. Κικίλιας.


Latest News
![Accor: Η βιωσιμότητα «κλειδί» για την ανάπτυξη και ανθεκτικότητα του ελληνικού τουρισμού [έρευνα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/04/thumbnail-600x400.jpg)
Accor: Η βιωσιμότητα «κλειδί» για την ανάπτυξη και ανθεκτικότητα του ελληνικού τουρισμού [έρευνα]
Το White Paper “Sustainable Expansion of Greek Tourism” που δημοσίευσε πρόσφατα η Accor αποτυπώνει τη δέσμευσή της στη βιώσιμη φιλοξενία

Σην Ιβηρική το brand Super 8 της Wyndham - Η συμφωνία με τη Soliteight
Η Wyndham και η Soliteight βάζουν το brand Super 8 σε Ισπανία και Πορτογαλία με 40 νέα ξενοδοχεία σε διάστημα 10 ετών

Ποιοι προορισμοί κέρδισαν τους Έλληνες το Πάσχα - Το κόστος μετακίνησης
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Ferryscanne για τις εξορμήσεις το Πάσχα

Ανοίγει νέα ξενοδοχεία σε Αθηνα και Μάνη ο όμιλος Radisson - Η συνεργασία με την Fais Group
Την επέκταση της παρουσίας του στην Ελλάδα δρομολογεί ο όμιλος Radisson - Οι συνεργασίες σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς

Παράνομη εγκύκλιος της ΑΑΔΕ για τη φορολόγηση του Airbnb - Η απόφαση του ΣτΕ
Το θέμα παραπέμφθηκε προς οριστική κρίση στην Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας.

Αύξηση μόλις 0,5% στις ταξιδιωτικές εισπράξεις το πρώτο δίμηνο του 2025 - Άνοδος 3,5% στους τουρίστες
Τι δείχνουν τα στοιχεία της ΤτΕ για τις χώρες προέλευσης των τουριστών - Η μεγάλη άνοδος των Αμερικάνων και οι μηδενικές εισπράξεις από Ρώσους τον Φεβρουάριο - Πάνω από 1,5 εκατ. οι ξένοι τουρίστες

Πόρτο Χέλι και Ερμιόνη ο νέος προορισμός τριών πολυτελών διεθνών αλυσίδων
Τα σχέδια επέκτασης στην ελληνική αγορά με πολυτελή ξενοδοχεία των Waldorf Astoria της Hilton, Six Sences της IHG Group και Four Seasons
![Ξενοδοχεία: Μεγάλο το ενδιαφέρον για επενδύσεις στην Ελλάδα – Η θέση της Αθήνας [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/Athens-hotels-600x399.jpg)
«Μαγνήτης» επενδύσεων η Ελλάδα στα ξενοδοχεία - Στο top 10 η Αθήνα [γραφήματα]
Η Αθήνα μπήκε στη δεκάδα των ελκυστικών πόλεων και η Ελλάδα διατηρεί την πέμπτη θέση στην Ευρώπη

Οι top χώρες προέλευσης των περισσότερων ξένων ταξιδιωτών στην Ελλάδα
Η θερινή τουριστική περίοδος διαγράφεται θετικά για την Ελλάδα, με τα διαθέσιμα στοιχεία να επιβεβαιώνουν τη συνεχιζόμενη ανάπτυξη του κλάδου

Δεν κόβουν το ταξίδι στην Ελλάδα οι Αμερικανοί
Παρά το δυσμενές οικονομικό κλίμα και τις αμφιλεγόμενες αποφάσεις της κυβέρνησης Τραμπ θα έρθουν και αυτό το καλοκαίρι