
H εισηγμένη στο NYSE Safe Bulkers προχώρησε στην αγορά δύο υπό ναυπήγηση φορτηγών πλοίων χύδην ξηρού φορτίου Kamsarmax, μεταφορικής ικανότητας 82.500 τόνων dwt.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, τα δύο πλοία που ναυπηγούνται στην Κίνα, θα παραληφθούν τον Αύγουστο του 2024 και τον Ιανουάριο του 2025.
Τα νεότευκτα πλοία έχουν σχεδιαστεί για να πληρούν τις απαιτήσεις του Δείκτη Ενεργειακής Απόδοσης που σχετίζεται με το Αέριο Θερμοκηπίου, τις εκπομπές GHG και τις πλέον αυστηρές προδιαγραφές εξοικονόμησης ενέργειας και προστασίας του περιβάλλοντος «EEDI, Phase 3» και «NOx, NOx-Tier III».
Συμπεριλαμβανομένης αυτής της συμφωνίας, η Safe Bulkers προχωρά στη ναυπήγηση 10 νεότευκτων πλοίων, με προγραμματισμένες παραδόσεις ενός πλοίου το 2022, πέντε το 2023, τρία το 2024 και ένα το 2025, εκ των οποίων τρία είναι Post-panamax και επτά Kamsarmax.
Ο Δρ. Λουκάς Μπαρμπαρής, Πρόεδρος της εταιρείας σχολίασε: «Οι παραγγελίες νεότευκτων παραμένουν το βασικό πλαίσιο της στρατηγικής ανανέωσης του στόλου μας. Από αυτή την άποψη, έχουμε παραγγείλει δύο επιπλέον πλοία GHG-EEDI Phase 3, NOx-Tier III Kamsarmax σε ένα κορυφαίο κινεζικό ναυπηγείο επεκτείνοντας περαιτέρω τον στόλο μας με ενεργειακά αποδοτικά πλοία».


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες