
Τα έσοδα της Αιγύπτου από τη Διώρυγα του Σουέζ έφτασαν το ιστορικό υψηλό των 7 δισεκατομμυρίων δολαρίων το οικονομικό έτος έως τις 30 Ιουνίου, αυξημένα κατά 20,7% από το προηγούμενο έτος, δήλωσε τη Δευτέρα ο πρόεδρος της Διώρυγας, Οσάμα Ραμπέα.
Η αρχή που ελέγχει τη Διώρυγα απέδωσε την άνοδο στην αύξηση του αριθμού των πλοίων και των φορτίων, με τα συνολικά φορτία να καταγράφουν επίσης το επίπεδο ρεκόρ των 1,32 εκατομμυρίων τόνων, σημειώνοντας αύξηση 10,9% από το 2020/21. Ο αριθμός των πλοίων που διέρχονται από το κανάλι αυξήθηκε κατά 15,7% σε 22.032.
Διαβάστε επίσης – Διώρυγα του Σουέζ: Μηνιαία έσοδα ρεκόρ όλων των εποχών τον Απρίλιο
Ο ταχύτερος δρόμος μεταξύ Ευρώπης και Ασίας
Το κανάλι είναι η ταχύτερη ναυτιλιακή διαδρομή μεταξύ Ευρώπης και Ασίας και μία από τις κύριες πηγές ξένου νομίσματος της αιγυπτιακής κυβέρνησης.
Μια επέκταση του καναλιού το 2015 οδήγησε σε περιορισμένη αύξηση των εσόδων και μια περαιτέρω επέκταση αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2023.
Η δεύτερη επέκταση ανακοινώθηκε μετά την προσάραξη του φορτηγού πλοίου Ever Given στο κανάλι για έξι ημέρες τον Μάρτιο του περασμένου έτους, διακόπτοντας το παγκόσμιο εμπόριο.
Διαβάστε επίσης- Ever Given: Σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες – Οι παρενέργειες στο παγκόσμιο εμπόριο


Latest News

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών