
Για «πολύ μεγάλη πρόοδο στην υλοποίηση του Μετρό Θεσσαλονίκης» έκανε λόγο ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης σε συνέντευξη του στο «Ράδιο Θεσσαλονίκη», καθώς όπως είπε, με τον διαγωνισμό ΣΔΙΤ που βγαίνει σήμερα Τετάρτη, για τον Ιδιωτικό Φορέα, που θα αναλάβει τη Συντήρηση και τη Λειτουργία του Μέσου, κλείνει και η τελευταία εκκρεμότητα.
«Το Μετρό της Θεσσαλονίκης θα είναι ένα από τα πιο σύγχρονα στην Ευρώπη με πάρα πολλές καινοτομίες» τόνισε και ξεκαθάρισε ότι «η τιμολογιακή πολιτική είναι ευθύνη του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και θα καθορίζεται πάντα υπέρ των πολιτών, ενώ τα έσοδα από τα εισιτήρια θα πηγαίνουν στο ελληνικό Δημόσιο».
«Επιλέξαμε να προχωρήσουμε μέσω του μοντέλου των ΣΔΙΤ γιατί στη συμφωνία που θα προκύψει μετά από διεθνή διαγωνισμό θα μπουν συγκεκριμένοι αυστηροί όροι για τη λειτουργία του Μετρό και δεν θα υπάρξουν καθυστερήσεις» εξήγησε.
Ο υφυπουργός Υποδομών ανακοίνωσε, παράλληλα, ότι «ο σταθμός στη Βενιζέλου έχει ήδη αρχίσει να κατασκευάζεται και το έργο του Μετρό εξελίσσεται με βάση το χρονοδιάγραμμα». «Στο τέλος του 2023 η Θεσσαλονίκη θα έχει και Μετρό και αρχαία, όπως έχουμε δεσμευτεί» υπογράμμισε ο κ. Καραγιάννης.
Διαβάστε επίσης: Οικονόμου: Αρχές του 2023 τα πρώτα μέτρα σήραγγας του μετρό στη Γραμμή 4
FlyOver
Σε ό, τι αφορά το FlyOver, ο Υφυπουργός Υποδομών διαβεβαίωσε ότι «υπάρχει πρόοδος και σε αυτό το σημαντικό έργο καθώς η σύμβαση με τον ανάδοχο πηγαίνει στο Ελεγκτικό Συνέδριο για έλεγχο με στόχο να την υπογράψουμε έως τα μέσα του Οκτωβρίου» και πρόσθεσε ότι «εντός του 2022 θα έχουμε εργοτάξια προκειμένου να αρχίσει η κατασκευή».
Σύνδεση με λιμάνι
Αναφερόμενος στη σύνδεση του λιμανιού της πόλης, ο κ. Καραγιάννης τόνισε ότι «στις αρχές του 2023, μέσα στο α’ τετράμηνο, θα έχουμε προσωρινό ανάδοχο για τη σιδηροδρομική σύνδεση του 6ου προβλήτα και για τον Προαστιακό Δυτικής Θεσσαλονίκης».
Προαστιακός
Ειδικά για τον Προαστιακό στα δυτικά της πόλης τόνισε ότι «το Μέσο θα φτάνει μέχρι τη Σίνδο, ενώ θα εξυπηρετεί και τα ΤΕΙ».


Latest News

ΕΛΛΑΚΤΩΡ: Καθαρά κέρδη 57,4 εκατ. ευρώ το 2024, επιστροφή 174 εκατ. στους μετόχους
Τα Βασικά Οικονομικά Μεγέθη του Ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ για τη χρήση του 2024

Νέα αύξηση 3,7% του δείκτη τιμών στα οικοδομικά υλικά - Ποια σημείωσαν τη μεγαλύτερη άνοδο
Τι δείχνουν τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για το κόστος κατασκευής νέων κτηρίων στην Ελλάδα - Πού καταγράφηκαν οι μεγαλύτερες αυξήσεις

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Τι κερδίζουν κρατικά ταμεία και πολίτες από την ολοκληρωμένη διαχείριση απορριμμάτων στην Πελοπόννησο
Τα έργα πρότυπο από τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στην Πελοπόννησο – Τα μηνύματα Περιστέρη

Νέα πραγματικότητα στη διαχείριση απορριμμάτων - Η επένδυση της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στη Μεσσηνία
Με τη ΜΕΑ στην Καλλιρρόη Μεσσηνίας εφαρμόζεται ενιαίο, βιώσιμο σύστημα διαχείρισης αστικών στερεών αποβλήτων στην Πελοπόννησο

Παπασταύρου: Εγκαινίασε τη νέα Μονάδα Επεξεργασίας Αποβλήτων στη Μεσσηνία – Το έργο της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Η συνολική επένδυση ανέρχεται σε 167 εκατ. ευρώ - Νέα πραγματικότητα στη διαχείριση των αποβλήτων στην Πελοπόννησο

Στα χέρια Premia, Dimand και AKTOR οι φοιτητικές εστίες του μέλλοντος
Γιατί developers και κατασκευαστικές εταιρείες εστιάζουν στις φοιτητικές εστίες - Κινήσεις ματ από Premia, Dimand και AKTOR

Υπεγράφη η συμπληρωματική σύμβαση του έργου για το φράγμα Ασωπού
Η συμπληρωματική σύμβαση για το φράγμα Ασωπού υπεγράφη από τους υπουργούς Υποδομών και Μεταφορών και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων

Μετρό Θεσσαλονίκης: Αμεσα η επέκταση προς την Καλαμαριά, πέντε νέοι σταθμοί
«Άμεση προτεραιότητα η επέκταση του Μετρό της Θεσσαλονίκης μέχρι την Καλαμαριά» τόνισε ο Χρίστος Δήμας

Ταχιάος: Σύντομα η σύμβαση παραχώρησης για το τμήμα Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
«Το αποτέλεσμα του διαγωνισμού έχει σταλεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Εκτιμούμε ότι πολύ σύντομα θα έχουμε την απαιτούμενη έγκριση», δήλωσε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών

Χανιά: Στο ΕΣΠΑ η χρηματοδότηση της αποκατάστασης και ανάδειξης Ενετικών Νεωρίων
Στο Πρόγραμμα «Περιβάλλον και Κλιματική Αλλαγή 2021-2027» του ΕΣΠΑ, εντάσσεται το έργο που θα πραγματοποιηθεί στην παλιά πόλη στα Χανιά