Το 2029 θα ολοκληρωθεί η γραμμή 4 του μετρό στην Αθήνα, με τον πρώτο μετροπόντικα να «πιάνει δουλειά» στις αρχές του επόμενυο χρόνου, ενώ στον Πειραιά παραδίδονται το φθινόπωρο τρεις νέοι σταθμοί. Αυτό τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, σε συνέντευξή του στη Real News, προσθέτοντας ότι «στο τέλος του 2023 η Θεσσαλονίκη θα έχει το πιο σύγχρονο μετρό στην Ευρώπη».
Συγκεκριμένα, ερωτηθείς σχετικά ο υπουργός σημείωσε ότι μετά από 28 χρόνια, ξεκίνησε στην Αθήνα η κατασκευή νέας γραμμής μετρό που θα αλλάξει τη ζωή στην πόλη και η ολοκλήρωσή του θα γίνει το 2029. «Ήδη οι πολίτες βλέπουν εγκατεστημένα εργοτάξια και στις αρχές του χρόνου ξεκινά τη διαδρομή του ο πρώτος μετροπόντικας. Στον Πειραιά, το κατασκευαστικό έργο ολοκληρώνεται και τρεις νέοι σταθμοί παραδίδονται το φθινόπωρο. Ενώ στη Θεσσαλονίκη όλοι βλέπουν ότι επιτέλους χώροι εργοταξίων απελευθερώνονται και αποδίδονται ξανά στους πολίτες. Προχωράμε εντατικά τις εργασίες, ξεκινήσαμε τις δοκιμές και σε συνεργασία με το ΥΠΠΟΑ δώσαμε οριστική λύση και ξεκινήσαμε κατασκευαστικές εργασίες στο σταθμό Βενιζέλου. Στο τέλος του 2023 η πόλη θα έχει το πιο σύγχρονο μετρό στην Ευρώπη».
Διαβάστε επίσης: Καραμανλής: Ήπειρος και Λευκάδα περίμεναν χρόνια την παράκαμψη Αμφιλοχίας
«Δεν θα εγκαινιάζουμε μουσαμάδες, αλλά ολοκληρωμένα έργα»
Με την ευκαιρία της παράδοσης της παράκαμψης της Αμφιλοχίας και μάλιστα πολύ νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα, ο κ. Καραμανλής επισημαίνει ότι «με αυτά τα 17 χιλιόμετρα που δόθηκαν στην κυκλοφορία – έχουμε ολοκληρώσει το μεγαλύτερο μέρος του άξονα Άκτιο-Αμβρακία. Πήραμε ένα έργο μπλοκαρισμένο, τελματωμένο, που το είχαν όλοι ξεγραμμένο… Δουλέψαμε συστηματικά και μέσα σε τρία χρόνια κάναμε ό,τι δεν είχε γίνει όλα τα προηγούμενα. Γιατί σε αυτή την πολιτική πιστεύουμε. Στην πολιτική που φέρνει αποτελέσματα. Που ωφελεί τον τόπο και όλες τις Ελληνίδες, όλους τους Έλληνες. Όσο, λοιπόν, είμαστε στην κυβέρνηση, εμείς δεν θα εγκαινιάζουμε μουσαμάδες, αλλά ολοκληρωμένα έργα που έχουν ανάγκη οι πολίτες και ο τόπος».
Σε εξέλιξη οι έλεγχοι στα κτίρια στην Πεντέλη
Oι μηχανικοί του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, ξεκίνησαν τους ελέγχους στα κτίρια μετά την πυρκαγιά στην Πεντέλη, ώστε να μπορέσουν οι άνθρωποι που επλήγησαν να πάρουν τις αποζημιώσεις τους: «Οι συνεργάτες μας που κάνουν τόση δουλειά, είναι κι αυτοί αφανείς ήρωες αυτής της ιστορίας… Μόνο την πρώτη μέρα, κάναμε 30 αυτοψίες. Συνολικά, έως την Παρασκευή, έχουν ελεγχθεί 251 κτίρια και έχουν βγει 76 επικίνδυνα και θα επανελεγχθούν, 86 προσωρινά ακατάλληλα μέχρι να γίνουν επισκευές και 89 ασφαλή για χρήση».
«Πάνω από τις μισές πτήσεις στο Ελ. Βενιζέλος δεν καθυστερούν»
Αναφερόμενος στις καθυστερήσεις που υπάρχουν στις πτήσεις, ο κ. Καραμανλής διευκρίνισε ότι «ως τώρα η Ελλάδα τα πηγαίνει πολύ καλύτερα από άλλες χώρες». Σύμφωνα με τον ίδιο, «στο Ελ. Βενιζέλος πάνω από τις μισές πτήσεις δεν καθυστερούν. Από τις υπόλοιπες, στο 80% το πρόβλημα οφείλεται στο domino effect καθυστερήσεων στα μεγάλα αεροδρόμια της Ευρώπης και το 20% σε πτήσεις εκτός χρονοθυρίδων. Δεν υπάρχουν προβλήματα που οφείλονται στην ελληνική εναέρια κυκλοφορία. Κρίσιμη εδώ είναι η επαφή μας με τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας. Επιτελούν κρίσιμο εθνικό έργο – και το εννοώ. Ήρθαμε σε συμφωνία μαζί τους για θέματα που τους απασχολούν και ελπίζω ότι θα έχουμε την υπεύθυνη συνεργασία τους για όλη τη σεζόν».
Latest News
Μετρό Θεσσαλονίκης: Με ολοκληρωμένο σχέδιο η απομάκρυνση των επιβατών
Με βάση το πρωτόκολλο η απομάκρυνση των επιβατών στο μετρό Θεσσαλονίκης – Η ανακοίνωση της THEMA
Έπεσαν οι υπογραφές για την υδροδότηση του Ρεθύμνου από το φράγμα Αμαρίου
Το έργο έχει ζωτική σημασία για το Ρέθυμνο και τον Μυλοπόταλο καθώς προβλέπεται να καλύψει τις ανάγκες της 20ετίας σε πόσιμο νερό
Daniel: Σε ΤΕΡΝΑ, AKTOR, AVAX και ΜΕΤΚΑ τα έργα αποκατάστασης 1,357 δισ. – 15 μήνες μετά τις καταστροφές
Το υπουργείο Υποδομών 15 μήνες μετά την κακοκαιρία Daniel δημοσίευσε τις προσκλήσεις για τα έργα αποκατάστασης στο σιδηροδρομικό και οδικό δίκτυο
Πώς προχωρά το έργο χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς Αχαρνές
Αμεσα ξεκινάει ο σχεδιασμός και η μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας του έργου χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς τον Δήμο Αχαρνών
Σε δημόσια διαβούλευση η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για το IRC στο Ελληνικό
Το «IRC ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ» θα αποτελέσει έναν διεθνή προορισμό αναψυχής, προσφέροντας στους επισκέπτες του ένα συνδυασμό εμπειριών ψυχαγωγίας, εστίασης και διαμονής
Στο 66,35% η πρόοδος του E65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδός
Η «Κεντρική Οδός» παρουσιάζει την πορεία των έργων της ΤΕΡΝΑ για τον αυτοκινητόδρομο Ε65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδό
AKTOR: Εκδήλωση στα εγκαίνια του Μετρό Θεσσαλονίκης με το περιοδικό «Σχεδία»
ΑΚΤΟR: O Μπάνε Πρέλεβιτς και ο Ντίνος Κούης φόρεσαν τα κόκκινα γιλέκα της «Σχεδίας»
Στο 23,01% το μερίδιο της AVAX στην Ολυμπία Οδό - Οι παραχωρήσεις και τα ΣΔΙΤ
Ο Όμιλος AVAX στοχεύει σε παραπάνω από 25 νέους διαγωνισμούς για συμβάσεις ΣΔΙΤ, με εκτιμώμενη αξία άνω των €4 δισ.
Ελληνικό: Αλλαγές στο σχεδιασμό της παραλίας του Αγίου Κοσμά
Τι προβλέπει νέα υπουργική απόφαση για το παράκτιο μέτωπο της επένδυσης της Lamda Development στο Ελληνικό
Μιτζάλης (AVAX): Απαιτείται εθνικός σχεδιασμός για τα έργα υποδομών του μέλλοντος
Ο CEO της AVAX, Κ. Μιτζάλης τόνισε ότι υπάρχει ανεκτέλεστο 3,3 δισ. ευρώ και ότι η εταιρεία τρέχει πολλά μεγάλα έργα αυτό το διάστημα