
Στην αγορά της υπερπολυτελούς κρουαζιέρας εισέρχεται η θυγατρική της Four Seasons με την επωνυμία «Four Seasons Yachts», στοχεύοντας στην παροχή «πρωτόγνωρων εμπειριών» στους πελάτες της.
Όπως ανακοινώθηκε, η Fincantieri θα κατασκευάσει το νέο υπερπολυτελές σκάφος το οποίο πρόκειται να ξεκινήσει τη λειτουργία του στα τέλη του 2025. Ο όμιλος ιταλικών ναυπηγείων ανέφερε ότι το κόστος του πλοίου ανέρχεται περίπου 1,2 δισεκατομμύρια ευρώ, γεγονός που το καθιστά ως ένα από τα πιο ακριβά σκάφη με βάση το κόστος ανά επιβάτη.
Διαβάστε επίσης: Κρουαζιέρα: Χρονιά ρεκόρ για την Ελλάδα το 2022
«Το πρώτο σκάφος του στόλου της Four Seasons Yachts, σχεδιάζεται επί του παρόντος στην Τεργέστη της Ιταλίας από έναν από τους μεγαλύτερους ναυπηγικούς ομίλους στον κόσμο», γράφει η Four Season στην ανακοίνωση της για το νέο λανσάρισμα.
Το νέο πλοίο θα έχει μήκος 207 μέτρα και πλάτος 27 μέτρα. Η εταιρεία αναφέρει ότι θα έχει 14 καταστρώματα και 98 σουίτες για χωρητικότητα επιβατών περίπου 190 ατόμων. Τα στοιχεία του πληρώματος δεν ανακοινώθηκαν, αλλά η Four Seasons λέει ότι το πλοίο «θα έχει την κορυφαία αναλογία προσωπικού προς επισκέπτη στον κλάδο».
«Όταν θα ξεκινήσουμε το 2025, δεν θα υπάρχει τίποτα άλλο σαν αυτό στην ανοιχτή θάλασσα», ανέφερε η εταιρεία, τονίζοντας πως θα προσφέρει σχεδόν 50% περισσότερο χώρο διαβίωσης ανά επιβάτη από ό,τι είναι σήμερα διαθέσιμο στη βιομηχανία της κρουαζιέρας.


Latest News

Έρευνα για τον θάνατο ναυτικού στο λιμάνι της Πάτρας
Για τον σκοπό αυτό μεταβαίνει στην Πάτρα, κλιμάκιο της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων (ΕΛΥΔΝΑ), προκειμένου να διερευνήσει τα αίτια του συμβάντος

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα