
Την τεχνική εκθέση με τις παρατηρήσεις και τι ακριβώς αποδέχθηκε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, σε ό,τι αφορά τις παρατηρήσεις που είχε κάνει για το ΒΟΑΚ παρέδωσε στον Περιφρειάρχη Κρήτης, ο υφυπουργός Γιώργος Καραγιάννης.
«Έχουμε δεχτεί το μεγαλύτερο κομμάτι των παρατηρήσεων της Περιφέρειας και αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό, γιατί εξαρχής είχαμε πει, ότι εμείς, με πολύ ανοιχτή σκέψη και με καλή διάθεση, ό,τι δεν είναι μία βόμβα στα θεμέλια του έργου θα το αποδεχτούμε» ανέφερε ο κ. Καραγιάννης. Πρόσθεσε δε, ότι δεκτές έγιναν και οι παρατηρήσεις για το 95% των κόμβων, αλλά και για την μεγάλη σήραγγα στο Κακό Όρος.
Διαβάστε επίσης: Έργα 3,5 δισ. ευρώ στην Κρήτη από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών
Εχει ξεκινήσει η Β’ φάση του διαγωνισμού
«Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προχωρά αυτή τη στιγμή το μεγάλο αυτό έργο» είπε ο κ. Καραγιάννης, που διευκρίνισε ότι ήδη έχει ξεκινήσει η Β’ φάση του διαγωνισμού, εκτιμώντας ότι «μέχρι τέλη Μαρτίου θα έχουμε προσωρινό ανάδοχο στο μεγάλο έργο της παραχώρησης».
Όπως μεταδίδει η ανταποκρίτρια του ΑΠΕ – ΜΠΕ, Ο κ. Καραγιάννης ανέφερε ότι προχώραει συνολικά ο σχεδιασμός της κυβέρνησης «για αυτό το τεράστιο έργο, που θα αλλάξει ουσιαστικά την Κρήτη». Προχωράει επίσης και ο σχεδιασμός για τα έργα ανατολικότερα του Αγίου Νικόλαου: «Ήδη έχει στηθεί το εργοτάξιο και θα αρχίσουν οι πρόδρομες εργασίες, ενώ το αμέσως επόμενο διάστημα θα έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες για το Καλό Χωριό και τη Γέφυρα Φρουζή, αλλά και την παράκαμψη της Παχιάς ‘Αμμου, ώστε το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα να εξασφαλίσουμε τις χρηματοδοτήσεις από την διαχειριστική αρχή και να δημοπρατήσουμε και τα δύο αυτά μεγάλα έργα».
Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών είπε ότι «η Κρήτη για εμάς είναι πρώτη προτεραιότητα […] Μόνο από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών υπάρχει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο παρεμβάσεων, το οποίο ξεπερνά τα τρεισήμισι δισεκατομμύρια ευρώ». Σε ό,τι αφορά τις πληροφορίες για προσφυγές στο ΣτΕ σχετικά με τη χάραξη του ΒΟΑΚ, είπε πως δεν έχει τυπικά ενημερωθεί, ωστόσο «ο κάθε πολίτης, η κάθε συλλογική οντότητα έχει την ευθύνη για το τι θα συμβεί ξανά σε ένα τόσο πολύ μεγάλο έργο, που θα επηρεάσει τη ζωή όλων των Κρητικών» και πως «αυτό που θα πρέπει να κοιτάξουμε είναι το γενικό καλό, το δημόσιο συμφέρον».
«Όλοι θα πρέπει να αντιληφθούν ότι πλέον δεν έχουμε να κάνουμε με υποσχέσεις, δεν έχουμε να κάνουμε με τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα που τόσα χρόνια λέγανε κάποιοι στην Κρήτη. Αυτή τη στιγμή έχουμε να κάνουμε με έργο», υπογράμμισε χαρακτηριστικά ο υφυπουργός.
Για το έργο ΣΔΙΤ Χερσόνησος – Νεάπολη, ο κ. Καραγιάννης ανέφερε ότι αναμένεται η υπογραφή της σύμβασης στις αρχές του 2023, ενώ για το τμήμα Παχειά ‘Αμμος – Σητεία, είπε ότι θα γίνουν ανακοινώσεις όταν θα έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες.
Την ικανοποίησή του εξέφρασε ο Περιφερειάρχης Κρήτης, Σταύρος Αρναουτάκης, που χαρακτήρισε «ιδιαίτερα σημαντικό» το ότι οι παρατηρήσεις που έγιναν από το Περιφερειακό Συμβούλιο, έγιναν στο μεγαλύτερο μέρος τους αποδεκτές, συμπληρώνοντας ότι «από την πλευρά τη δική μας, βήμα-βήμα θα παρακολουθούμε τις εξελίξεις, ούτως ώστε ένα όνειρο που είχαμε όλοι οι Κρητικοί να γίνει πραγματικότητα». Ολοκλήρωσε δε, λέγοντας ότι «τα χρήματα τα οποία διαθέτει το υπουργείο Υποδομών – 3,5 δισεκατομμύρια ευρώ – και από το Ταμείο Ανάκαμψης και από το ΕΣΠΑ και από δημόσιους πόρους, είναι ένα πολύ μεγάλο ποσό».


Latest News

Στις ράγες η μεγαλύτερη σιδηροδρομική ανάπλαση στην Αθήνα
Πότε θα λειτουργήσει ο δυτικός κλάδος

«Προτεραιότητά μας οι νέες και καλά αμειβόμενες θέσεις εργασίας»
Επίσκεψη του Αδ. Γεωργιάδη και του Χρ. Δήμα στο εργοστάσιο της Landis Gyr στην Κορινθία

Κατασκευή δικτύων για το αρδευτικό πρόβλημα των Τρικάλων
Ο προϋπολογισμός της διακήρυξης ανέρχεται σε 13.100.000 ευρώ

Αναβαθμίζεται το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης με έργα ύψους 23 εκατ. ευρώ
Στόχος να αναδειχθεί σε κορυφαίο εφοδιαστικό-μεταφορικό κρίκο ολόκληρης της Νοτιοανατολικής Ευρώπης

Δύο νέα έργα ΕΣΠΑ σε Καβάλα και Ασπροβάλτα
Αντικείμενο του έργου είναι η κατασκευή του εσωτερικού δικτύου ύδρευσης

Προχωρά ο οδικός άξονας Ιωάννινα – Καλπάκι - Κακαβιά
Ο οδικός άξονας, μήκους 70χλμ., θα ενώνει την πρωτεύουσα της Περιφέρειας Ηπείρου με τη γειτονική Αλβανία

Αθήνα - Θεσσαλονίκη σε 3,5 ώρες με τρένο: Οι στοιχειωμένες συμβάσεις
Ποιες είναι οι τελευταίες εκκρεμότητες

Πέντε σχήματα για το ΣΔΙΤ Πρωτοδικείου-Εισαγγελίας Αθηνών
Η δυνητική χρηματοδοτική συμβολή του ελληνικού Δημοσίου στην κατασκευή του έργου είναι ενταγμένη στο Ταμείο Ανάκαμψης

Έντονο ενδιαφέρον για τις ΣΔΙΤ σε τέσσερα Δικαστικά Μέγαρα στην επαρχία
Το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα θα ακολουθήσει η αξιολόγηση των φακέλων από την αρμόδια επιτροπή

Καραμανλής: «Συγκεκριμένα έργα εμείς, επικίνδυνη δημαγωγία ο ΣΥΡΙΖΑ»
«Η κυβέρνηση αυτή, κάνει κάτι πρωτότυπο: δεν έχει ανακοινώσει ποτέ έργο, χωρίς εξασφαλισμένη χρηματοδότηση», ανάφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών