Microsoft: Σχέδια για διαφημίσεις στην έκδοση του Bing με τεχνητή νοημοσύνη

Οι συνομιλίες της Microsoft με τα διαφημιστικά πρακτορεία λέγεται ότι βρίσκονται ακόμη στα αρχικά στάδια

Microsoft: Σχέδια για διαφημίσεις στην έκδοση του Bing με τεχνητή νοημοσύνη

Η Microsoft φέρεται να βρίσκεται σε συνομιλίες με διαφημιστικές εταιρείες σχετικά με τον τρόπο εισαγωγής διαφημίσεων στον ανανεωμένο Bing, δηλαδή την μηχανή αναζήτησης της εταιρείας στην οποία έχει συμπεριληφθεί chatbot που λειτουργεί με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η αμερικανική εταιρεία ήδη δοκιμάζει διαφημίσεις συμπεριλαμβανομένων εισαγωγών σε παραδοσιακές καταχωρήσεις αναζήτησης.

Η Microsoft εξηγεί την… περίεργη συμπεριφορά του νέου Bing

Οι συνομιλίες με τα διαφημιστικά πρακτορεία λέγεται ότι βρίσκονται ακόμη στα αρχικά στάδια. Άλλωστε, μόνο ένας μικρός αριθμός χρηστών έχει πρόσβαση στο chatbot και εκατομμύρια άλλοι βρίσκονται στη λίστα αναμονής. Ως εκ τούτου, η Microsoft μπορεί να μην αισθάνεται ότι βιάζεται να ενσωματώσει διαφημίσεις αμέσως.

Ο τεχνολογικός κολοσσός φέρεται να αναμένει ότι η νέα, πιο… ομιλητική προσέγγιση του chatbot για την παροχή πληροφοριών θα φέρει περισσότερους χρήστες και, στη συνέχεια, διαφημιστές. Οι διαφημίσεις στο chatbot ενδέχεται επίσης να εμφανίζονται πιο ευδιάκριτα από τις συμβατικές διαφημίσεις αναζήτησης.

Ένα μέρος όπου μπορεί να δούμε διαφημίσεις είναι στους συνδέσμους που χρησιμοποιεί το chatbot για αναφορές στις απαντήσεις του. Η Microsoft σχολίασε στο Reuters ότι θα εργαστεί στενά με συνεργάτες και διαφημιστές καθώς θα αρχίσει να διερευνά τις δυνατότητες της συγκεκριμένης τεχνολογίας σε σχέση με τις διαφημίσεις.

Εξέλιξη χωρίς εκπλήξεις

Δεν αποτελεί τεράστια έκπληξη το γεγονός ότι οι διαφημίσεις είναι πιθανώς στο δρόμο για το chatbot του Bing και, πιθανώς, το Bard της Google. Αν και οι δύο τεχνολογίες είχαν κάποια αρχικά προβλήματα, τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης που δημιουργούνται έχουν τη δυνατότητα να αναδιαμορφώσουν τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι βρίσκουν πληροφορίες.

Δεδομένου του πόσο σημαντικά είναι επί του παρόντος τα έσοδα από τις μηχανές αναζήτησης (περισσότερο από το ήμισυ των εσόδων της Alphabet ύψους 282,8 δισ. δολαρίων για το 2022 προήλθαν από την αναζήτηση), οι εταιρείες δεν έχουν άλλη επιλογή από το να δημιουργήσουν έσοδα από τα chatbots.

OT Originals

Περισσότερα από Τεχνολογία

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο