
Ρεκόρ κερδών κατέγραψε το 2022 η StealthGas του Χάρη Βαφειά.
Η εισηγμένη στο NYSE ναυτιλιακή εταιρεία με πλοία μεταφοράς υγραερίου ανακοίνωσε κέρδη ύψους 34,3 εκατ. δολ έναντι ζημιών 35,1 εκατ. δολ ένα χρόνο πριν. Επίσης τα ετήσια έσοδα έφτασαν τα 152,8 εκατ. δολ. έναντι εσόδων 150,2 εκατομμυρίων δολαρίων το 2021, παρόλο που ο αριθμός των πλοίων που διαχειρίζεται η εταιρεία μειώθηκε στα 34 πλοία στο τέλος του 2022 από 37 πλοία στο τέλος του 2021. Τα έσοδα ήταν υψηλότερα λόγω των καλύτερων συνθηκών που επικράτησαν στην αγορά.
StealthGas: Ρεκόρ δεκαετίας οι επιδόσεις στο β’ τρίμηνο
Τα έσοδα για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2022 ανήλθαν σε 42,7 εκατομμύρια δολάρια σε σύγκριση με έσοδα 36,1 εκατομμυρίων δολαρίων για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2021, παρά την μείωση του στόλου.
Επίσης στο τέταρτο τρίμηνο του 2022 η StealthGas ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 7,7 εκατομμυρίων δολαρίων, έναντι καθαρής ζημίας 38,7 εκατομμυρίων δολαρίων για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2021.
Η εταιρεία
Η SteatlhGas Inc ελέγχει ένα στόλο από 38 LPG carriers, στα οποία περιλαμβάνονται έξι πλοία σε Joint Venture και τρία ακόμη πλοία μεταφορικής ικανότητας 40.000 κυβικών μέτρων υπό ναυπήγηση.
Η εταιρεία έχει συνάψει μια σειρά από μεσοπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες ναυλώσεις με αποτέλεσμα το 55% των ημερών λειτουργίας του στόλου να είναι εξασφαλισμένες με ναυλώσεις για το 2023, με τις συνολικές ημέρες απασχόλησης του στόλου για όλες τις επόμενες περιόδους να δημιουργούν περίπου 105 εκατομμύρια δολάρια (εκτός από πλοία JV) συμβατικά έσοδα.
Η εταιρεία συνήψε επίσης συμφωνίες πώλησης για τρία από τα παλαιότερα πλοία του στόλου, το Gas Prodigy, το Gas Spirit και το Gas Galaxy. Τα έσοδα από την πώληση θα αντικατοπτρίζονται στα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του 2023.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της StealthGas Χάρης Βαφιάς σχολίασε μεταξύ άλλων ότι η εταιρεία παρουσίασε τα καλύτερα ετήσια κέρδη όλων των εποχών σε ένα δύσκολο περιβάλλον με αυξανόμενα επιτόκια και μικρότερο στόλο. Τα συνολικά μετρητά μας διπλασιάστηκαν από 45,7 εκατομμύρια δολάρια στο τέλος του προηγούμενου έτους σε 100 εκατομμύρια δολάρια στις 31 Δεκεμβρίου 2022, ενώ το συνολικό ενεργητικό μας ήταν 900 εκατομμύρια δολάρια στις 31 Δεκεμβρίου, 2022 με μόνο 303,6 εκατομμύρια δολάρια σε συνολικές υποχρεώσεις!


Latest News

Έρευνα για τον θάνατο ναυτικού στο λιμάνι της Πάτρας
Για τον σκοπό αυτό μεταβαίνει στην Πάτρα, κλιμάκιο της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων (ΕΛΥΔΝΑ), προκειμένου να διερευνήσει τα αίτια του συμβάντος

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα