Την απόφαση να κλείσει όλα της τα καταστήματα λιανικής έλαβε η Φάρμα Μπράλου, σύμφωνα με πληροφορίες της αγοράς. Υπενθυμίζεται πως η εταιρεία του επιχειρηματία Δάμη Πειθή διατηρούσε κρεοπωλείο και είχε δημιουργήσει και αλυσίδα καταστημάτων εστίασης – ψητοπωλείων.
Η εταιρεία φέρεται να ενημέρωσε η ίδια τους πελάτες της για την απόφαση να κλείσει τα καταστήματά της.
«Όλα τα καταστήματα λιανικής πώλησης κρέατος, καθώς και τα καταστήματα εστίασης, έκλεισαν. Σας ευχαριστούμε για την προτίμηση και για την εμπιστοσύνη σας, όλα αυτά τα χρόνια. Σύντομα, θα σας ανακοινώσουμε τα σχέδιά μας, για τη νέα εποχή».
Κύκλοι που παρακολουθούν από κοντά τις εξελίξεις αναφέρουν πως η συγκεκριμένη εξέλιξη ήταν αναμενόμενη, δεδομένων των μεγάλων ζημιών, που κατέγραφε η Φάρμα Μπράλου ΑΕ (365.000 ευρώ επί τζίρου 2 εκατομμυρίων ευρώ το 2021) και με υποχρεώσεις 1,3 εκατομμυρίων ευρώ.
Ο Δάμης Πειθής άνοιξε το πρώτο gourmet κρεοπωλείο στην Κηφισιά το 2014. Το κατάστημα εκτός από κρεοπωλείο λειτούργησε και ως εστιατόριο, όπου ο πελάτης είχε τη δυνατότητα να επιλέξει ο ίδιος το κομμάτι κρέατος που επιθυμούσε. Η πετυχημένη πορεία του οδηγεί στο άνοιγμα ενός ακόμη εστιατορίου στο Κολωνάκι, το οποίο υποδέχεται καθημερινά ντόπιους και ξένους τουρίστες που επισκέπτονται το κέντρο της πόλης.
Ακολούθησε το άνοιγμα εστιατορίου στη Βάρη, το οποίο όμως δεν είχε τύχη καθότι έχει διακόψει τη λειτουργία του. Μαζί με τα καταστήματα λιανικής έχει τεθεί εκτός λειτουργίας και το ηλεκτρονικό κατάστημα της Φάρμας Μπράλου. Άγνωστο παραμένει εάν θα συνεχίσει να λειτουργεί η Φάρμα σε επίπεδο παραγωγής δεν έχει γίνει ακόμη γνωστό.
Η ιδέα για τη φάρμα
Στην ιστοσελίδα της εταιρείας ο κ. Πειθής περιγράφει την ιστορία πίσω από τη δημουργία της Φάρμας.
«Την άνοιξη του 2008, καλεσμένος σε κάποιο φιλικό σπίτι στον Μπράλο, βγήκα στο μπαλκόνι και είδα την καταπληκτική θέα που απλωνόταν μπροστά στα μάτια μου, τον κάμπο, τον Παρνασσό, την Οίτη, την Γκιώνα, τα Βαρδούσια… Εκεί οραματίστηκα τη δημιουργία μιας φάρμας! Σκέφτηκα τα χρόνια μου στην Αγγλία, την τότε επαφή μου με τη φύση, τις αγγλικές φάρμες και τα κυνήγια.
Θέλησα αμέσως να φτιάξω κάτι αντίστοιχο στην ελληνική ύπαιθρο, με αναφορές στην αγγλική φύση. Με αυτό το πρότυπο της φάρμας, τις αρχές και τις συνήθειες σεβασμού στα ζώα και τη γη, των εκεί γεωργών και κτηνοτρόφων.
Θέλησα να παράγω σωστά και καθαρά προϊόντα, γευστικά κρέατα και πουλερικά, ζαρζαβατικά και αυγά, όπως ήταν κάποτε η εμφάνιση, η γεύση και η ποιότητα τους. Όλο αυτό με τον καιρό έγινε πραγματικότητα.
Μετά από πολλή προσπάθεια και αφού ανέπτυξα το όνειρό μου σε φίλους, ενώσαμε τις δυνάμεις μας και δημιουργήσαμε αυτό που σήμερα παράγει τα προϊόντα μας, τη “ΦΑΡΜΑ ΜΠΡΑΛΟΥ Α.Ε.”.
Σε υψόμετρο 650 μέτρων
Η Φάρμα βρίσκεται στον Μπράλο Φθιώτιδας, σε υψόμετρο 650 μέτρων. Σε μία έκταση περίπου 350 στρεμμάτων, εκτρέφει ζώα και παράγει δικές της ζωοτροφές αλλά και δημητριακά, λαχανικά και φρούτα. Είναι οι μοναδικοί εγχώριοι εκτροφείς Black Angus Purebred 100% και οι πρώτοι που έφεραν το σιτεμένο κρέας στο τραπέζι του Έλληνα καταναλωτή.
Ακόμα, εκτρέφει φυλές Charolais, Limousin, Aubrac, Red Angus, μακεδονικούς νεροβούβαλους αλλά και ελληνικές βραχυκερατικές αγελάδες κλπ. Επίσης εγχώριες και ξένες φυλές αιγοπροβάτων, χοίρους, ελληνικό Μαύρο Χοίρο, κοτόπουλα, φασιανούς, πάπιες, χήνες, πέρδικες, γαλοπούλες, ορτύκια, και φραγκόκοτες.
Η φάρμα διαθέτει επίσης ελαιώνα με αγριελιές που παράγουν εξαιρετικό ελαιόλαδο, οπωροφόρα δένδρα, μελίσσια, καλοκαιρινό μποστάνι, αρωματικά φυτά και όσπρια. Από το γάλα παράγεται γιαούρτι και φέτα. Από το κρέας εξαιρετικά λουκάνικα και αλλαντικά. Παράγει επίσης χειροποίητα ζυμαρικά και σπιτικές μαρμελάδες.
Latest News
Τι σημαίνει για την Kiko Milano στην Ελλάδα το deal με τη Louis Vuitton
Δεν υπάρχει καμία επίδραση στο αναπτυξιακό πλάνο της low cost ταλικής μάρκας που έφερε ο όμιλος Φάις στην Ελλάδα, ως αποκλειστικός διανομέας, το 2020
Ποιος είναι ο όμιλος «Παύλος Ν. Πέττας» που χτύπησε το ακίνητο στο Ρίο - Αντίρριο - Το success story των 77 ετών
Η εταιρεία διαθέτει πλέον περισσότερα από 80.000 τ.μ. ιδιόκτητων εγκαταστάσεων στην Ελλάδα και άλλα 110.000 τ.μ. στη Βουλγαρία
Η μάχη των τραπεζών με τα έξοδα σε 4 μέτωπα
Η πρόγευση της στρατηγικής για τον περιορισμό των δαπανών από την Πειραιώς
Πώς τα «τραπεζάκια έξω» έσωσαν την παρτίδα για την Coca Cola HBC
Τι είπε για την ελληνική αγορά ο διευθύνων σύμβουλος της Coca-Cola HBC Ζόραν Μπογκντάνοβιτς – Οι εκτιμήσεις για το 2024 και οι ανατιμήσεις που έρχονται
Η Sunlight φορτίζει μπαταρίες… για επιδοτήσεις 3 δισ. – Η μάχη για εργοστάσια στην Ε.Ε.
Ο επόμενος στόχος του CEO Λάμπρου Μπίσαλα μετά το άλμα των πωλήσεων άνω του 1 δισ. ευρώ
Νatech: Από τα Γιάννενα μέχρι... την Αφρική φέρνει τα πάνω - κάτω στις τράπεζες
Αναπτύσσει τραπεζικά συστήματα για ιδρύματα σε πάνω από 40 χώρες του κόσμου
Στην Ελλάκτωρ το 96,06% της REDS - Ολοκληρώθηκε η συναλλαγή με τους Ολλανδούς μετόχους
Στις 22 Μαίου η έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της REDS για την έξοδο από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Interlife: Υψηλά κέρδη για το 2023 και αύξηση παραγωγής
Η εταιρεία πρότεινε διανομή μερίσματος 0,16 ευρώ ανά μετοχή
Χαρδούβελης: Ξανά ισχυρές οι ελληνικές τράπεζες – Καθοριστικός ο ρόλος τους στη χρηματοδότηση της οικονομίας
Συνάντηση της ΕΕΤ με εκπροσώπους του οικονομικού επιτελείου του ΣΥΡΙΖΑ -ΠΣ
Κοντά στο 71% το ποσοστό του Ν. Λύκου στην AustriaCard - Μέσω placement σε επενδυτές το 15%
Η διαδικασία εντάσσεται στην προσπάθεια της εταιρείας να ενισχύσει τη διασπορά των μετοχών της, καθώς στον κ. Λύκο άνηκε λίγο πάνω από το 77% της εταιρείας