Στη διακοπή πώλησης προϊόντων της Pepsico προχωρά η Carrefοur, εξαιτίας των νέων υψηλών ανατιμήσεων στα προϊόντα.
Ειδικότερα, η γαλλική εταιρεία λιανικής πώλησης τροφίμων Carrefour γνωστοποίησε στους πελάτες της ότι δεν θα πωλεί πλέον προϊόντα της PepsiCo, στο πλαίσιο της πρόσφατης διαμάχης μεταξύ των κατασκευαστών τροφίμων και των λιανοπωλητών για τις υψηλές τιμές των τροφίμων.
Pepsi: Η μεγαλύτερη γκάφα στην ιστορία του μάρκετινγκ – 20 εκατομμύρια δολάρια ζημιά
Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ θα σταματήσει από την Πέμπτη να διαθέτει προϊόντα της Pepsico, όπως τα πατατάκια Doritos και η 7Up, και θα προσθέσει επιγραφές στα ράφια που θα εξηγούν στους πελάτες ότι δεν θα πωλεί πλέον τη μάρκα λόγω «απαράδεκτων αυξήσεων των τιμών».
Τα προϊόντα Pepsico αφαιρούνται επίσης από τους ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου της Carrefour, αν και ορισμένα υπάρχοντα αποθέματα μπορεί να εξακολουθούν να είναι ορατά στα καταστήματα, δήλωσε άτομο που συμμετέχει στη διαδικασία.
Η αντιμετώπιση του shrinkflation
Υπενθυμίζεται ότι κατά τον περασμένο Σεπτέμβριο, η γαλλική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Carrefour, άρχισε να ενημερώνει τους πελάτες της για περιπτώσεις συρρίκνωσης των συσκευασιών που αφορούν τρόφιμα.
Ο όρος αναφέρεται στην πρακτική με την οποία οι κατασκευαστές αποκρύπτουν τις αυξήσεις των τιμών μειώνοντας τις ποσότητες που πωλούνται. Για παράδειγμα, μια σακούλα με πατατάκια μπορεί να περιέχει ελαφρώς λιγότερα αν και ο πελάτης συχνά δεν το αντιλαμβάνεται.
Η απόφαση αφορούσε το να επισημαίνονται τα επηρεαζόμενα προϊόντα αντί να ελπίζουν οι καταναλωτές ότι δεν θα το παρατηρήσουν αποτελεί μέρος μιας προσπάθειας διαφάνειας και ακολούθησε την τότε πίεση της γαλλικής κυβέρνησης, με τον υπουργό Οικονομικών Bruno Le Maire να χαρακτηρίζει το shrinkflation «ντροπή». Αλλά παρά τις προθέσεις της Carrefour, ο γίγαντας των σούπερ μάρκετ έχει δεχθεί σκληρή κριτική από την οργάνωση για τα δικαιώματα των καταναλωτών 60 Millions de Consommateurs.
Η ομάδα υποστηρίζει ότι πρόκειται απλώς για μια κίνηση της Carrefour να καλοπιάσει το κοινό, εμφανιζόμενη ως ειλικρινής. Αλλά η 60 Millions de Consommateurs υποστηρίζει ότι πρόκειται απλώς για ένα κόλπο δημοσίων σχέσεων και υπογραμμίζει ότι η αλυσίδα εξαπατά τους αγοραστές από τον Μάιο μέσω της συρρίκνωσης.
Επιπλέον, ο κατάλογος των επηρεαζόμενων προϊόντων είναι μόλις 150, με την πλειονότητα να είναι πατατάκια, μαγιονέζα, καφές και διάφορα άλλα ποτά.
Latest News
Αλυσίδες fast food στο κυνήγι του χρόνου - Πόσο... γρήγορο είναι το «γρήγορο φαγητό»;
Τα Starbucks το προηγούμενο τρίμηνο είχαν απώλειες, γιατί πολλοί πελάτες δεν ολοκλήρωσαν τις παραγγελίες τους λόγω μεγάλων χρόνων αναμονής
Η ανάπτυξη στη Βρετανία και οι ιστορικά χαμηλές ταχύτητες στη μείωση των επιτοκίων
Πρόκειται για μια διαμετρικά αντίθετη εικόνα σε σχέση με τους τελευταίους τρεις κύκλους περικοπών επιτοκίων
Citi: Οι προβλέψεις για τους 6 ισχυρούς στην ευρωπαϊκή αγορά μετάλλων
Οι επιδόσεις για Mytilineos, Glencore, Norsk Hydro, Fresnillo, Boliden και Antofagasta
Γιατί η βιομηχανία παιχνιδιών ποντάρει τώρα στους…. ενήλικες
Εν μέσω πτώσης των πωλήσεων παγκοσμίως, κολοσσοί στη βιομηχανία παιχνιδιών αναζητούν στους ενήλικες μια δυνητική νέα αγορά δισεκατομμυρίων
Πατάει γκάζι για Λονδίνο η Shein - Κλείνει το μάτι στη Wall
Τα αμερικανικά εμπόδια άλλαξαν τις προτεραιότητες της εταιρείας
Χαράτσι έως και 100% σε κινεζικά προϊόντα από τις ΗΠΑ - Την Τρίτη οι ανακοινώσεις
Πώς θα απαντήσει η Κίνα
«Τσίμπησε» ο πληθωρισμός στην Κίνα - Ανακάμπτει η εγχώρια ζήτηση
Τα 13 τρισ. δολ. που φοβίζουν τους αναλυτές και τι ετοιμάζει το Πεκίνο
Το απίστευτο ποσό που έχασε η Warner Bros από ένα video game
Είναι μια υπενθύμιση του πόσο μοιάζει η επιχείρηση των βιντεοπαιχνιδιών με το Χόλιγουντ
Πως η τρομερή Yakuza κατάντησε να κλέβει συλλεκτικές κάρτες
Η Yakuza είχε κάποτε μια τρομακτική, βίαιη φήμη - Αυτό μέχρι πρόσφατα, όταν νονός της οργάνωσης συνελήφθη για κλοπή καρτών Pokémon !
Η φουτουριστική κατοικία που πωλείται με το δικό της άρωμα
Μια συλλογή από κεριά, αρωματικά χώρου και διαχυτές αξίας $25.000 σχεδιάστηκε αποκλειστικά για το κτήμα στο 1859 Bel Air Road