Μετά τη λήψη φαρμάκων απώλειας βάρους πολλοί χρήστες βρίσκουν ότι τα πρόσωπα τους αποστεώνονται δίνοντας τους μια απόκοσμη όψη. Τώρα η ελβετική εταιρεία περιποίησης δέρματος Galderma Group AG έχει μια απάντηση για αυτούς τους ανθρώπους που υποφέρουν από βυθισμένα πρόσωπα λόγω χρήσης σκευασμάτων άλλων εταιρειών: πληρωτικά.
Η ελβετική εταιρεία περιποίησης δέρματος ελπίζει να επωφεληθεί από την αύξηση της ζήτησης για φάρμακα όπως το Ozempic, τα οποία –αν και βοηθούν τους ανθρώπους να χάσουν βάρος– μπορεί να κάνουν τους χρήστες να φαίνονται αποστεωμένοι. Η παρενέργεια ονομάστηκε «Ozempic face» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μετά το δημοφιλέστατο πλέον σκεύασμα της Novo Nordisk.
Ozempic: Η νέα τάση μπαίνει στο στόχαστρο των κυβερνοεγκληματιών
Το προϊόν περιποίησςη δέρματος Sculptra της Galderma και άλλα υλικά πλήρωσης «θα πρέπει να είναι σε θέση να το αποκαταστήσουν», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Φλέμινγκ Ορνσκόφ σε συνέντευξή του στο Bloomberg μετά τα κέρδη του πρώτου τριμήνου.
«Πιστεύω ότι αυτό θα είναι ένα ακόμη κύμα ανάπτυξης σε αυτόν τον χώρο, το οποίο θα φροντίσω να το πιάσω», πρόσθεσε.
Παρενέργειες αποστέωσης
Τα φάρμακα για την απώλεια βάρους που παράγονται από τη Novo και την Eli Lilly & Co. έχουν καταστεί πολύ δημοφιλή καθώς οι άνθρωποι σπεύδουν να βρουν πιο γρήγορους και ευκολότερους τρόπους για να χάσουν κιλά. Αλλά πολλοί ασθενείς «καταλήγουν με πρόσωπα που φαίνονται βυθισμένα», είπε ο Ορνσκόφ.
Το Sculptra ενισχύει την παραγωγή κολλαγόνου, το οποίο βοηθά στη θεραπεία των ρυτίδων και άλλων σημαδιών γήρανσης.
Ο Ornskov μιλούσε καθώς η εταιρεία ανέφερε τα πρώτα της κέρδη ως εισηγμένη εταιρεία. Η Galderma, της οποίας τα εμπορικά σήματα περιλαμβάνουν επίσης τα Cetaphil και Alastin, είδε τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 12% στα 1,07 δισεκατομμύρια δολάρια το πρώτο τρίμηνο.
Οι μετοχές της Galderma έχουν αυξηθεί από την IPO του περασμένου μήνα, καθιστώντας την μία από τις πιο επιτυχημένες αρχικές δημόσιες προσφορές του έτους εν μέσω της πρόσφατης ξηρασίας στις κεφαλαιαγορές.
Ο Ορνσκόφ, ο οποίος βρίσκεται στο τιμόνι από το 2019, είπε ότι η Κίνα είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά της Galderma και βρίσκεται σε καλό δρόμο να γίνει η τρίτη ή η τέταρτη μεγαλύτερη μέχρι το τέλος του έτους. Προσδιόρισε επίσης την Ιαπωνία ως την επόμενη ευκαιρία, για την οποία βρίσκεται «σε διαδικασία επίθεσης».
Latest News
Anglo American: Επιχείρηση «διάσπαση» για να πολεμήσει την προσφορά της BHP
Η Anglo American παρουσίασε σχέδια για μια πιθανή διάσπαση του ομίλου μέσω πώλησης των δραστηριοτήτων της
Ελεύθερο εμπόριο τέλος - Δασμοί έως 100% στα κινεζικά ηλεκτρικά ΙΧ από ΗΠΑ
Τα νέα μέτρα επηρεάζουν κινεζικά εισαγόμενα αγαθά αξίας 18 δισ. δολαρίων
Ο χαλκός... λάμπει σαν χρυσός - Τι τροφοδοτεί το ράλι σε επίπεδα άνω των 10.000 δολ.
Στο υψηλότερο επίπεδο από το 2022 κινείται ο χαλκός με τον τόνο να ξεπερνά τα 10.200 δολάρια
Η Uber επενδύει στην Delivery Ηero μέσω... foodpanda - Τι προβλέπει το deal των 1,25 δισ.
Οι όμιλοι παράδοσης τροφίμων έχουν διαθέσει δισεκατομμύρια για να αυξήσουν την πελατειακή τους βάση την τελευταία 10ετία
Τέλος η Μελίντα, από το Bill & Melinda Gates Foundation
Ξεκινά το δικό της φιλανθρωπικό ίδρυμα
Το όραμα Μακρόν για mega-deals στις ευρωπαϊκές τράπεζες και ο ρόλος του Αρνό
Η γαλλική συνταγή για να κλείσει το χάσμα ανταγωνιστικότητας με τις ΗΠΑ
H αμφιλεγόμενη δράση της Raiffeisen στη Ρωσία και το ανέλπιστο δώρο στη Μόσχα
Η αυστριακή τράπεζα συνεχίζει να πραγματοποιεί μεγάλα κέρδη στη χώρα μετά την εισβολή του Πούτιν στην Ουκρανία
Η Temu στρέφεται στην Ευρώπη για να μη γίνει το νέο TikTok
Η Temu εστιάζει περισσότερο στην απόκτηση χρηστών στην Ευρώπη και σε άλλες χώρες, σε μια προσπάθεια να μειώσει τα ρίσκα
Το ταξίδι του Πούτιν στο Πεκίνο και οι «ευσεβείς πόθοι» των ΗΠΑ
Πεκίνο και Ουάσιγκτον θα εξετάσουν τις επιλογές για μια υποδομή που να προστατεύει από τις κυρώσεις
Η Qantas σταματά τις πτήσεις για Σαγκάη, λόγω χαμηλής ζήτησης
Η απόφαση θα ισχύσει από τα τέλη Ιουλίου