
Μπορεί να μιλά εφτά γλώσσες και το όνομά του να μαρτυρά την καταγωγή του, ωστόσο ο γεννημένος και μεγαλωμένος στη Γαλλία Pierre-Emmanuel Angeloglou δεν γνωρίζει την ελληνική γλώσσα. Καταλαβαίνει όμως τον διαχρονικό μύθο του βασιλιά Μίδα, που ό,τι άγγιζε γινόταν χρυσός.
Κάτι σαν και εκείνον δηλαδή που ύστερα από μια πετυχημένη πορεία στη L’ Oreal, μπήκε στον οίκο της Louis Vuitton και εκεί άφησε δημιούργησε τη δική του ιστορία. Που θα συνεχιστεί και στον ιταλικό οίκο Fendi, όπου θα διετελέσει διευθύνων σύμβουλος από την 1η Ιουνίου.
Γαλλία: Eξάγει περισσότερες τσάντες LVMH από… τυριά
Το μεγάλο σχολείο της L’ Oreal
Έχοντας ξεκινήσει το 1996 την καριέρα του ως product manager για τα προϊόντα φροντίδας του δέρματος της L’Oreal στην Ιταλία, δεν θα μπορούσε να φανταστεί ότι 23 ολόκληρα χρόνια μετά και ύστερα από αλλαγές τοποθεσιών σε όλο τον κόσμο, θα βρισκόταν στο τιμόνι του μεγαλύτερου brand ομορφιάς στον κόσμο.
Στο ενδιάμεσο εξελίχθηκε γρήγορα σε επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ στη Γαλλία, ενώ η δεκαετία του 2000 τον βρήκε και στη Λισαβόνα και τον τομέα των καταναλωτικών προϊόντων της εταιρείας. Μια πρόκληση στην οποία ανταποκρίθηκε επάξια, καθώς αποδεικνύεται και από την ανάληψη των καθηκόντων ως γενικός διευθυντής του εν λόγω τομέα στην αχανή και άκρως δυναμική περιοχή της Βόρειας Ασίας.
Στην κορυφή της L’ Oreal βρέθηκε το 2017, όταν μετά από έξι χρόνια ο Cyril Chapuy αποχώρησε από την προεδρία για να αναλάβει νέο ρόλο ύστερα από εσωτερική αναδιάρθρωση, σύμφωνα και με το WWD.
Κατά τη διάρκεια των έξι ετών που ήταν πρόεδρος, ο Chapuy επικεντρώθηκε σε μεγάλο βαθμό στην ψηφιακή και κοινωνική ανάπτυξη για να κερδίσει και να διατηρήσει τη γενιά της χιλιετίας, τις συνεργασίες με bloggers και τα ανοίγματα ενιαίων εμπορικών σημάτων σε όλο τον κόσμο.
Όλα επιτεύγματα που ο Angeloglou συνέχισε, ενισχύοντας τις πωλήσεις. Απόδειξη, ο τομέας των Ενεργών Καλλυντικών που επί ημερών του σημείωσε αύξηση ρεκόρ +15,5% like-for-like, τον υψηλότερο ρυθμό ανάπτυξης του τομέα εδώ και 20 χρόνια. Η ανάπτυξη με βάση τα δημοσιευμένα στοιχεία ανήλθε σε +17,1%.
Τι είδε ο Bernard Arnault
Τον Ιούνιο του 2019 και σε ηλικία 44 ετών, ο Pierre-Emmanuel Angeloglou ανέλαβε να φέρει νέα πνοή αναλαμβάνοντας διευθυντής αγορών όπως το Βέλγιο, η Ολλανδία, το Λουξεμβούργο και οι σκανδιναβικές χώρες, θέση στην οποία παρέμεινε για περισσότερους από έξι μήνες.
σε ολόκληρο τον τομέα στρατηγικής για τη μόδα και τα δερμάτινα είδη στον όμιλο Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH). Και κάπως έτσι ξεκίνησε επίσης ένα «χρυσό» ράλι ανόδου στην ιεραρχία.
Το ανδρικό τμήμα της μάρκας διόρισε τον Pierre-Emmanuel Angeloglou, ο οποίος θα είναι υπεύθυνος «για τα ανδρικά δερμάτινα είδη και τα ταξίδια, καθώς και για τα ανδρικά έτοιμα ρούχα, και θα έχει έναν ρόλο που θα διατρέχει όλες τις οντότητες της ανδρικής κατηγορίας, εκτός από τα αρώματα», σύμφωνα με εσωτερικό σημείωμα του Michael Burke, προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της Vuitton που αποκάλυψε το WWD.
Με τον τρόπο αυτό ο κολοσσός του Bernard Arnault είχε αναδείξει τον Angeloglou ως εκτελεστικό αντιπρόεδρο στη Louis Vuitton από το 2022 και βασικό δημιουργό της επιχείρησης ανδρικών ενδυμάτων του οίκου πολυτελείας.
Ενώ μόλις τον περασμένο Μάρτιο διορίστηκε πάλι από τον Michael Burke ως CEO στο βραχίονα της μόδας, αναλαμβάνοντας την άμεση ευθύνη για τους οίκους Fendi, Kenzo, Marc Jacobs, Pucci, Stella McCartney, Patou και Off-White.
Διπλός ρόλος
Και τώρα ήρθε ξανά η σειρά του, καθώς μετά από έξι χρόνια ως διευθύνων σύμβουλος της Fendi, ο Serge Brunschwig θα αναλάβει νέες αρμοδιότητες εντός του ομίλου LVMH, και αυτή η θέση πέρασε στα χέρια του Angeloglou, ο οποίος από την 1η Ιουνίου θα έχει διπλό ρόλο, επιπλέον εκείνου του διευθύνοντος συμβούλου του LVMH Fashion Group.


Latest News

Πόσο πιο πλούσιες έγιναν οι 19 πλουσιότερες οικογένειες των ΗΠΑ πέρυσι
Οι πλουσιότεροι από τους πλούσιους στην Αμερική ελέγχουν τον πλούτο του έθνους σε επίπεδα ρεκόρ

100 ημέρες χάους και ελάχιστα αποτελέσματα από το DOGE του Μασκ
Αδηλο το μέλλον του υπουργείου αποτελεσματικότητας μετα την αποχώρηση Μασκ - Η κριτική για έλλειψη διαφάνειας και τα πενιχρά αποτελέσματα

Από τα τρένα στα... τανκς - Η ιστορική στροφή της Γερμανίας που γεννά ευκαιρίες
Τι αναφέρει δημοσίευμα των FT για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει αυτό το διάστημα η μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης

Τραμπ: Ο πόλεμος με την Fed και το βαθύ πλήγμα στην αγορά ομολόγων
Στο κάδρο η ανεξαρτησία της Fed που προστίθεται στις ανησυχίες των επενδυτών για το χρέος, τον εμπορικό πόλεμο και τους τριγμούς στο καθεστώς του ασφαλούς καταφυγίου

H μεγάλη αντεπίθεση της Volkswagen στην Κίνα
Τρία καινούργια μοντέλα σχεδιασμένα ειδικά για την κινεζική αγορά παρουσίασε η γερμανική εταιρεία στη Σανγκάη

Η Nestle παγώνει τις τιμές για να μη χάσει καταναλωτές
Οι δασμοί πυροδοτούν σενάρια ύφεσης και πτώσης της κατανάλωσης - Σε άνοδο τα προϊόντα private label
![Φιλίπ Λέιν [ΕΚΤ]: Οι δασμοί Τραμπ είναι απίθανο να οδηγήσουν σε ύφεση την ευρωζώνη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/08/lane-ecb-600x432.jpg)
Λέιν: Οι δασμοί είναι απίθανο να οδηγήσουν σε ύφεση την ευρωζώνη
Ο Φιλίπ Λέιν εμφανίστηκε αισιόδοξος - Τι ανακοίνωσε για τα επιτόκια

Μπέιλι: Επικεντρωνόμαστε στο σοκ της ανάπτυξης – Τι είπε για δασμούς και ύφεση
Η Τράπεζα της Αγγλίας θα εξετάσει τις επιπτώσεις από τους δασμούς στην ανάπτυξη και στον πληθωρισμό

Αύξηση των εξαγωγών αλκοολούχων ποτών απο τις ΗΠΑ το 2024
Oι εξαγωγές ουίσκι απο τις ΗΠΑ στην ΕΕ αυξήθηκαν σχεδόν κατά 60% σε 699 εκατ. δολάρια , μεταξύ 2022 και 2024, από 439 εκατ. δολάρια το 2021

Οι δασμοί είναι ιδανική ευκαιρία για την Ευρώπη, λέει ο κεντρικός τραπεζίτης της Λετονίας
«Να ληφθούν τώρα οι αποφάσεις της ΕΕ που δεν πραγματοποιήθηκαν πλήρως», λέει ο διοικητής της τραπεζας της Λετονίας