
Η Capital-Executive Ship Management Corp., ανακοινώνει την παραλαβή των νεότευκτων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων «Adonis», «Anaxagoras», «Acheloos» και «Acastos», χωρητικότητας 2.800 TEU από το ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard Co. Ltd., στη Νότια Κορέα.
Κάθε ένα από τα τέσσερα πλοία ιδίου τύπου διαθέτει βελτιωμένο σχεδιασμό στοίβαξης (single-tier lashing bridge for increased stack-weights) και είναι εξοπλισμένο με υποδοχές για 604 ψυχόμενα εμπορευματοκιβώτια.
Οι βελτιστοποιημένες γραμμές κύτους και η χρήση έξυπνων τεχνολογιών αιχμής έχουν στόχο τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης και τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος. Διαθέτουν επίσης εξελιγμένα συστήματα με σκοπό την επίτευξη ασφαλέστερης πλοήγησης.
Capital-Executive: Παρέλαβε τα νεότευκτα containerships «Asterios», «Adamastos» και «Aias»
Συμπληρωματικά, είναι εξοπλισμένα με ισχυρό bow thruster για πιο ασφαλείς ελιγμούς. Η ασφάλεια του πληρώματος και του φορτίου βελτιώνεται με τη χρήση πληροφοριών επαυξημένης πραγματικότητας μέσω κλειστού κυκλώματος τηλεόρασης (CCTV).
Τα συγκεκριμένα πλοία διαθέτουν, με ορισμένες μετατροπές, τεχνολογία εναλλακτικού συστήματος απόκτησης ηλεκτρικής ισχύος από το λιμάνι (AMP ready) και δυνατότητα εγκατάστασης συστήματος καθαρισμού καυσαερίων (scrubber), ενώ διαθέτουν τη δυνατότητα αξιοποίησης και υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) ως καύσιμο.
Τέλος, δύναται η λειτουργία των πλοίων να παραταθεί για 7.5 χρόνια χωρίς δεξαμενισμό, λόγω του «εκτεταμένου προγράμματος δεξαμενισμού» (extended dry-docking scheme) στο οποίο εμπίπτουν.
Capital-Executive Ship Management Corp
Η Capital-Executive Ship Management Corp. διαχειρίζεται επί του παρόντος ένα στόλο 36 πλοίων, συμπεριλαμβανομένων 27 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 9 σύγχρονων πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου με συνολικό dwt 2,52 τόνων και συνολικό TEU 111,320. Ο στόλος υπό διαχείριση περιλαμβάνει πλοία της εισηγμένης στο Nasdaq, Capital Product Partners L.P.


Latest News

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών