
Μείωση 9,16% σημειώθηκε στην ετήσια ενεργειακή – ηλεκτρική κατανάλωση των υποδομών του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής (Κεντρικό Κτήριο Υπουργείου, Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού, Λιμεναρχεία, Επισκευαστικές Μονάδες, cold – ironing σκαφών του Λιμενικού Σώματος κ.ά.), την περίοδο 2022 – 2023.
Ειδικότερα, όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, με στοχευμένες και διαρκείς δράσεις ενεργειακής εξοικονόμησης ξεπέρασε, κατά τρεις φορές, τον στόχο του μείον 3% που είχε τεθεί με την Κοινή Απόφαση των Υπουργών Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εσωτερικών και Επικρατείας για όλα τα Υπουργεία και τους Δημόσιους Φορείς φτάνοντας το μείον 9,16%.
Πτώση στους λογαριασμούς
Εκτός της περιβαλλοντικής διάστασης του θέματος, η εξοικονόμηση έχει και οικονομική διάσταση, περιορίζοντας σε σημαντικό βαθμό τα έξοδα τιμολογίων ρεύματος του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, συνολικά.
Στην προσπάθεια ενεργειακής εξοικονόμησης συμβάλλει, καθημερινά, όλο το ένστολο και πολιτικό προσωπικό του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και ειδικότερα η Διεύθυνση Λιμενικών και Κτηριακών Υποδομών (ΔΙ.ΛΙ.Κ.ΥΠ), μέσω της διαρκούς βελτίωσης των υποδομών και των συνθηκών εργασίας του Υπουργείου.


Latest News

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών