
Μεγάλη αύξηση εσόδων κατά 66% ανακοίνωσε για το τρίτο τρίμηνο του 2024, σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2023 η Capital Clean Energy Carriers Corp. (CCEC). Τα έσοδά της ανήλθαν σε 106 εκατ. δολ έναντι 63,9 εκατ. δολ την αντίστοιχη περίοδο του 2023.
Διανομή μερίσματος από την Capital Clean Energy Carriers
Η εταιρεία προχώρησε σε διανομή μερίσματος ύψους 0,15 δολ. ανά μετοχή το τρίτο τρίμηνο του 2024.
Την ίδια περίοδο ολοκληρώθηκε ο μετασχηματισμός της από εταιρεία περιορισμένης ευθύνης των Νήσων Μάρσαλ σε εταιρεία των Νήσων Μάρσαλ, και η μετωνυμία της σε «Capital Clean Energy Carriers Corp.» στις 26 Αυγούστου, 2024.
Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης την πώληση πέντε αδελφών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, με αναμενόμενο λογιστικό κέρδος ύψους 118,4 εκατ. δολ., ενώ αναχρηματοδοτήθηκαν οι δανειακές υποχρεώσεις των πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου («LNG/C») Attalos και LNG/C Asklipios, αποδεσμεύοντας 72,6 εκατ. δολάρια πρόσθετης ρευστότητας και παρατείνοντας τις λήξεις έως το 2031.
Ο CEO Γεράσιμος Καλογηράτος
O κ. Γεράσιμος Καλογηράτος, CEO της εταιρείας. με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων για το τρίτο τρίμηνο του 2024 δήλωσε:
«Είμαι στην ευχάριστη θέση να παρακολουθώ την εταιρεία μας, με τη νέα της επωνυμία, Capital Clean Energy Carriers Corp., να συνεχίζει να εφαρμόζει σταθερά την στρατηγική μας. Η αλλαγή του ονόματος και η μετατροπή της σε εταιρεία με ενισχυμένα πρότυπα εταιρικής διακυβέρνησης είναι ένα σημαντικό βήμα για την περαιτέρω ανάπτυξη της και για την διείσδυση της εταιρείας σε μια ευρύτερη βάση επενδυτών. Η πώληση των πέντε πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Neo Panamax που συμφωνήθηκε κατά τη διάρκεια του τριμήνου αντικατοπτρίζει τη δέσμευση της διοίκησης να επικεντρωθεί στην αγορά μεταφοράς φυσικού αερίου και ενεργειακή μετάβασης. Επιπλέον, και σε συνέπεια με τη στρατηγικής της, η εταιρεία επωφελήθηκε από τη θετική δυναμική της αγοράς εμπορευματοκιβωτίων και συνολικά πούλησε ή συμφώνησε να πουλήσει 12 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων συγκεντρώνοντας περίπου 472,0 εκατ. δολάρια. Πιστεύουμε ότι η πλατφόρμα της CCEC που επικεντρώνεται στο φυσικό αέριο είναι σε καλή θέση, για να αναπτυχθεί περεταίρω κατά τα επόμενα δύο χρόνια με την παραλαβή επιπλέον 16 νέων πλοίων, ανάπτυξη που υποστηρίζεται από τρέχοντα ανεκτέλεστα συμβολαιοποιημένα έσοδα άνω των 2,6 δισ. δολαρίων», κατέληξε ο κ. Γεράσιμος Καλογηράτος


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες