
Στην ανατροπή των κανόνων για τα cafe της στη Βόρεια Αμερική, ανακοίνωσε ότι προχωρά η Starbucks, βάζοντας τέλος στη δυνατότητα επισκεπτών-πελατών να χρησιμοποιούν τις εγκαταστάσεις τους ακόμη και αν δεν είχαν αγοράσει… τίποτα.
Οι αλλαγές, οι οποίες πρόκειται να τεθούν σε ισχύ από τις 27 Ιανουαρίου, αποτελούν στροφή από μια πολιτική που εισήχθη πριν από έξι χρόνια και επέτρεπε στο κοινό να παραμένει στα καταστήματα Starbucks και να χρησιμοποιεί για παράδειγμα τις τουαλέτες τους, χωρίς να κάνουν κάποια αγορά.
Starbucks: Άλλα είπε, άλλα κάνει – Πού θα κινηθούν οι αυξήσεις μισθών
Η… επιστροφή στα Starbucks
Η κίνηση αυτή αποτελεί μέρος της στρατηγικής «back to Starbucks» – ένα σχέδιο που ανακοίνωσε ο νέος επικεφαλής της εταιρείας, καθώς προσπαθεί να αντιμετωπίσει την πτώση των πωλήσεων.
Η μεγαλύτερη αλυσίδα καφέ στον κόσμο επισημαίνει ότι ο νέος κώδικας συμπεριφοράς της – ο οποίος αντιμετωπίζει επίσης την παρενόχληση και απαγορεύει το κάπνισμα και το αλκοόλ εκτός καταστήματος – έχει ως στόχο να κάνει τα καταστήματά της πιο φιλόξενα.
Υπενθυμίζεται πως το 2018, η Starbucks αποφάσισε να επιτρέψει την ελεύθερη πρόσβαση στα καφενεία και τις τουαλέτες της μετά την αμφιλεγόμενη σύλληψη δύο ανδρών σε ένα από τα cafe της Φιλαδέλφειας.
«Η εφαρμογή ενός Κώδικα Δεοντολογίας Καφετέριας… είναι ένα πρακτικό βήμα που μας βοηθά να δώσουμε προτεραιότητα στους πελάτες μας που πληρώνουν και θέλουν να καθίσουν και να απολαύσουν τα καφέ μας», δήλωσε εκπρόσωπος της Starbucks στο BBC News.
Αλλαγές και βελτιώσεις
«Αυτές οι βελτιώσεις, αποτελούν μέρος ενός ευρύτερου συνόλου αλλαγών που κάνουμε για να βελτιώσουμε την εμπειρία των καφέ καθώς εργαζόμαστε για να επιστρέψουμε στα Starbucks».
Η εταιρεία δήλωσε ότι οι νέοι κανόνες θα αναρτηθούν σε κάθε κατάστημα και το προσωπικό θα λάβει οδηγίες να ζητά από όποιον παραβιάζει τον κώδικα συμπεριφοράς, να αποχωρήσει. Αυτό περιλαμβάνει τη δυνατότητα στους υπαλλήλους να καλούν την αστυνομία όταν είναι απαραίτητο.
Άλλες αλλαγές που πρόκειται να εισαχθούν αργότερα αυτό το μήνα περιλαμβάνουν την προσφορά ενός δωρεάν ξαναγεμίσματος ζεστού ή παγωμένου καφέ για τους πελάτες που αγοράζουν ένα ποτό για να το καταναλώσουν στις εγκαταστάσεις του εκάστοτε Starbucks.
Η αμερικανική αλυσίδα προσπαθεί να ενισχύσει τις φθίνουσες πωλήσεις της, καθώς αντιμετωπίζει τις αντιδράσεις από τις αυξήσεις των τιμών και τα μποϊκοτάζ που προκάλεσε ο πόλεμος Ισραήλ-Γάζας.
Ο Μπράιαν Νίκολ, ο οποίος προηγουμένως ήταν επικεφαλής της μεξικανικής αλυσίδας τροφίμων Chipotle, προσελήφθη πέρυσι στα Starbucks για να βοηθήσει να αλλάξει η επιχείρηση, να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών στα καφέ της Starbucks, αναμορφώνοντας τα μενού και τα ίδια τα καταστήματα της.


Latest News

Η Boeing απειλεί να σταματήσει να κατασκευάζει αεροσκάφη για την Κίνα
Ο εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ-Κίνας επισκιάζει τα καλύτερα από τα αναμενόμενα οικονομικά αποτελέσματα της Boeing

Άνοδος της μετοχής της Alphabet λόγω της αύξησης των εσόδων το α' τρίμηνο
Η Alphabet είχε έσοδα 90,23 δισ. δολάρια έναντι προβλέψεων για έσοδα 89,12 δισ. δολαρίων, ενώ τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν στα 2,81 δολάρια έναντι εκτιμήσεων για 2,01 δολάρια

Από «αόρατη» σύζυγος αντιπροέδρου... celebrity - Ποια είναι η δεύτερη κυρία των ΗΠΑ Ούσα Βανς
Ως δεύτερη κυρία, η Ούσα Βανς έχει κρατήσει χαμηλό προφίλ στην Ουάσιγκτον, αλλά έχει σχέδια

Πόσο πιο πλούσιες έγιναν οι 19 πλουσιότερες οικογένειες των ΗΠΑ πέρυσι
Οι πλουσιότεροι από τους πλούσιους στην Αμερική ελέγχουν τον πλούτο του έθνους σε επίπεδα ρεκόρ

100 ημέρες χάους και ελάχιστα αποτελέσματα από το DOGE του Μασκ
Αδηλο το μέλλον του υπουργείου αποτελεσματικότητας μετα την αποχώρηση Μασκ - Η κριτική για έλλειψη διαφάνειας και τα πενιχρά αποτελέσματα

Από τα τρένα στα... τανκς - Η ιστορική στροφή της Γερμανίας που γεννά ευκαιρίες
Τι αναφέρει δημοσίευμα των FT για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει αυτό το διάστημα η μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης

Τραμπ: Ο πόλεμος με την Fed και το βαθύ πλήγμα στην αγορά ομολόγων
Στο κάδρο η ανεξαρτησία της Fed που προστίθεται στις ανησυχίες των επενδυτών για το χρέος, τον εμπορικό πόλεμο και τους τριγμούς στο καθεστώς του ασφαλούς καταφυγίου

H μεγάλη αντεπίθεση της Volkswagen στην Κίνα
Τρία καινούργια μοντέλα σχεδιασμένα ειδικά για την κινεζική αγορά παρουσίασε η γερμανική εταιρεία στη Σανγκάη

Η Nestle παγώνει τις τιμές για να μη χάσει καταναλωτές
Οι δασμοί πυροδοτούν σενάρια ύφεσης και πτώσης της κατανάλωσης - Σε άνοδο τα προϊόντα private label
![Φιλίπ Λέιν [ΕΚΤ]: Οι δασμοί Τραμπ είναι απίθανο να οδηγήσουν σε ύφεση την ευρωζώνη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/08/lane-ecb-600x432.jpg)
Λέιν: Οι δασμοί είναι απίθανο να οδηγήσουν σε ύφεση την ευρωζώνη
Ο Φιλίπ Λέιν εμφανίστηκε αισιόδοξος - Τι ανακοίνωσε για τα επιτόκια