Tapestry: Ξανά σε κέρδη με καθοδήγηση από την Coach – Ποια είναι η άλλη όψη του 2025

Η Tapestry κατέγραψε καθαρές ζημίες 517,1 εκατ. δολαρίων - Ο ρόλος της Gen Z και των millennials

Tapestry: Ξανά σε κέρδη με καθοδήγηση από την Coach – Ποια είναι η άλλη όψη του 2025

Για ακόμη μια φορά η Coach οδήγησε την εταιρεία χαρτοφυλακίου Tapestry Inc. σε ρεκόρ πωλήσεων και για το τέταρτο τρίμηνο και για ολόκληρο το οικονομικό έτος 2025. Τα οικονομικά στοιχεία που δημοσιεύτηκαν πριν λίγες μέρες έδειξαν πως η μάρκα που ξεχωρίζει για τις τσάντες της, σημείωσε αύξηση εσόδων 14% στο τέταρτο τρίμηνο σε ετήσια βάση και αύξηση 10% στο έτος.

Ειδικότερα, τα συνολικά έσοδα της Tapestry για το τέταρτο τρίμηνο ανήλθαν σε 1,7 δισεκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 8% σε ετήσια βάση. Τα έσοδα της εταιρείας για ολόκληρο το έτος, ανήλθαν σε 7 δισεκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 5%.

Gen Z και οι millennials αντιπροσώπευαν περίπου το 60% των νέων πελατών της Tapestry για τέταρτο τρίμηνο

Τις πταίει για τις ζημίες της Tapestry

Παρά το ισχυρό τέταρτο τρίμηνο, όμως, η Tapestry κατέγραψε καθαρές ζημίες 517,1 εκατομμυρίων δολαρίων. Ποσό που οφείλεται εν μέρει και στο γεγονός ότι το brand που τελεί υπό την ομπρέλα της, Kate Spade, παρουσιάζει σταθερά μειώσεις εσόδων. Στο τέταρτο τρίμηνο, τα έσοδά της μάλιστα μειώθηκαν κατά 13% και για ολόκληρο το έτος, υποχώρησαν κατά 10%, κρούοντας τον κώδωνα του κινδύνου για τον όμιλο που αποφάσισε μετά την πώληση της Stuart Weitzman, να επικεντρωθεί στην Coach και την Kate Spade.

«Η ζημία μπορεί να αποδοθεί στην απώλεια της Tapestry από την εξόφληση του χρέους που σχετίζεται με την αποτυχημένη προσφορά εξαγοράς της Capri Holdings , καθώς και σε μια υποτίμηση της αξίας της επωνυμίας της Kate Spade», επιβεβαίωσε στο Fashion Dive και ο Neil Saunders, διευθύνων σύμβουλος της GlobalData.

«Το πρώτο είναι κάπως εκτός ελέγχου της Tapestry, καθώς η FTC απέρριψε τη συμφωνία», εξήγησε ο Saunders. «Το δεύτερο οφείλεται στην αδυναμία της Tapestry να ανατρέψει την εικόνα της μάρκας, επομένως η ευθύνη βαρύνει τη διοίκηση».

Η μείωση των εσόδων της Kate Spade δείχνει ότι η μάρκα δεν βρίσκεται εκεί που θα έπρεπε, αλλά εμφανίζεται «μπερδεμένη». «Υπάρχουν μερικά ωραία μεμονωμένα κομμάτια, αλλά ολόκληρη η συλλογή δεν είναι τόσο συναρπαστική και της λείπει μια συνεκτική αφήγηση για να την κάνει απαραίτητη στους καταναλωτές – το ότι κάτι είναι ωραίο ή ευχάριστο πλέον δεν φαίνεται να αρκεί», κατέληξε ο αναλυτής.

Tapestry

Το πλεονέκτημα της Coach

Αυτό έρχεται σε αντίθεση με την Coach, η οποία έχει κερδίσει καταναλωτές μεσαίου εισοδήματος που έχουν αποκλειστεί από την κατηγορία «super premium» λόγω των υψηλών τιμών.

Η μάρκα έχει επίσης χρησιμοποιήσει το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων για να προσελκύσει νέους καταναλωτές και έχει υιοθετήσει μια πιο μοντέρνα προσέγγιση

Η Tapestry έχει θέσει ως βασικό σημείο εστίασης την προσέλκυση μιας νεότερης γενιάς καταναλωτών. Κατά τη διάρκεια του τριμήνου, η εταιρεία δήλωσε ότι απέκτησε περίπου 1,5 εκατομμύριο νέους πελάτες στη Βόρεια Αμερική και περισσότερους από 6,8 εκατομμύρια πελάτες κατά τη διάρκεια του οικονομικού έτους. Η εταιρεία δήλωσε ότι τα μέλη της Gen Z και οι millennials αντιπροσώπευαν περίπου το 60% των νέων πελατών της για το τρίμηνο και το έτος.

Σύμφωνα με τη CEO της Tapestry, Joanne Crevoiserat, η απόδοση της εταιρείας στο τέταρτο τρίμηνο απέδειξε ότι οι στρατηγικές της λειτουργούσαν.

«Κοιτάζοντας μπροστά, η δημιουργικότητα, η δεξιοτεχνία και η συναρπαστική αξία που προσφέρουμε σε μεγάλη κλίμακα — σε συνδυασμό με την ευελιξία του λειτουργικού μας μοντέλου — μας δίνουν τη δυνατότητα να προωθήσουμε τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη και την αξία για τους μετόχους».

Στο τέταρτο τρίμηνο, η Tapestry σημείωσε αύξηση εσόδων σε κάθε περιοχή στην οποία δραστηριοποιείται, εκτός από την Ιαπωνία, η οποία μειώθηκε κατά 7%, και την «Άλλη Ασία», η οποία παρέμεινε σταθερή. Η περιοχή της Κίνας σημείωσε τη μεγαλύτερη ανάπτυξη, κατά 18%. Τα έσοδα της Βόρειας Αμερικής αυξήθηκαν κατά 8%, ενώ τα έσοδα στην Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 13%. Η άλλη περιοχή της εταιρείας, η οποία αποτελείται από τους συνεργάτες αδειοδότησης και τις πωλήσεις στη Μέση Ανατολή, αυξήθηκε κατά 14%.

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο