Με αμείωτους ρυθμούς εισέρχονται στην ελληνική ξενοδοχειακή αγορά νέα brand διεθνών αλυσίδων καθώς η Ελλάδα, αναδεικνύεται σε έναν από τους πιο ελκυστικούς προορισμούς επενδύσεων στον τομέα της φιλοξενίας, προσελκύοντας κορυφαίες διεθνείς αλυσίδες που επιλέγουν να επεκτείνουν δυναμικά την παρουσία τους στη χώρα τα επόμενα δύο χρόνια. Από την Αθήνα και τη Χαλκιδική μέχρι την Κρήτη και τις Κυκλάδες, νέα brands κορυφαίων διεθνών αλυσίδων όπως της Marriott, της Hilton της Accor, της Hyatt, της Intercontinental Hotel Group, της Mellia, της Radisson, δίνουν νέα πνοή στην ελληνική τουριστική σκηνή, συνδυάζοντας το lifestyle, τον σύγχρονο σχεδιασμό και τη βιώσιμη πολυτέλεια.
Το πρώτο βήμα της Marriott στην Κρήτη
Τον Ιούνιο του 2025 άνοιξε στο Μαράθι των Χανίων, τις πύλες του το JW Marriott Crete Resort & Spa, σε συνεργασία με τη Βασιλάκης Α.Ε. και τη SWOT Hospitality.
Το JW κορυφαίο brand της Marriott, σηματοδοτεί την ισχυρή είσοδο της διεθνούς αλυσίδας στην Κρήτη.
Η Accor επεκτείνεται στην Ήπειρο
Η διεθνής αλυσίδα Mövenpick της Accor εγκαινίασε την παρουσία της στην Ελλάδα με το Mövenpick Resort Agios Nikolaos Sivota, προσθέτοντας ένα ακόμη όνομα πολυτελείας στα Σύβοτα.

Το brand, γνωστό για τον διακριτικό συνδυασμό φιλοξενίας και γαστρονομίας, ενισχύει την παρουσία της Accor στη νότια Ευρώπη.
Η πρώτη παρουσία της Hyatt στη Χαλκιδική
Η Hyatt Hotels Corporation έκανε το ελληνικό ντεμπούτο του brand Destination by Hyatt με το Zélia Halkidiki, που ξεκίνησε τη λειτουργία του το 2025.

Το adults-only resort των 122 δωματίων αποτελεί τη δεύτερη μονάδα Hyatt στη χώρα μετά το Grand Hyatt Athens
Νέα εποχή lifestyle φιλοξενίας στην Κρήτη
Η Meliá Hotels International έφερε για πρώτη φορά στην Ελλάδα το lifestyle brand INNSiDE by Meliá, με το INNSiDE Crete Elounda να ανοίγει τον Μάιο του 2026.

Το project αντικατοπτρίζει τη στρατηγική του ισπανικού ομίλου να ενισχύσει την παρουσία του σε προορισμούς που συνδυάζουν την παράδοση με τις σύγχρονες εμπειρίες.
Hilton – Ενίσχυση του αποτυπώματος σε Αθήνα και Κρήτη
Η Hilton συνεχίζει την επέκτασή της με τρία νέα ξενοδοχεία στην Αθήνα, μέσα από το brand Hilton Garden Inn με δυο ξενοδοχεία το Hiton Garden Inn Athens Syggrou Avenue, 120 δωματίων, που άνοιξε τον Μάιο και το Hilton Garden Inn Chania City το οποίο θα δέχεται κρατήσεις από τις αρχές του Ιανουαρίου του 2026.

Νέα εποχή με το Radisson RED
Η Radisson Hotel Group σχεδιάζει να διπλασιάσει την παρουσία του στην Ελλάδα έως το 2026, εισάγοντας το νεανικό brand Radisson RED.

Η πρώτη μονάδα, το Radisson RED Mitropoleos Square Athens, θα ανοίξει τον Μάιο του 2026, ακολουθούμενη από το Radisson Theatrou Square Athens.
Παράλληλα, προγραμματίζονται resort επενδύσεις στην Πελοπόννησο, την Πάρο και τη Σκιάθο, καθιστώντας τη Radisson τον μοναδικό διεθνή όμιλο με παρουσία σε όλους τους βασικούς Κυκλαδίτικους προορισμούς.
Luxury brands στην Κρήτη
Η IHG Hotels & Resorts ενισχύει τη θέση της στην Ελλάδα με δύο νέα luxury projects σε συνεργασία με το Gelasakis Group, τα Vignette και Kimpton.
Πρόκειται για το The Chania Hotel, Vignette Collection στο κέντρο των Χανίων και το Kimpton La Mer Crete (σήμερα La Mer Resort & Spa) το οποίο με την νέα επωνυμία του θα λειτουργήσει από το 2026.

Το ξενοδοχείο βρίσκεται σε μια θαυμάσια παραλία στο μέσον μεταξύ των Χανίων και του Ρεθύμνου. Τα δύο νέα ξενοδοχεία σηματοδοτούν την είσοδο των brands Vignette Collection και Kimpton στην ελληνική αγορά, φέρνοντας νέα πρότυπα προσωποποιημένης πολυτέλειας.
Ruby Hotels – Lean Luxury στο κέντρο της Αθήνας
Η γερμανική αλυσίδα Ruby Hotels, γνωστή για τη φιλοσοφία του “Lean Luxury”, κάνει την είσοδό της στην ελληνική αγορά με ένα νέο ξενοδοχείο στην Ομόνοια, σε συνεργασία με την Primetown Development.

Το Ruby Athens θα διαθέτει 114 δωμάτια, rooftop bar με πισίνα και σύγχρονους κοινόχρηστους χώρους και θα ανοίξει το 2027. Μετά την εξαγορά της Ruby από την IHG στις αρχές του 2025, το έργο εντάσσεται πλέον στο διεθνές χαρτοφυλάκιο της IHG.



































