Θετικός ήταν ο Ιούνιος στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στις δυο προβλήτες της Cosco Shipping Ports (μητρική της ΣΕΠ) στο λιμάνι του Πειραιά μετά από ένα αρνητικό Μάιο.
Το δεύτερο τρίμηνο του 2021 ήταν επίσης θετικό (+2,7%) σε αντίθεση με το πρώτο τρίμηνο που η διακίνηση Teus εμφανίζονταν μειωμένη (-5,8%) σε σύγκριση με πέρυσι το ίδιο διάστημα.
Σταδιακά το λιμάνι του Πειραιά ανακάμπτει, ενώ δεν εμφανίζει και τις δυσλειτουργίες άλλων λιμανιών, ωστόσο στο σύνολο του πρώτου εξαμήνου η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων από την ΣΕΠ εμφανίζεται μειωμένη κατά 1,6% σε σύγκριση με πέρυσι το ίδιο διάστημα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Cosco Shipping Ports που δημοσιοποιήθηκαν πρόσφατα, από τις δυο προβλήτες της ΣΕΠ στο λιμάνι του Πειραιά (η τρίτη ανήκει στον ΟΛΠ) διακινήθηκαν το πρώτο εξάμηνο 2.370,9 χιλιάδες Teu μειωμένα όπως προαναφέρθηκε κατά 1,6% σε σύγκριση με πέρυσι. Τον Ιούνιο διακινήθηκαν 396,2 χιλιάδες Teu καταγράφοντας μια αύξηση κατά 6% σε σύγκριση με πέρυσι τον ίδιο μήνα.
Συνολικά η Cosco Shipping Ports τον Ιούνιο κατέγραψε μία μείωσης τη διακίνηση φορτίων κατά 1% εξέλιξη που οφείλεται όπως αναφέρει στα προβλήματα που παρουσιάσθηκαν στο Yantian Terminal στην Κίνα.
Ωστόσο, η ίδια η εταιρεία υπογραμμίζει την σημαντική άνοδο στη διακίνηση φορτίων που κατεγράφης στα υπερπόντια λιμάνια και terminals που ελέγχει και αναφέρει χαρακτηριστικά την άνοδο στα terminals του Zeebrugge και της Ισπανίας (Βαλένθια) που η άνοδος των φορτίων που διακινήθηκαν ήταν της τάξης του 110,4% και 41,6% αντίστοιχα.
Στο πρώτο εξάμηνο η άνοδος των φορτίων σε αυτά τα δύο ευρωπαϊκά λιμάνια ήταν της τάξης του 48,1% και 14,9% αντίστοιχα και αποδίδεται από κύκλους της ΣΕΠ στις επιλογές των ναυτιλιακών εταιρειών να επιλέγουν σε περιόδους αυξημένων ναύλων τα λιμάνια που λόγω απόστασης αυξάνουν τα έσοδά τους.
Latest News
Εκπέμπουν SOS τα λιμάνια της Μεσόγειου - Δεν έχουν να αποθηκεύσουν τα εμπορεύματα
Νέες προκλήσεις δημιουργεί η αναταραχή στην Ερυθρά Θάλασσα
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Αναβαθμίζεται η Ζώνη Περάματος με δυο νέους γερανούς ικανότητας 40 τόνων
Οι γερανοί δημιουργούν νέα δεδομένα παρεχόμενων υπηρεσιών στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος
Γιατί τα ευρωπαϊκά λιμάνια έχουν μετατραπεί σε πάρκινγκ αυτοκινήτων
Οι διανομείς αυτοκινήτων χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο τους χώρους στάθμευσης του λιμανιού ως αποθήκη, ανακοίνωσε το λιμάνι της Αμβέρσας-Μπριζ