Tη στήριξη 320 απολυμένων εργαζομένων στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας στην περιοχή της Αραγονίας στην Ισπανία, προτείνει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή με σημερινή της απόφαση. Οι εργαζόμενοι έχασαν τη δουλειά τους λόγω της πανδημίας COVID-19 και το προτεινόμενο κονδύλι αγγίζει το 1,4 εκατ. ευρώ από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Προσαρμογής στην Παγκοσμιοποίηση για τους Εκτοπισμένους Εργαζομένους (ΕΤΠ). Στόχος της πρωτοβουλίας της ΕΕ είναι να βοηθήσει αυτούς τους ανθρώπους να βρουν νέες θέσεις εργασίας μέσω περαιτέρω εκπαίδευσης ή κατάρτισης.
Ο Επίτροπος για την Εργασία και τα Κοινωνικά Δικαιώματα, Νίκολας Σμιτ, δήλωσε σχετικά: «Η επένδυση σε ανθρώπους σημαίνει επένδυση στις δεξιότητές τους και στις ευκαιρίες για επιτυχία στην αγορά εργασίας. Σήμερα, η ΕΕ δείχνει αλληλεγγύη σε 320 πρώην εργαζόμενους στον κλάδο του αυτοκινήτου στην Ισπανία, βοηθώντας τους να ξεκινήσουν ξανά την επαγγελματική τους πορεία με νέες και πρόσθετες δεξιότητες, στοχευμένη υποστήριξη για αναζήτηση εργασίας και συμβουλές για το πώς να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση».
Τα μέτρα lockdown που εισήχθησαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19 και η έλλειψη ημιαγωγών ανάγκασαν τις εταιρείες αυτοκινήτων να διακόψουν ή να επιβραδύνουν σημαντικά την παραγωγή τους. Παρά την ευρεία και επιτυχή χρήση προγραμμάτων βραχυχρόνιας εργασίας, ορισμένοι κατασκευαστές αναγκάστηκαν να διακόψουν την παραγωγή οδηγώντας σε απολύσεις εργαζομένων. Χάρη στο ΕΤΠ, 320 εργαζόμενοι που απολύθηκαν από 50 επιχειρήσεις της Αραγονίας στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας θα λάβουν στοχευμένη ενεργό υποστήριξη στην αγορά εργασίας για να τους βοηθήσουν να επιστρέψουν στην εργασία τους.
Τα κονδύλια του ΕΤΠ ύψους 1,4 εκατομμυρίων ευρώ θα βοηθήσουν τις αρχές της Αραγονίας να χρηματοδοτήσουν μέτρα που θα περιλαμβάνουν από τον επαγγελματικό προσανατολισμό και την εξατομικευμένη υποστήριξη αναζήτησης εργασίας, και την απόκτηση νέων ή πρόσθετων δεξιοτήτων, έως την παροχή συμβουλών για την έναρξη μιας δικής τους επιχείρησης. Η εκπαίδευση θα συμβάλει επίσης στη βελτίωση των ψηφιακών δεξιοτήτων και γνώσεων σχετικά με τις νέες διαδικασίες βιομηχανικής παραγωγής, συμβάλλοντας επομένως στην ψηφιακή μετάβαση στην αυτοκινητοβιομηχανία. Οι συμμετέχοντες μπορούν να λάβουν επιδόματα για συμμετοχή σε αυτά τα μέτρα και συνεισφορά στα έξοδα μετακίνησης τους.
Το συνολικό εκτιμώμενο κόστος των μέτρων στήριξης είναι 1,7 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων το ΕΤΠ θα καλύψει το 85% (1,4 εκατ. ευρώ). Η περιφέρεια της Αραγονίας θα καλύψει το υπόλοιπο ποσό (0,3 εκατ. ευρώ).
Ιστορικό
Τα μέτρα καραντίνας που ήταν απαραίτητα για τον περιορισμό της πανδημίας COVID-19 καθώς και η έλλειψη ημιαγωγών είχαν σημαντικό αντίκτυπο στη δραστηριότητα και τον κύκλο εργασιών των επιχειρήσεων στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ισπανία. Το 2020, η παραγωγή μειώθηκε κατά 18,9% σε σύγκριση με το 2019, με αρνητικές συνέπειες στην απασχόληση.
Στην Αραγονία, οι κλάδοι της αυτοκινητοβιομηχανίας αντιπροσωπεύουν το 2,4% της καθαρής απασχόλησης. Τον Ιούνιο του 2021, το συνολικό περιφερειακό ποσοστό ανεργίας ήταν 10,7% – 3,6 ποσοστιαίες μονάδες υψηλότερο από τον μέσο όρο της ΕΕ (7,1%).
Οι περιφερειακές αρχές της Αραγονίας αναμένουν ότι οι περισσότεροι εκτοπισμένοι εργαζόμενοι στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας θα αντιμετωπίσουν δυσκολίες στην εύρεση νέων θέσεων εργασίας, εκτός εάν λάβουν πρόσθετη και εξατομικευμένη υποστήριξη. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι πολλοί ανήκουν σε κατηγορίες εργαζομένων που βρίσκονται ήδη σε μειονεκτική θέση στην περιφερειακή αγορά εργασίας.
Από το 2007, το ΕΤΠ διέθεσε περίπου 652 εκατομμύρια ευρώ σε 166 περιπτώσεις, προσφέροντας βοήθεια σε σχεδόν 160.000 εργαζόμενους και περισσότερους από 4.000 νέους που δεν εργάζονται, δεν εργάζονται ή δεν επιμορφώνονται σε 21 κράτη μέλη. Τα μέτρα που υποστηρίζονται από το ΕΤΠ προστίθενται στα εθνικά ενεργά μέτρα για την αγορά εργασίας.
Latest News
Η Fed…και όχι η Μέση Ανατολή θα μπορούσε να εκτροχιάσει την ΕΚΤ - Ανάλυση της Deutsche Bank
Ποια είναι τα νέα δεδομένα για την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα
Μπάφετ: Στο τέλος του β' τριμήνου το ταμείο θα φτάσει τα 200 δισ. δολάρια
Απαντώντας σε ερωτήσεις δήλωσε πως δεν είναι σίγουρος για το πως θα αξιοποιηθούν καλύτερα τα μετρητά της Berkshire
Μήπως η Ουκρανία έσωσε το εμπορικό έλλειμμα της ΕΕ; - Ανάλυση της BNP Paribas
Η είσοδος Κινέζων κατασκευαστών στην ευρωπαϊκή αγορά είναι σχετικά βραχύβια, αλλά η ταχύτητα διείσδυσης είναι πράγματι θεαματική
Γιατί η Japan Tobacco μένει στην Ρωσία ενώ άλλοι την εγκαταλείπουν
Τα τέσσερα εργοστάσια και οι 4.000 εργαζόμενοι στη χώρα λειτουργούν κανονικά
Η αμερικανική οικονομία επιβραδύνεται λένε οικονομολόγοι και επιχειρηματίες
Η κατανάλωση υποχωρεί και το θέμα των επιτοκίων τίθεται εκ νέου
Συμφωνία πιστωτών για τη διάσωση του γαλλικού ομίλου τεχνολογίας Atos
Σύμφωνα με τη La Tribune, οι ομολογιούχοι πιστωτές και οι τράπεζες που μοιράζονται το χρέος της Atos θα εισφέρουν 1,2 δισ. ευρώ σε μετρητά
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Ο CEO που προσέλαβε τη σύζυγο, έκανε Sir τον σκύλο τους και... γκρέμισε μία τράπεζα
Ο Βέρνον Χιλ, ιδρυτής της Commerce Bank και της Metro Bank, ήταν επίσης ο άνθρωπος που βρέθηκε πίσω από την κατάρρευση της Republic First - Τα όνειρα, η υπερβολή και η διαπλοκή
Μείωσε τη συμμετοχή της στη Apple η Berkshire
Η συμμετοχή της εταιρείας του Γουόρεν Μπάφετ μειώθηκε κατα 22% απο τα 174,3 δισ. δολάρια στο τέλος του 2023 στα 135,4 δισ. δολάρια στις 31 Μαρτίου
Ο τομέας των καλλυντικών «επενδύει» στην επίσκεψη του Κινέζου προέδρου στο Παρίσι
Στόχος η ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων στις γαλλικές εταιρείες από τους νέους αυστηρούς κινεζικούς κανόνες εισαγωγής που απαιτούν την ανταλλαγή τύπων και τεχνογνωσίας παραγωγής