Καθυστερήσεις στις παραδόσεις νεότευκτων πλοίων από τα ναυπηγεία αλλά και ακυρώσεις προσεγγίσεων στο λιμάνι της Σαγκάης και άλλα κινεζικά λιμάνια αναμένεται να επιφέρουν τα σκληρά lockdown που εφαρμόζει η κινεζική ηγεσία για τον περιορισμό των κρουσμάτων κορωνοϊού.
Τα ναυπηγεία στις επαρχίες Γιαντζού και Ζεγιάνγκ ακολούθησαν τα ναυπηγεία που έχουν έδρα τη Σαγκάη και επικαλούνται «ανωτέρα βία» για να δικαιολογήσουν καθυστερήσεις τις παραδόσεις νεότευκτων πλοίων. Ενα ναυπηγείο στη Γιαντζού επιβεβαίωσε επίσημα στο TradeWinds ότι έχει προειδοποιήσει τους πλοιοκτήτες ότι ενδέχεται να υπάρξει καθυστέρηση στην παράδοση νεότευκτων λόγω έλλειψης ναυπηγικών υλικών, λιπαντικών και εξοπλισμού πλοίων.
Οι καθυστερήσεις φαίνεται να προκαλούνται από τις αρνητικές συνέπειες ενός αυστηρού lockdown στη Σαγκάη, το οποίο έχει δημιουργήσει αναστάτωση στα logistics και έχει διαταράξει τις αλυσίδες εφοδιασμού στα ναυπηγεία.
Επίσης και τα ναυπηγεία της Σαγκάης αναγκάστηκαν να μπουν σε lockdown. Σε αντίθεση με τα ναυπηγεία στη Σαγκάη που βρίσκονται σε lockdown, τα ναυπηγεία στη Γιαντζού και τη Ζεγιάνγκ εξακολουθούν να λειτουργούν, αλλά η παραγωγή τους επηρεάζεται από ελλείψεις υλικών σύμφωνα με τοπικές ναυπηγικές πηγές.
Παράλληλα οι ακυρώσεις προσεγγίσεων πλοίων στο λιμάνι της Σαγκάης αναμένεται να αυξηθούν εάν το lockdown της πόλης παραμείνει σε ισχύ.
Οι ναυτιλιακές εταιρείες δεν έχουν ακόμη παραλείψει το μεγαλύτερο λιμάνι εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, το οποίο ως επί το πλείστον παραμένει σε μεγάλο βαθμό λειτουργικό, σύμφωνα με το Sea-Intelligence. Αυτό οφείλεται στο ότι τα πλοία μπορούν ακόμα να φορτώσουν και να ξεφορτώσουν φορτίο στο λιμάνι. Ωστόσο, η κατάσταση αυτή δεν θα διαρκέσει επ’ αόριστον. Ηδη ορισμένες ναυτιλιακές συμπεριλαμβανομένων των Mediterranean Shipping Co και Maersk, των δύο μεγαλύτερων στον κόσμο, έχουν ήδη σταματήσει τις κρατήσεις εμπορευματοκιβωτίων και επικίνδυνων φορτίων στη Σαγκάη.
Latest News
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias
Επιχείρηση διάσωσης από το Maran Gas Psara στα ανοιχτά της Ινδονησίας
To Maran Gas Psara ταξιδεύει υπό ελληνική σημαία
Επίθεση των Χούθι με πυραύλους και drones στο ελληνόκτητο πλοίο Cyclades
Οι Χούθι ανακοίνωσαν ότι στόχευσαν το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων MSC Orion σε επίθεση με drone στον Ινδικό Ωκεανό
Επιστρέφει στον ΟΛΠ η παλαιά φρουρά της Cosco – Τι παίζει με την αλλαγή διοίκησης
Το παρασκήνιο και οι προκλήσεις της νέας διοίκησης