Σφύζει από οικονομική υγεία ο Φρεσκούλης (Eurocatering), με τις πωλήσεις να σημειώνουν ρυθμό αύξησης άνω του 25% στο 9μηνο φέτος, σύμφωνα με πηγές κοντά στην εταιρεία.
Η εταιρεία του Χρυσόστομου Μαυρόπουλου, που πρωταγωνιστεί κατά καιρούς σε σενάρια εξαγορών, τα οποία όμως διαψεύδονται κατηγορηματικά, συνεχίζει το επενδυτικό της πλάνο, συνολικού ύψους 9,5 εκατ. ευρώ.
Υπενθυμίζεται ότι το μεγαλύτερο μέρος των επενδύσεων, περίπου στα 5,5 εκατ. ευρώ, αφορούν τη νέα μονάδα στην Αθήνα με στόχο τη συνένωση των δραστηριοτήτων της εταιρείας από τις υφιστάμενες μονάδες που διατηρεί σε Αθήνα και Λιβαδειά, καθώς και την αύξηση της παραγωγικής δυναμικής στα 350 χιλ. τεμάχια ημερησίως.
Υπερδιπλασίασε τα κέρδη
Οι θετικές επιδόσεις της Νο1 εταιρείας νωπών οπωροκηπευτικών, στην οποία ήδη έχουν επενδύσει το fund EOS Capital Partners του Απόστολου Ταμβακάκη και το Elikonos 2 S.C.A. SICAR, έρχονται να προστεθούν στα καλά αποτελέσματα του 2021, χρονιά κατά την οποία διπλασίασε τα κέρδη της το 2021, πετυχαίνοντας ταυτόχρονα σημαντική άνοδο του τζίρου της.
Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στις χρηματοοικονομικές καταστάσεις της Eurocatering, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας διαμορφώθηκε σε 49,55 εκατ. ευρώ έναντι 38,64 εκατ. ευρώ το 2020, καταγράφοντας αύξηση 28,21%, ενώ το μικτό αποτέλεσμα ανήλθε σε 16,72 εκατ. ευρώ από 12 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση (αύξηση 39,29%).
Το αποτέλεσμα προ τόκων φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκε σε 5,25 εκατ. ευρώ έναντι 3,13 εκατ. ευρώ (αύξηση 67,79%).
Ακόμη καλύτερο ήταν το αποτέλεσμα προ φόρων που ανήλθε σε 3,8 εκατ. ευρώ έναντι 1,98 εκατ. ευρώ το 2020, σημειώνοντας άνοδο της τάξης του 91,85%.
Αναφορικά με το αποτέλεσμα μετά από φόρους διαμορφώθηκε σε 2,91 εκατ. ευρώ από 1,41 εκατ. ευρώ την προηγούμενη οικονομική χρήση, με την αύξηση να φθάνει σε ποσοστό το 106,2%.
Στη Βουλγαρία
Να σημειωθεί ότι στις ενοποιημένες χρηματοοικονομικές καταστάσεις συμπεριλαμβάνεται με τη μέθοδο της ολικής ενοποίησης και η κατά 100% θυγατρική εταιρεία MC Fresh Ltd, με έδρα τη Βουλγαρία.
Η εταιρεία, που ήταν η πρώτη που λανσάρισε στην ελληνική αγορά τις πλυμένες και κομμένες σαλάτες με το brand Φρεσκούλης το 2004, έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την αγορά της Βουλγαρίας, επιδιώκοντας και την παραγωγική της παρουσία στη γειτονική χώρα.
Η Eurocatering ιδρύθηκε το 2000 καινοτομώντας με τη διάθεση έτοιμων προς χρήση και κατανάλωση λαχανικών και φρούτων, ενώ το «Ολυμπιακό έτος» 2004, η εταιρεία εισήγαγε για πρώτη φορά στην εγχώρια αγορά τις πλυμένες και κομμένες σαλάτες υπό το brand «Φρεσκούλης», σε μια προσπάθεια να ανταποκριθεί αποτελεσματικά στις ολοένα και εντεινόμενες ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών για υγιεινές επιλογές διατροφής.
Σήμερα, η εταιρεία διαθέτει παραγωγικές μονάδες σε Αθήνα και Λιβαδειά, κέντρα logistics, διανομής και πωλήσεων σε Θεσσαλονίκη, Λάρισα και Πάτρα, καθώς επίσης κι ένα στόλο οχημάτων που απαρτίζεται από 65 ιδιόκτητα φορτηγά-ψυγεία.
Latest News
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Και χειμώνα και καλοκαίρι - Ο freddo espresso δεν επηρεάζεται από την εποχικότητα
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση
Τα σχέδια των ελληνικών τραπεζών για ανάπτυξη στο εξωτερικό
Οι κινήσεις Eurobank, Alpha Bank, Εθνικής Τράπεζας και Πειραιώς
O Μπάιντεν στρώνει το χαλί… σε Τιτάνα και Ελληνικά Καλώδια
Πακέτο κινήτρων 120 εκατ. δολ. στις δύο ελληνικές βιομηχανίες για επενδύσεις στις ΗΠΑ
Η 15ετία που τα άλλαξε όλα στα τραπεζικά καταστήματα
Νέα πρότυπα λειτουργίας και εξυπηρέτηση των πελατών με τη συμβολή της τεχνολογίας
Πειραϊκή Μικροζυθοποιία: Η μπύρα που «ξεθύμανε» και βγαίνει στο σφυρί
Η ιστορία της εταιρείας και του Αλέξανδρου Κουμάντου
Τα χρήματα στην Avramar μπήκαν, ζητείται τώρα νέος επενδυτής
Γιατί η αγορά χαρακτηρίζει την εταιρεία «Μαρινόπουλο της ιχθυοκαλλιέργειας»
Ποια είναι η startup – ηγέτης στην πράσινη ενέργεια – Πάνω από 1 δισ. ευρώ η αξία της
Η εταιρεία έχει υπό ανάπτυξη ένα χαρτοφυλάκιο έργων άνω του 1,2GW παραγωγής ενέργειας και 900ΜW αποθήκευσης - Τα επενδυτικά σχέδια
«Ψήφος εμπιστοσύνης» στην AustriaCard to placement του 15% - Στο 71,52% το ποσοστό του Ν. Λύκου
Η εταιρεία καλωσορίζει την επένδυση