Εντυπωσιακή είναι η ανάπτυξη της MSC, της μεγαλύτερης ναυτιλιακής εταιρείας του κόσμου, η οποία από τον Αύγουστο του 2020 μέχρι σήμερα αγόραζε περίπου 10 πλόια μηνιαίως.
Συγκεκριμένα, η MSC της οικογένειας Απόντε -που πήρε την πρώτη θέση από την Δανική Maersk τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους- αγόρασε συνολικά 253 second hand πλοία από τον Αύγουστο του 2020.
Διαβάστε επίσης: Σε δύο νέους «γίγαντες» της MSC τα σκήπτρα των μεγαλύτερων containerships
Eπιπλέον, η εταιρεία παρήγγειλε πλοία χωρητικότητας 1,7 εκατ. TEU, σηματοδοτώντας μια πρωτοφανή επέκταση του στόλου.
Χαρακτηριστικό της ανάπτυξης της MSC αποτελεί το γεγονός πως το βιβλίο παραγγελιών της σήμερα είναι περίπου το ίδιο με ολόκληρο τον υφιστάμενο στόλο της Hapag-Lloyd, του πέμπτου μεγαλύτερου στόλου containerships στον κόσμο.
Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, ο αριθμός των αγορών MSC από τον Αύγουστο του 2020 είναι μεγαλύτερος από τους επόμενους επτά μεγαλύτερους αγοραστές συνολικά.
Mε βάση αυτές τις επιδόσεις, όπως εκτιμά η Alphaliner, η MSC θα παραμείνει για το άμεσο μέλλον ο ηγέτης της αγοράς ενώ θα μεγαλώσει τη διαφορά από τη δεύτερη Maersk και τις υπόλοιπες μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες liners. Αξίζει να σημειωθεί ότι από το 2020 του πρώτου εξαμήνου η MSC αύξησε τον στόλο της κατά 69%%.
Tα 100 δισ. των Απόντε
Με καταγωγή από τη Νάπολη, ο «μυστικοπαθής» Τζιανλουίτζι Απόντε έχει συγκεντρώσει μια προσωπική περιουσία ύψους 100 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ανέφεραν τα ελβετικά μέσα ενημέρωσης τον περασμένο μήνα, χαρακτηρίζοντας την οικογένεια ως την πλουσιότερη στη χώρα. Εάν ισχύει ο πλούτος των 100 δισ., αυτό θα έβαζε τους Απόντε στην έκτη θέση της λίστας των πλουσιότερων ανθρώπων του κόσμου, ανάμεσα στον Μπιλ Γκέιτς και τον Γουόρεν Μπάφετ.
Latest News
Παράταση στον διαγωνισμό για την παραχώρηση του Λιμένα Λαυρίου
Σκοπός του Ταμείου είναι η τουριστική κυρίως αξιοποίηση του εξυπηρετώντας κρουαζιερόπλοια αλλά και για τη μεταφορά φορτίων εμπορευμάτων
Η Navtex στο Λακωνικό Κόλπο και ο «σκιώδης στόλος» του Πούτιν
Πώς η ανακοίνωση ασκήσεων του Πολεμικού Ναυτικού δυσκολεύει το «ξέπλυμα» ρωσικού πετρελαίου
Θηριώδεις επενδύσεις στα ευρωπαϊκά λιμάνια
Η πράσινη μετάβαση θα στοιχίσει πάνω από 80 δισ. ευρώ για να ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες του διεθνούς εμπορίου και των πλοίων
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias