Σε ένα καταλυτικό «χτύπημα» ενάντια στην Boeing αναμένεται να προχωρήσει η Airbus. Η ευρωπαϊκή εταιρεία είναι έτοιμη να σχεδιάσει ένα μοντέλο Α220-500, το οποίο μαζί με το μοντέλο Α321 αναμένεται να…βάλει στα σχοινιά την ανταγωνίστριά της, η οποία θα δυσκολευτεί να παράξει ένα νέο μοντέλο αεροσκάφους, κατά την επόμενη δεκαετία.
Ο σχεδιασμός ενός νέου εμπορικού αεροσκάφους απαιτεί τεράστιες οικονομικές δαπάνες και χρόνια μηχανικής…μαγείας, με την επιτυχία να μην είναι εξασφαλισμένη, όπως μπορεί να επιβεβαιώσει το βραχύβιο Jumbo Airbus A380, σύμφωνα με το Bloomberg. Είναι γεγονός ότι το διώροφο τζετ δεν ανταπέδωσε ποτέ το κόστος ανάπτυξης των 20 δισεκατομμυρίων δολαρίων προτού απορριφθεί το 2019.
Αλλαγές
Αυτή η προσέγγιση έφερε τις αλλαγές στην οικογένεια Airbus A320neo, με νέους κινητήρες οικονομίας καυσίμου, ενώ μοντέλο A321 έγινε επιτυχία. Τώρα, η Airbus φαίνεται έτοιμη να εφαρμόσει τη στρατηγική στο μικρότερο A220 της, ένα μοντέλο που πήρε πριν από μερικά χρόνια, όταν η Canada’s Bombardier Inc. αναγκάστηκε να πουλήσει το πτητικό της έργο.
Διαβάστε επίσης: Boeing: «Ξεβάφουν» τα 787 – Συνίσταται προσωρινή επιδόρθωση με «γρήγορη ταινία»
Την ίδια στιγμή, η μόνιμη ανταγωνίστριά της Boeing Co. δεν έχει καμία επιλογή επιστροφής, αφήνοντάς την εκτεθειμένη σε ένα…διπλόπωλιο που για δεκαετίες ευδοκιμούσε. Με χρέος 57 δισεκατομμυρίων δολαρίων και τις τεράστιες συνέπειες από δύο συντριβές του μοντέλου 737 Max, η αμερικανική εταιρεία κατασκευής αεροπλάνων παραδέχτηκε πρόσφατα ότι δεν θα σχεδιάσει νέο αεροσκάφος αυτή τη δεκαετία. Αυτή η αδυναμία ανταπόκρισης θα παραχωρήσει – ζωτικής σημασίας – έδαφος στην Airbus, καθώς η ευρωπαϊκή εταιρεία σκοπεύει να στριμώξει τον αμερικανό ανταγωνιστή της.
Ο Guillaume Faury, διευθύνων σύμβουλος της Airbus, δήλωσε τον περασμένο μήνα ότι είναι ζήτημα το πότε (και όχι το εάν) η εταιρεία θα προχωρήσει με το A220-500.
Ανταγωνισμός
Το αεροσκάφος θα μπορούσε ενδεχομένως να έχει μικρότερη χωρητικότητα από την έκδοση 737 Max 8 της Boeing των 170 θέσεων, αλλά θα έχει επίσης τη δυνατότητα να μεταφέρει σχεδόν τον ίδιο αριθμό επιβατών, με νέο σχεδιασμό και καλύτερη οικονομία καυσίμου.
Εάν η Airbus προχωρήσει σε αυτό το πρόγραμμα , κάτι που αποτελεί ένα ριψοκίνδυνο στοίχημα, ενδέχεται να αλλάξει την κυριαρχία της κερδοφόρας αγοράς για τζετ μικρών αποστάσεων.
«Το A321 έχει κερδίσει σημαντικό μερίδιο αγοράς και η Boeing δεν έχει πραγματικά ένα προϊόν που να το ανταγωνιστεί άμεσα», λέει ο Lindsey Webster, της MBA Aviation. «Το A220-500 θα πρόσφερε άλλη μια οδό για την ανάπτυξη της Airbus», προσθέτει.
Latest News
Η Fed…και όχι η Μέση Ανατολή θα μπορούσε να εκτροχιάσει την ΕΚΤ - Ανάλυση της Deutsche Bank
Ποια είναι τα νέα δεδομένα για την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα
Μπάφετ: Στο τέλος του β' τριμήνου το ταμείο θα φτάσει τα 200 δισ. δολάρια
Απαντώντας σε ερωτήσεις δήλωσε πως δεν είναι σίγουρος για το πως θα αξιοποιηθούν καλύτερα τα μετρητά της Berkshire
Μήπως η Ουκρανία έσωσε το εμπορικό έλλειμμα της ΕΕ; - Ανάλυση της BNP Paribas
Η είσοδος Κινέζων κατασκευαστών στην ευρωπαϊκή αγορά είναι σχετικά βραχύβια, αλλά η ταχύτητα διείσδυσης είναι πράγματι θεαματική
Γιατί η Japan Tobacco μένει στην Ρωσία ενώ άλλοι την εγκαταλείπουν
Τα τέσσερα εργοστάσια και οι 4.000 εργαζόμενοι στη χώρα λειτουργούν κανονικά
Η αμερικανική οικονομία επιβραδύνεται λένε οικονομολόγοι και επιχειρηματίες
Η κατανάλωση υποχωρεί και το θέμα των επιτοκίων τίθεται εκ νέου
Συμφωνία πιστωτών για τη διάσωση του γαλλικού ομίλου τεχνολογίας Atos
Σύμφωνα με τη La Tribune, οι ομολογιούχοι πιστωτές και οι τράπεζες που μοιράζονται το χρέος της Atos θα εισφέρουν 1,2 δισ. ευρώ σε μετρητά
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Ο CEO που προσέλαβε τη σύζυγο, έκανε Sir τον σκύλο τους και... γκρέμισε μία τράπεζα
Ο Βέρνον Χιλ, ιδρυτής της Commerce Bank και της Metro Bank, ήταν επίσης ο άνθρωπος που βρέθηκε πίσω από την κατάρρευση της Republic First - Τα όνειρα, η υπερβολή και η διαπλοκή
Μείωσε τη συμμετοχή της στη Apple η Berkshire
Η συμμετοχή της εταιρείας του Γουόρεν Μπάφετ μειώθηκε κατα 22% απο τα 174,3 δισ. δολάρια στο τέλος του 2023 στα 135,4 δισ. δολάρια στις 31 Μαρτίου
Ο τομέας των καλλυντικών «επενδύει» στην επίσκεψη του Κινέζου προέδρου στο Παρίσι
Στόχος η ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων στις γαλλικές εταιρείες από τους νέους αυστηρούς κινεζικούς κανόνες εισαγωγής που απαιτούν την ανταλλαγή τύπων και τεχνογνωσίας παραγωγής