Με μόνο την ακαδημαϊκή τους ταυτότητα θα μπορούν σύντομα οι φοιτητές των ΑΕΙ να μετακινούνται με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, καθώς η ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή ανέλαβε, κατόπιν σχετικού ανοιχτού διαγωνισμού, τη διασύνδεση του Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου (ΑΣΣΚ) του ΟΑΣΑ με το κεντρικό πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης ακαδημαϊκής ταυτότητας του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων που διαχειρίζεται το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ ΑΕ).
Σύμφωνα με τη σύμβαση που υπέγραψε η εταιρεία με την ΕΔΥΤΕ ΑΕ, η ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή αναλαμβάνει να φέρει εις πέρας εντός πέντε μηνών τον Σχεδιασμό, την Υλοποίηση και τις Δοκιμές υπηρεσίας επέκτασης των δικαιωμάτων μετακίνησης στους φοιτητές ΑΕΙ με αυτοματοποιημένο τρόπο, χωρίς υποχρέωση προσέλευσης σε φυσικό εκδοτήριο του ΟΑΣΑ, καθώς και τον Σχεδιασμό λειτουργιών πώλησης και επικύρωσης των συστημάτων ηλεκτρονικού εισιτηρίου στις νέες ακαδημαϊκές ταυτότητες των φοιτητών ΑΕΙ.
Διαβάστε επίσης: ΟΑΣΑ: Σε πιλοτική λειτουργία ο ψηφιακός «βοηθός»
Όπως τονίζεται, με την ολοκλήρωση του έργου οι φοιτητές ΑΕΙ θα μπορούν να μετακινούνται με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, χωρίς να χρειάζεται να έχουν μαζί τους πλέον τη σχετική κάρτα του ΟΑΣΑ, αφού όλες οι λειτουργίες του ηλεκτρονικού εισιτηρίου θα έχουν ενσωματωθεί στην ακαδημαϊκή τους ταυτότητα.
Το «πράσινο» αποτύπωμα
Πέρα από τη διευκόλυνση που η διασύνδεση αυτή θα παρέχει στους φοιτητές, αναμένεται να συμβάλει ενεργά στην προσπάθεια βελτίωσης του περιβαλλοντικού αποτυπώματος του ΟΑΣΑ, αφού περιορίζεται η χρήση χαρτιού και πλαστικού και εξοικονομείται ενέργεια λόγω σημαντικών μειώσεων στις μετακινήσεις στη φάση της διανομής και αποθήκευσης των σχετικών φοιτητικών καρτών (πάσο).
«Πρόκειται για την πλέον πρόσφατη προσθήκη στο χαρτοφυλάκιο έργων Τεχνολογίας Πληροφοριών και Επικοινωνίας (ICT) που αναπτύσσει επιτυχώς τα τελευταία χρόνια η ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή. Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία συμμετέχει στον ιδιωτικό φορέα σύμπραξης HELLAS SMARTICKET A.E. (HST A.E.), που σχεδίασε, εγκατέστησε και υλοποίησε το Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου για τις αστικές συγκοινωνίες της Αττικής και σήμερα, συνεχίζει την τεχνική διαχείριση, τη συντήρηση και τη λειτουργική υποστήριξή του μέχρι τη λήξη της σχετικής σύμβασης τον Μάιο του 2027. Το σύστημα υποστηρίζει τεχνικά το κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης και παρακολούθησης του εξοπλισμού (Call Center/Monitoring) σε βάρδιες 24/7, ενώ υποστήριξη πεδίου κάνουν, επίσης σε βάρδιες 24/7, 40 τεχνικοί πεδίου με 9 εταιρικά οχήματα», επισημαίνεται χαρακτηριστικά.
Latest News
Οριακά κάτω από τη ζώνη κινδύνου η ελληνική οικονομία – Η βαθμολογία από Oxfords Economics
Στην 63η θέση η Ελλάδα σε σύνολο 164 χωρών ως προς το επίπεδο κινδύνου της οικονομίας
myAUEB: Η νέα εφαρμογή για το κινητό από το ΟΠΑ
Η πρώτη ολοκληρωμένη εφαρμογή κινητού σε ελληνικό ΑΕΙ από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Δύσκολες οι καταναλωτικές προοπτικές για το 2024 – Οι προσδοκίες για το 2025
Σύμφωνα με την Oxford Economics τα ποσοστά αποταμίευσης των νοικοκυριών έχουν σταθεροποιηθεί πάνω από τα προ της πανδημίας επίπεδα
Στην κορυφή διεθνώς τα μεταπτυχιακά προγράμματα του ΟΠΑ
Πώς αξιολογήθηκαν τα μεταπτυχιακά του ΟΠΑ με βάση τον έγκυρο διεθνή φορέα αξιολόγησης “Eduniversal Best Masters Rankings” για το 2024
Ελπίδες για ισχυρή ανάκαμψη της Ευρωζώνης στο 2ο εξάμηνο του 2024
Διευρύνεται η διαφορά επιδόσεων ανάμεσα σε ΗΠΑ και άλλες χώρες των G7, σύμφωνα με την Consensus Economics
Συμφωνία Συνεργασίας ΟΠΑ - ΕΥΔΑΠ
Οι δυο οργανισμοί ενώνουν τις δυνάμεις τους στους τομείς της εκπαίδευσης, της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας
Μια Τομεακή Ερμηνεία της Έξαρσης του Πληθωρισμού στην Ελλάδα
Από το συνολικό δείκτη τιμών καταναλωτή αλλά και τις τιμές σε διάφορους τομείς, φαίνεται ότι οι τάσεις στην Ελλάδα και την ευρωζώνη κινούνται με διαφορετικό ρυθμό και ένταση
Επίτιμος διδάκτωρ του ΠΑΠΕΙ ο αείμνηστος Ιωάννης Αγγελικούσης
Το δίπλωμα επιδόθηκε στη σύζυγο και στην κόρη του εκλιπόντος