Σε ευθεία επίθεση στην διοίκηση του ΟΛΠ και την Cosco προχωρούν με ανακοίνωση τους ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΝΑΥΠΗΓΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ (Σ.Ε.ΝΑ.ΒΙ.) και ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΝΑΥΠΗΓΕΙΩΝ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ, καταγγέλλοντας την συρρίκνωση των θέσεων της ναυπηγοεπισκευής στο Πέραμα.
Διαβάστε επίσης: Νέα εποχή για τα ναυπηγεία Περάματος – Από τα ξύλινα σκαριά στα mega yachts και στα οχηματαγωγά
Η καταγγελία
Στην ανακοίνωση τους καταγγέλλουν την Cosco για:
-συρρίκνωση και ακύρωση θέσεων επισκευής πλοίων από την ΟΛΠ/COSCO
-την χωροθέτηση από την ΟΛΠ/COSCO δραστηριοτήτων ασχέτων με τη Ναυπηγοεπισκευή σε θέσεις παραδοσιακά εκτέλεσης επισκευών πλοίων.
-την εκτέλεση έργων από την ΟΛΠ/COSCO ταυτόχρονα σε πολλές θέσεις Ναυπηγοεπισκευής με αποτέλεσμα την δραστική μείωσή τους και την άρνηση εφαρμογής κοινά αποδεκτού χρονοδιαγράμματος.
-την άρνηση διαβούλευσης, την πλήρη κινέζικη αδιαλλαξία και τη χαρακτηριστική κινέζικη αποικιοκρατική συμπεριφορά.
-την κατάληψη μεγάλου αριθμού θέσεων επισκευής από αργούντα ή διαχειμαζόμενα πλοία με ευθύνη της ΟΛΠ/COSCO.
-την κινέζικη κακοδιαχείριση στον ΟΛΠ, που διώχνει πλοία από την Ναυπηγοεπισκευή, ακόμα και όταν υπάρχουν διατιθέμενες υποδομές.
-την κατάφωρη παραβίαση της Σύμβασης Παραχώρησης, που δεν επιτρέπει τη συρρίκνωση των θέσεων επισκευής, αλλά αντίθετα προάγει «… την παροχή, παράδοση και εκμίσθωση επιπρόσθετων υποδομών και ναυπηγοεπισκευαστικών δυνατοτήτων…, σε περιοχές που επί του παρόντος δεν φιλοξενούν Ναυπηγοεπισκευαστικές ιδιότητες …».
-την κατάφωρη παραβίαση της Εθνικής μας και της Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας.
-την αυθαίρετη επιβολή και την υπέρμετρη αύξηση τελών σε βάρος της Ναυπηγοεπισκευής και της Ελληνικής Ναυτιλίας από την ΟΛΠ/COSCO, που καθημερινά επιδεικνύει συμπεριφορά ακραιφνούς αποικιοκράτη με πλήρη περιφρόνηση των τοπικών κοινωνιών και επιχειρήσεων.
«Παραβιάζεται η σύμβαση παραχώρησης»
Στην ανακοίνωση τονίζεται ακόμη ότι «οι κινέζοι της COSCO παραβιάζουν καθημερινά τη Σύμβαση Παραχώρησης και παρανομούν ατιμώρητα, ως εάν ήλθαν στη χώρα μας όχι ως επενδυτές, αλλά ως αποικιοκράτες. Η COSCO οδηγεί συστηματικά τη Ναυπηγοεπισκευή στον όλεθρο, την καταστροφή και τις τοπικές κοινωνίες στην ανεργία, την πείνα και την εξαθλίωση».
Τέλος τα δυο σωματεία ζητούν την άμεση παρέμβαση της Πολιτείας για «να σταματήσει η παράνομη συμπεριφορά της COSCO και η καταστροφική της δράση για τις Ελληνικές επιχειρήσεις και τις τοπικές κοινωνίες. Ο χρόνος και η υπομονή μας έχει εξαντληθεί. Επιχειρήσεις και εργαζόμενοι θα δράσουμε βροντοφωνάζοντας: ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑΞΙΟΥ !!! Chinese go home! You are not welcome in Piraeus!!!»
Latest News
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias
Επιχείρηση διάσωσης από το Maran Gas Psara στα ανοιχτά της Ινδονησίας
To Maran Gas Psara ταξιδεύει υπό ελληνική σημαία
Επίθεση των Χούθι με πυραύλους και drones στο ελληνόκτητο πλοίο Cyclades
Οι Χούθι ανακοίνωσαν ότι στόχευσαν το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων MSC Orion σε επίθεση με drone στον Ινδικό Ωκεανό
Επιστρέφει στον ΟΛΠ η παλαιά φρουρά της Cosco – Τι παίζει με την αλλαγή διοίκησης
Το παρασκήνιο και οι προκλήσεις της νέας διοίκησης
Αλλαγές κορυφής στη διοίκηση του ΟΛΠ - Επιβεβαίωση IL Postino
Οι αλλαγές έρχονται σε μια στιγμή που για τρίτη συνεχόμενη χρονιά τις υψηλότερες επιδόσεις στην ιστορία της, αναφορικά με τα έσοδα και την κερδοφορία
Νέο διπλό χτύπημα των Χούθι στην Ερυθρά- Εκτόξευσαν 3 πυραύλους
Δεν έχουν αναφερθεί τραυματισμοί ή άλλες ζημιές από πλοία των ΗΠΑ, του συνασπισμού ή των εμπορικών πλοίων, σύμφωνα με την CENTCOM
«Κομφούζιο» στα λιμάνια λόγω Πρωτομαγιάς - Οι αλλαγές στα δρομολόγια του Πάσχα
Σχεδόν γεμάτα και με τιμές το ίδιο ακριβές με πέρυσι θα ταξιδέψουν φέτος οι εκδρομείς της Μ. Εβδομάδας
Πλώρη για τους 40 εκατ. ταξιδιώτες έβαλαν τα κρουαζιερόπλοια
Ξεπέρασε την προ-Covid κίνηση ο κλάδος φθάνοντας τους 31,7 εκατ. επιβάτες πέρυσι και για το 2024 ανεβάζει τον πήχη στους 35,7 εκατ. επιβάτες