Διεργασίας βρίσκονται σε εξέλιξη στο υπουργείο Ναυτιλίας, αυτή την ώρα, με αντικείμενο την εξεύρεση λύσης στο θέμα της 48ωρης απεργίας των πληρωμάτων ρυμουλκών. Πληροφορίες του ot.,gr αναφέρουν ότι επίκειται συνάντηση των εμπλεκόμενων μερών.
Επισημαίνεται ότι η Διεθνής Ναυτική Ένωση που εκπροσωπεί τους ναυτικούς πράκτορες έχει ζητήσει την έναρξη διαπραγματεύσεων και την επικράτηση εργασιακής ειρήνης γιατί μία ενδεχόμενη κινητοποίηση των ρυμουλκών, εν μέσω εορταστικής περιόδου, θα εγκλώβιζε εκατοντάδες εμπορευματοκιβώτια με ευπαθή προϊόντα στους εμπορικούς λιμένες της χώρας και είχε ζητήσει την παρέμβαση του υπουργείου Ναυτιλίας.
Νέες κινητοποιήσεις από την Τρίτη 27/12 προανήγγειλαν τα πληρώματα των ρυμουλκών
Υπενθυμίζεται ότι η Πανελλήνια Ένωση Πληρωμάτων Ρυμουλκών και Ναυαγοσωστικών, έχει κηρύξει δύο νέες 48ωρες απεργίες, από τα ξημερώματα της Τρίτης 27 Δεκεμβρίου.
Οι εργαζόμενοι ζητούν από τις δύο εργοδοτικές οργανώσεις την υπογραφή νέων συλλογικών συμβάσεων εργασίας, με αυξήσεις βάσει πραγματικών συνθηκών στο πλαίσιο του πληθωρισμού, ενώ για το θέμα θα πραγματοποιηθεί συνάντηση αύριο, Παρασκευή, στο υπουργείο Ναυτιλίας.
«Μετά την τελευταία συνάντηση με την εργοδοσία, με τη θέση της για μηδαμινές αυξήσεις σε σχέση με τις υπάρχουσες συνθήκες, προχωράμε μετά από απόφαση της Γενικής Συνέλευσης στο μόνο μέτρο πίεσης που μας έχει απομείνει, αυτό της απεργιακής κινητοποίησης την οποία είχαμε αναστείλει», τονίζει στην ανακοίνωσή του το συνδικαλιστικό σωματείο των εργαζομένων.
Προσθέτει, εξάλλου, ότι με υψηλό αίσθημα ευθύνης απέναντι στους εμπλεκόμενους η Πανελλήνια Ένωση Πληρωμάτων Ρυμουλκών είναι έτοιμη για νέο διάλογο και για εξεύρεση μιας αποδεκτής λύσης.
Η ΔΝΕ με ανακοίνωση της επεσήμανε μεταξύ άλλων ότι οι απεργίες στα λιμάνια θα επιφέρουν προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα, όπως και στους εισαγωγείς και εξαγωγείς. Παράλληλα όπως σημειώνει η ένωση, σε κίνδυνο τίθενται τα ευπαθή προϊόντα από τις καθυστερήσεις που θα προκύψουν εξαιτίας των απεργιακών κινητοποιήσεων.
Latest News
Το roadmap για τον έκτο προβλήτα στον ΟΛΘ - Στο περίμενε... του Προεδρικού Διατάγματος
Τι είπε η διοίκηση του ΟΛΘ στη ΓΣ των μετόχων
Πού επενδύουν οι ναυτιλιακές τακτικών γραμμών
Βασίζονται όλο και περισσότερο στην ιδιοκτησία των πλοίων τους για να επεκταθούν μειώνοντας το μερίδιο των ναυλωμένων πλοίων
Σε ιστορικά υψηλά οι τιμές ναυπήγησης νέων πλοίων
Κίνα και Κορέα διεκδικούν την μερίδα του λέοντος στις ναυπηγήσεις
Απεβίωσε ο Καπετάν Βαγγέλης Κούζιλος
Ο Καπετάν Βαγγέλης Κούζιλος, διετέλεσε επί σειρά ετών πρόεδρος του Ομίλου Φίλων Λίμπερτυ και συνέβαλε στην ανάδειξη του πλωτού μουσείου «Ελλάς Λίμπερτυ»
Ποσειδώνια 2024: Οι κορυφαίοι του κλάδου της ναυτιλίας διαμορφώνουν την ατζέντα
Στο Athens Metropolitan Expo από τις 3 έως 7 Ιουνίου διοργανώνεται η κορυφαία ναυτιλιακή έκθεση στον κόσμο
Άλμα στη ζήτηση για κρουαζιέρα - Χιλιάδες εργαζομένους αναζητά η Royal Caribbean
Τα νέα πλοία και η «πίεση» στα πανεπιστήμια για πιστοποιήσεις σε νέους
Το παρασκήνιο της παράτασης του διαγωνισμού για το λιμάνι του Λαυρίου
Το αυξημένο επενδυτικό ενδιαφέρον και ο όρος του ΤΑΙΠΕΔ για κοινοπραξίες σχημάτων
Η ρευστότητα των ελλήνων εφοπλιστών και οι προκλήσεις για τις τράπεζες - Μελέτη Petrofin Research [πίνακες]
Γιατί μειώθηκε ο δείκτης χρηματοδότησης που σχετίζεται με την ελληνική ναυτιλία
Παράταση στον διαγωνισμό για την παραχώρηση του Λιμένα Λαυρίου
Σκοπός του Ταμείου είναι η τουριστική κυρίως αξιοποίηση του εξυπηρετώντας κρουαζιερόπλοια αλλά και για τη μεταφορά φορτίων εμπορευμάτων
Η Navtex στο Λακωνικό Κόλπο και ο «σκιώδης στόλος» του Πούτιν
Πώς η ανακοίνωση ασκήσεων του Πολεμικού Ναυτικού δυσκολεύει το «ξέπλυμα» ρωσικού πετρελαίου