Η ναυτιλιακή εταιρεία Capital Product Partners L.P. (CPLP), συμφερόντων της Οικογένειας Βαγγέλη Μαρινάκη, ανακοίνωσε σήμερα οικονομικά αποτελέσματα για το τέταρτο τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2022.
Το τελευταίο τρίμηνο του έτους χαρακτηρίστηκε από ισχυρές επιδόσεις, με την εισηγμένη στον Nasdaq ναυτιλιακή εταιρεία, να καταγράφει καθαρά κέρδη 21,1 εκατ. δολάρια έναντι 40 εκατ. δολαρίων την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, ενώ τα κέρδη (εξαιρουμένης ης αγοράς πλοίων) ανήλθε στα 21,1 εκατ. δολάρια έναντι 18,6 εκατ. την ίδια περίοδο του 2021. Επιπλέον, τα έσοδα της CPLP κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2022 ανήλθαν στα 79,9 εκατ. δολάρια έναντι 63,6 εκατ. δολαρίων το 2021, σημειώνοντας αύξηση 26%.
Διανομή μερίσματος δ’ τριμήνου από την Capital Product Partners
Σε ό,τι αφορά τις ετήσιες επιδόσεις, η CPLP πέτυχε ισχυρή άνοδο στα καθαρά κέρδη, τα οποία για το 2022 έφτασαν τα 125,4 εκατ. δολάρια σε σύγκριση με 98,2 εκατ. το 2021. Στο πλαίσιο αυτό, τα καθαρά κέρδη ανά μετοχή για το έτος 2022 άγγιξαν τα 6,19 δολάρια έναντι 5,14 δολάρια το 2021.
Σταθερές οικονομικές επιδόσεις
Ο κ. Γεράσιμος Καλογηράτος, Διευθύνων Σύμβουλος της Capital Product Partners, σχολίασε μεταξύ άλλων ότι «παρά την σε βάθος διόρθωση της αγοράς εμπορευματοκιβωτίων κατά τα δύο τελευταία τρίμηνα, καταφέραμε να επιτύχουμε άλλο ένα τρίμηνο σταθερών οικονομικών επιδόσεων. Η έγκαιρη απόφασή μας να αποεπενδύσουμε από έναν αριθμό πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων σε ιστορικά υψηλές τιμές και η ενίσχυση της παρουσίας μας στην κατηγορία των πλοίων μεταφοράς LNG, αποδεικνύουν την ελκυστικότητα του επιχειρηματικού μας μοντέλου σε όλους τους κύκλους οικονομικής δραστηριότητας».
«Είναι σημαντικό ότι τον Οκτώβριο του 2022 και τον Ιανουάριο του 2023 παραλάβαμε δύο από τα τρία “πράσινα” πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 13.312 TEU με μακροχρόνια ναύλωση, ενώ αναμένουμε την απόκτηση ενός τρίτου πλοίου 13.312 TEU τον Ιούνιο του 2023 και ένα LNG Carrier στα μέσα Φεβρουαρίου 2023. Με τις τελευταίες προσθήκες, η μέση ηλικία του στόλου μας ανέρχεται σε 6,5 έτη, ενώ η εναπομένουσα διάρκεια των ναυλώσεών μας είναι 7,0 έτη με ανεκτέλεστο υπόλοιπο συμβολαίων ύψους περίπου 1,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων», πρόσθεσε χαρακτηριστικά.
Η Capital Product Partners L.P. διαθέτει ένα στόλο από 21 πλοία, συμπεριλαμβανομένων έξι LNG/C τελευταίας γενιάς, 11 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Neo-Panamax, τρία πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Panamax και ένα πλοίο μεταφοράς χύδην Capesize. Επιπλέον αναμένεται να παραλάβει μεταξύ του πρώτου τριμήνου του 2023 και του δεύτερου τριμήνου του 2023, ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 13.312 TEU και ένα LNG/C.
Latest News
Θηριώδεις επενδύσεις στα ευρωπαϊκά λιμάνια
Η πράσινη μετάβαση θα στοιχίσει πάνω από 80 δισ. ευρώ για να ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες του διεθνούς εμπορίου και των πλοίων
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias
Επιχείρηση διάσωσης από το Maran Gas Psara στα ανοιχτά της Ινδονησίας
To Maran Gas Psara ταξιδεύει υπό ελληνική σημαία
Επίθεση των Χούθι με πυραύλους και drones στο ελληνόκτητο πλοίο Cyclades
Οι Χούθι ανακοίνωσαν ότι στόχευσαν το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων MSC Orion σε επίθεση με drone στον Ινδικό Ωκεανό