Την ελληνική σημαία θα φέρει το ακριβότερο πλοίο του ελληνικού στόλου που ανήκει στην Capital Product Partners LP. Η παράδοση του πλοίου και η ονοματοδοσία ολοκληρώθηκαν ύστερα από διήμερους εορτασμούς και μια μεγάλη τελετή στο ναυπηγείο Hyundai Heavy Industries στο Ulsan της Νότιας Κορέας.
Το νεότευκτο πλοίο «Asterix I» που προστίθεται στον στόλο της Capital Product Partners LP με ελληνική σημαία είναι το 7ο από τα συνολικά 16 LNG Carriers τελευταίας γενιάς που έχει παραγγείλει ο Ομιλος Capital από το 2018, σε μια επένδυση ύψους πάνω από 4 δισ.
Το νέο πλοίο LNG Carrier «Asterix I» είναι πλοίο νέας γενιάς με το μικρότερο δυνατό περιβαλλοντικό απότυπωμα και διαθέτει χωρητικότητα 174.000 κυβικών μέτρων. Κατασκευάστηκε από τη Hyundai Heavy Industries στη Νότια Κορέα. Την ονοματοδοσία του πλοίου πραγματοποίησε η Αλεξάνδρα Ξύστρα, τεχνική διευθύντρια της Capital Gas Ship Management, που μαζί με μια διευρυμένη ομάδα ναυπηγών και τεχνικών στην Ελλάδα και στο ναυπηγείο της Νότιας Κορέας έχει επιμεληθεί τα τελευταία τέσσερα χρόνια τον ομαλό σχεδιασμό, την κατασκευή και την παράδοση επτά πλοίων LNG Carriers, με άλλα εννέα πλοία να είναι προγραμματισμένα για παράδοση μέχρι το 2026.
Αυτή τη στιγμή αποτελεί το πιο ακριβό ελληνόκτητο πλοίο που βρίσκεται στο νερό, με την αξία του να ανέρχεται στα 300 εκατ. Είναι ένα εξαιρετικά αποδοτικό πλοίο με κινητήρες τύπου XDF, ενώ είναι εξοπλισμένο με συστήματα τελευταίας τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου συστήματος λίπανσης αέρα και αυξημένων ορίων πλήρωσης φορτίου (άνω του 99%), και διαθέτει μηχανές διπλού καυσίμου. Η προηγμένη τεχνολογία που διαθέτει και τα φιλικά προς το περιβάλλον χαρακτηριστικά που φέρει σηματοδοτούν ένα ακόμη ορόσημο στη δημιουργία του πράσινου στόλου της εταιρείας και στη δέσμευσή της για βιώσιμη ανάπτυξη.
Το LNG Carrier «Asterix I» θα πλέει με ελληνική σημαία, απόφαση που αποτελεί έμπρακτη απόδειξη της ψήφου εμπιστοσύνης του Ομίλου Capital στην ιστορική παράδοση της Ελλάδας στη ναυτιλία σε μια απαιτητική περίοδο για την εύρεση των κατάλληλων πληρωμάτων παγκοσμίως.
Στους εορτασμούς και στην τελετή ονοματοδοσίας παραβρέθηκαν και απηύθυναν χαιρετισμούς ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Hyundai Heavy Industries S.K. Lee και ο διευθύνων σύμβουλος της Capital Product Partners LP Γεράσιμος Καλογηράτος. Επίσης, συμμετείχαν περισσότερα από 50 υψηλόβαθμα στελέχη του Ομίλου Capital, της Hyundai Heavy Industries και άλλων οργανισμών και εταιρειών.
Latest News
Θηριώδεις επενδύσεις στα ευρωπαϊκά λιμάνια
Η πράσινη μετάβαση θα στοιχίσει πάνω από 80 δισ. ευρώ για να ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες του διεθνούς εμπορίου και των πλοίων
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias
Επιχείρηση διάσωσης από το Maran Gas Psara στα ανοιχτά της Ινδονησίας
To Maran Gas Psara ταξιδεύει υπό ελληνική σημαία
Επίθεση των Χούθι με πυραύλους και drones στο ελληνόκτητο πλοίο Cyclades
Οι Χούθι ανακοίνωσαν ότι στόχευσαν το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων MSC Orion σε επίθεση με drone στον Ινδικό Ωκεανό